Blogg 07 jul 2021 Chatbot eller live chat? Du har sannsynligvis fått med deg den pågående diskusjonen om hvorvidt AI-funksjonen chatbot er en... Read more →
Guider 28 mai 2021 Kundeservice i sosiale medier I denne guiden gir kommunikasjonsekspert Maria Backsell og Kundo deg våre beste tips til hvordan du... Read more →
Blogg 20 mai 2021 Møt Christine, Customer Success Manager i Kundo I serien “Vi i Kundo” møter vi noen av våre engasjerte medarbeidere fra forskjellige team. Her... Read more →
Guider 11 mai 2021 Kundo møter: Maria Christofi Johansson Maria Christofi Johansson er en av de fremste ekspertene på kundeservice og kundekommunikasjon i... Read more →
Guider 23 apr 2021 Slik gjør du misfornøyde kunder om til fans I denne guiden peker vi på verdien som ligger i kundeklager, og tar deg gjennom 7 steg til bedre... Read more →
Tips & Inspiration 11 mar 2021 Derfor bør dere ha en intern kunnskapsbank i kundservice Med en intern kunnskapsbank får kundservicemedarbeiderne deres hjelp og støtte i arbeidet sitt!... Read more →
Tips & Inspiration 11 jan 2021 Kundeservice og CX Customer Experience, eller CX er et begrep som har blitt brukt stadig oftere de siste par årene.... Read more →
Tips & Inspiration 18 des 2020 Kundesupport - velg rett verktøy God kundesupport skapar lojalitet, mersalg og markedsføring når kundene deres snakker positivt om... Read more →
Nyheter 11 des 2020 Kundos adm. dir. forteller om sitt første år Kundos adm. dir. Rasmus Kjellman forteller om sitt første år i Kundo. Read more →