FM Mattsson Mora Group
Den velkjente kranprodusenten FM Mattson Mora Group fra Dalarna i Sverige består idag av fire varemerker, og har med tiden ...
Les innlegg kundehistorierMed Kundos Mail jobber dere enkelt sammen i samme mailboks. Dere får full kontroll og oversikt over alle innkommende e-poster, kan enkelt håndtere flere saker samtidig, samt sørge for at ingenting blir oversett.
Samle alle e-postene i én mailløsning
Sørg for at ingen e-poster forblir ubesvart
Bruk ferdige svar for raskere tilbakemelding
Ta kontroll over e-posten ved å samle alle innboksene og e-postene i ett mailsystem.
Tildel de innkommende e-postene et saksnummer for å oppnå enklere samarbeid og raskere svar.
Se hvem som jobber med hva og hvem som er ansvarlig for å svare i mailsystemet.
Med automatiske regler kan dere på forhånd bestemme hvordan innkommende e-post skal fordeles innad i teamet.
Spar tid med ferdige svar på spørsmål som dere får ofte, takket være et effektivt saksbehandlingssystem.
Kundo Mail håndteres i det samme enkle kontrollpanelet som de andre produktene fra Kundo.
Exceline tar kundeservice til nye høyder med Kundo Mail
"Med nærmere 2 000 mail til kundeservice i uken, ble det helt avgjørende for oss å ha et pålitelig og oversiktlig system. Med Kundo Mail fikk vi igjen oversikt og kontroll, i tillegg til at samarbeidet innad i teamet ble bedre."
- Rolf Aas
Les hele historienKundeservice er en viktig del av Byggfabrikens e-handel
"Vi innså at Kundo kunne tilby oss en helhetsløsning som skulle gjøre det enklere for oss å samle hele vår kommunikasjon i ett verktøy."
- Tomas Melinder
Les hele historienKontroll og skalerbarhet i Auctionets kundeservice
"Å raskt kunne tildele et ærend til seg selv eller en kollega, gjør tydelig fordeling av arbeid og ansvar enkelt."
- Anna Nilsson
Les hele historienDet er enkelt å komme i gang med Kundo Mail. Dere velger hvilke e-postadresser dere vil videresende til Kundos system, og angir deretter ønskede innstillinger direkte i verktøyet.
Kundo Mail fungerer som vanlig e-post for kundene deres. Kunden kan som vanlig fortsette å sende e-post til dere på de samme adressene som før. For dere er det enda enklere!
Dere ser raskt ubesvarte e-poster i vårt oversiktlige dashboard. Symboler viser hvem som jobber med hva og om e-post har ligget ubesvart for lenge. Samtaler kan tilordnes, følges opp og kategoriseres.
Alle samtaler lagres og er søkbare etterpå. Alle saker som angår en bestemt kunde, kan søkes frem. Oversiktlig statistikk viser antall samtaler, svartider, kategorier og mye annet. Dere får tilsendt månedlige rapporter med statistikk, slik at dere får et tydelig bilde av all aktiviteten i innboksene deres.
Den velkjente kranprodusenten FM Mattson Mora Group fra Dalarna i Sverige består idag av fire varemerker, og har med tiden ...
Les innlegg kundehistorierCustomer Experience, eller CX er et begrep som har blitt brukt stadig oftere de siste par årene. Men hva betyr det egentlig? ...
Les innlegg kundobloggenVi slipper nå til de første kundene som får teste Kundebarometeret, vårt nye verktøy som automatisk analyserer ...
Les innlegg kundobloggenVi vet at det krever mer enn et godt system for å levere kundeservice i verdensklasse. Vi ønsker derfor å hjelpe dere å lykkes i alle deler av kundeservicen. Les mer om hele tilbudet vårt her!
For at dere skal få mest mulig ut av Kundos system, får dere tildelt en egen Success Manager som hjelpe dere å lykkes! I tillegg til å hjelpe til med oppstart og opplæring av hele teamet ditt, er deres Success Manager alltid tilgjengelig for å svare på spørsmål.
Som et supplement til systemet vårt, organiserer vi sammen med partnerne våre kurs om hvordan dere best møter kunden i de digitale kanalene. Vi har for eksempel kurs for kundeservice i chat og sosiale medier.
Hva er de nyeste funnene og trendene i bransjen? Hvordan jobber andre? Hos Kundo jobber vi hele tiden hardt for å hjelpe dere med å ta del i alle de spennende tingene som skjer i kundeservicebransjen. Vi gir dere råd, kunnskap og inspirasjon.
Kundo tilbyr verktøy for alle digitale kundeservicekanaler. Her samles samtaler fra alle kanaler på samme sted for enkel oversikt og kontroll.