Guider 11 mai 2021 Kundo møter: Maria Christofi Johansson Maria Christofi Johansson er en av de fremste ekspertene på kundeservice og kundekommunikasjon i... Read more →
Guider 23 apr 2021 Slik gjør du misfornøyde kunder om til fans I denne guiden peker vi på verdien som ligger i kundeklager, og tar deg gjennom 7 steg til bedre... Read more →
Tips & Inspiration 11 mar 2021 Derfor bør dere ha en intern kunnskapsbank i kundservice Med en intern kunnskapsbank får kundservicemedarbeiderne deres hjelp og støtte i arbeidet sitt!... Read more →
Tips & Inspiration 11 jan 2021 Kundeservice og CX Customer Experience, eller CX er et begrep som har blitt brukt stadig oftere de siste par årene.... Read more →
Tips & Inspiration 18 des 2020 Kundesupport - velg rett verktøy God kundesupport skapar lojalitet, mersalg og markedsføring når kundene deres snakker positivt om... Read more →
Nyheter 11 des 2020 Kundos adm. dir. forteller om sitt første år Kundos adm. dir. Rasmus Kjellman forteller om sitt første år i Kundo. Read more →
Blogg 30 nov 2020 Guide: Finnes det virkelig et behov for et avansert saksbehandlingssystem? Hva bør et kundeservice/helpdesk-system egentlig inneholde, og når skal man velge hvilket type... Read more →
Nyheter 19 nov 2020 Kundo satser på AI - Intervju med produktsjef Emil Stenström Kundo er nå igang med sin storsatsning innenfor AI med mål om å forenkle arbeidet med kundeservice!... Read more →
Guider 09 nov 2020 En strategi for kundeservice i verdensklasse Få et overordnet bilde og et godt startpunkt for å skape en moderne, kundesentrert og vinnende... Read more →