Bedre SEO og mer organisk trafikk med Kundo Forum
Er du en av oss som mange ganger har kommet i kontakt med begrepet SEO, men kanskje ikke helt har forstått hva det betyr? ...
Les innlegg kundobloggenEn undersøkelse fra Feefo viser at hele 80% benytter seg av en FAQ i kundereisen, både før og etter kjøp. Den nye trenden er at kunder skal kunne finne svar eneklt på sine spørsmål på egenhånd og helst slippe å ta kontakt med kundeservice. For å tilby denne løsningen er det vanlig å bruke et FAQ ...
Er du en av oss som mange ganger har kommet i kontakt med begrepet SEO, men kanskje ikke helt har forstått hva det betyr? ...
Les innlegg kundobloggenKI (Kunstig Intelligens) er uten tvil en av de heteste teknikktrendene for 2019. KI-trenden lover automatisering, ...
Les innlegg kundobloggenTrenden er tydelig: Alt flere bedrifter åpner opp også for chatt via Messenger på Facebook! Kundene liker chatten som blir ...
Les innlegg kundobloggenAt svartider påvirker hvor fornøyde kundene blir, er ingen hemmelighet. Men i stedet for å hele tiden føle seg stresset over ...
Les innlegg kundobloggenLa oss begynne med noe som ikke er nytt: Tilstedeværelse i sosiale medier er i dag en selvfølge for nesten alle ...
Les innlegg kundobloggenDet har nok ikke gått noen forbi at Kunstig Intelligens (KI) (Artificial Intelligence AI) for tiden er en av de absolutt ...
Les innlegg kundobloggenDagens digitalisering av handel, tjenester og produkter har resultert i at kundeservice har blitt en av få personlige ...
Les innlegg kundobloggenE-handelen befinner seg i en sterk vekstfase, og omsettingen på nett bare øker. Det vi også ser, er en større ...
Les innlegg kundobloggenKundo Social er Kundos modul for en enklere og bedre kundeservice! Kundo Social er nemlig modulen som gjør det enkelt å ...
Les innlegg kundobloggen