Kundo Mail

Effektiv mailhåndtering og samarbeid i samme innboks

Med Kundos Mail jobber dere enkelt sammen i samme mailboks. Dere får full kontroll og oversikt over alle innkommende e-poster, kan enkelt håndtere flere saker samtidig, samt sørge for at ingenting blir oversett.

  • Samle alle e-postene i én mailløsning

  • Sørg for at ingen e-poster forblir ubesvart

  • Bruk ferdige svar for raskere tilbakemelding

Samle e-postene på ett sted

Ta kontroll over e-posten ved å samle alle innboksene og e-postene i ett mailsystem.

 
 

Smart saksbehandling og mailhåndtering

Tildel de innkommende e-postene et saksnummer for å oppnå enklere samarbeid og raskere svar.

Få eierskap til samtalene

Se hvem som jobber med hva og hvem som er ansvarlig for å svare i mailsystemet.

 
Automatiske regler for effektiv mailhåndtering

Med automatiske regler kan dere på forhånd bestemme hvordan innkommende e-post skal fordeles innad i teamet.

Ferdige svar gir rask saksbehandling

Spar tid med ferdige svar på spørsmål som dere får ofte, takket være et effektivt saksbehandlingssystem.

Brukervennlig kontrollpanel

Kundo Mail håndteres i det samme enkle kontrollpanelet som de andre produktene fra Kundo.

Analyser mailen deres med AI

Med AI-funksjonen vår, Kundebarometeret, analyseres alle samtalene deres i Kundo Mail og dere får en tilbakemelding på hvor positive eller negative de er.

Sørg for at ingen mail blir oversett

Ingen glemte mailer eller doble svar! I Kundo Mail har hver enkelt sak en tydelig status og man har god oversikt i dashboardet, slik at ingen henvendelser blir glemt.

Statistikk og rapporter

Dere får statistikk direkte i Kundo og gjennom månedsrapporter. Få oversikt over innkommende- og besvarte mail, svartider og arbeidsbelastning for medarbeiderne.

Sømløs medlemsopplevelse med Kundo

“Kundo har vært en del av digitaliseringsprosessen vår og et steg på veien til å forbedre kundeopplevelsen ved å effektivisere prosesser og være tilgjengelig der kunden er.“

- Haakon Hals

Les hele historien

Exceline tar kundeservice til nye høyder med Kundo Mail

"Med nærmere 2 000 mail til kundeservice i uken, ble det helt avgjørende for oss å ha et pålitelig og oversiktlig system. Med Kundo Mail fikk vi igjen oversikt og kontroll, i tillegg til at samarbeidet innad i teamet ble bedre."

- Rolf Aas

Les hele historien

Kundeservice er en viktig del av Byggfabrikens e-handel

"Vi innså at Kundo kunne tilby oss en helhetsløsning som skulle gjøre det enklere for oss å samle hele vår kommunikasjon i ett verktøy."

- Tomas Melinder

Les hele historien

Kontroll og skalerbarhet i Auctionets kundeservice

"Å raskt kunne tildele et ærend til seg selv eller en kollega, gjør tydelig fordeling av arbeid og ansvar enkelt."

- Anna Nilsson

Les hele historien
barncancerfonden-1 arla-1 tikkurila-1 urochpenn fmmattsson-1 angelholm-2

Slik fungerer Kundo Mail

bild text 1

1. Videresend e-postene til Kundo

Det er enkelt å komme i gang med Kundo Mail. Dere velger hvilke e-postadresser dere vil videresende til Kundos system, og angir deretter ønskede innstillinger direkte i verktøyet.

bild text 1

2. Kundene og de besøkende sender e-post akkurat som vanlig

Kundo Mail fungerer som vanlig e-post for kundene deres. Kunden kan som vanlig fortsette å sende e-post til dere på de samme adressene som før. For dere er det enda enklere!

