Blogg 30 jun 2020 Klargjør kundeservice for ferien Vi i Kundo har satt opp en checkliste med ting som kan være bra å tenke på før du logger av PCen og... Read more →
Blogg 30 apr 2020 Kundos chatassistent – effektiviserer kundedialogen, også i chatten Kundos chattassistent guider kundene dine til riktig svar så snart de vil begynne å chatte med deg. Read more →
Guider 29 apr 2020 Våre 10 bud for enestående kundeservice Bra kundeservice er i dag nødvendig for å være konkurransedyktig. Med våre tips og råd vil vi... Read more →
Guider 29 apr 2020 Måleguiden Hva synes kundene deres egentlig om møtet med dere på kundeservice? Skal dere virkelig få et... Read more →
Blogg 14 apr 2020 Slik bruker du Kundos produkter best ved en krise I perioder med usikkerhet og raskt eskalerende kriser spiller kundeservice en nøkkelrolle! Kundenes... Read more →
Blogg 14 feb 2020 Lær av bransjekollegers erfaringer Med Kundos bransjedager ønsker vi å gi kundene våre muligheten til å møte andre som jobber i Kundos... Read more →
Blogg 14 feb 2020 Slik beregner du CSAT og NPS i kundeservice CSAT og NPS er noen av de vanligste måletallene når det gjelder å følge opp kundeservice. Men hva... Read more →
Blogg 14 feb 2020 "Måle mindre og agere mer" Sara Gustafsson fra Brilliant forteller oss hvorfor det er så viktig å måle når det gjelder... Read more →
Blogg 27 jan 2020 Oppdag unødvendige saker og reduser belastningen på kundeservice Ved å forstå hvorfor kundene tar kontakt, kan dere gjøre endringer som både reduserer belastningen... Read more →