3. Nye e-poster vises som ubesvarte i Kundos dashboard

Dere ser raskt ubesvarte e-poster i vårt oversiktlige dashboard. Symboler viser hvem som jobber med hva og om e-post har ligget ubesvart for lenge. Samtaler kan tilordnes, følges opp og kategoriseres.

4. Historikk og statistikk

Alle samtaler lagres og er søkbare etterpå. Alle saker som angår en bestemt kunde, kan søkes frem. Oversiktlig statistikk viser antall samtaler, svartider, kategorier og mye annet. Dere får  tilsendt månedlige rapporter med statistikk, slik at dere får et tydelig bilde av all aktiviteten i innboksene deres.

4 Lesingen min
Bilkollektivet

Sømløs medlemsopplevelse med Kundo Bilkollektivet er et non-profit samvirkeforetak som tilbyr sine medlemmer å dele bil. De ...

Les innlegg kundehistorier
1 Lesingen min
Inrego

Inrego er selskapet som har som mål å forlenge livslengden på IT-produkter. Gjennom å kjøpe inn, renovere og selge ...

Les innlegg kundehistorier
4 Lesingen min
Safedrive

“Vi kunne aldri gått tilbake, da måtte vi ha doblet bemanningen. Så mye mer effektive har vi blitt etter at vi begynte å ...

Les innlegg kundehistorier

Hvorfor Kundo?

Vi vet at det krever mer enn et godt system for å levere kundeservice i verdensklasse. Vi ønsker derfor å hjelpe dere å lykkes i alle deler av kundeservicen. Les mer om hele tilbudet vårt her!

Personlig service

For at dere skal få mest mulig ut av Kundos system, får dere tildelt en egen Success Manager som hjelpe dere å lykkes! I tillegg til å hjelpe til med oppstart og opplæring av hele teamet ditt, er deres Success Manager alltid tilgjengelig for å svare på spørsmål.

Les mer om servicen vår
Kurs

Som et supplement til systemet vårt, organiserer vi sammen med partnerne våre kurs om hvordan dere best møter kunden i de digitale kanalene. Vi har for eksempel kurs for kundeservice i chat og sosiale medier.

Les mer om kursene våre
Ekspertise

Hva er de nyeste funnene og trendene i bransjen? Hvordan jobber andre? Hos Kundo jobber vi hele tiden hardt for å hjelpe dere med å ta del i alle de spennende tingene som skjer i kundeservicebransjen. Vi gir dere råd, kunnskap og inspirasjon.

Les mer om ekspertisen vår

Samle all digital kundeservice på ett og samme sted

Kundo tilbyr verktøy for alle digitale kundeservicekanaler. Her samles samtaler fra alle kanaler på samme sted for enkel oversikt og kontroll.








 

 

Kundo Chat

Smart og enkel kundechat på hjemmesiden deres

Mer om Kundo Chat
chat_ill_02.1a7e270caeb7

Kundo Mail

Samarbeid i samme innboks

Mer om Kundo Mail
mail_ill_02.a37f3436a65d

Kundo Social

Administrer kundeservicen på Facebook

Mer om Kundo Social
social_ill_02.6f7ec302c890

Kundo Forum

Tilgjengelig kundeservice hele døgnet

Mer om Kundo Forum
forum_ill_02.ac3665a58841 (1)

Kundo Knowledge

Samle spørsmål og svar i en kunnskapsbank

Mer om Kundo Knowledge
knowledge_ill_05.83e9c99595a7

Kundo Help Center

  • Èn vei inn til kundeservice
  • Enkel å oppdatere og endre
  • En naturlig del av hjemmesiden deres
Mer om Help Center
Rityta 8

Kundo Calls

  • Enkelt og raskt å komme igang med å logge og tagge samtaler i Kundo
  • Smarte funksjoner for samarbeid, oppfølging og saksbehandling
  • Få tydelig statistikk over alle deres innkommende telefonsamtaler
Calls-0-1