Slik bygger du et effektivt kundeserviceteam
Høy kundetilfredshet er i dag essensielt for suksess, og grunnet et marked preget av stadig tøffere konkurranse mener vi ...
Les innlegg guider og materialerMed Kundos Mail jobber dere enkelt sammen i samme mailboks. Dere får full kontroll og oversikt over alle innkommende e-poster, kan enkelt håndtere flere saker samtidig, samt sørge for at ingenting blir oversett.
Samle alle e-postene i én mailløsning
Sørg for at ingen e-poster forblir ubesvart
Bruk ferdige svar for raskere tilbakemelding
Ta kontroll over e-posten ved å samle alle innboksene og e-postene i ett mailsystem.
Tildel de innkommende e-postene et saksnummer for å oppnå enklere samarbeid og raskere svar.
Se hvem som jobber med hva og hvem som er ansvarlig for å svare i mailsystemet.
Med automatiske regler kan dere på forhånd bestemme hvordan innkommende e-post skal fordeles innad i teamet.
Spar tid med ferdige svar på spørsmål som dere får ofte, takket være et effektivt saksbehandlingssystem.
Kundo Mail håndteres i det samme enkle kontrollpanelet som de andre produktene fra Kundo.
Med AI-funksjonen vår, Kundebarometeret, analyseres alle samtalene deres i Kundo Mail og dere får en tilbakemelding på hvor positive eller negative de er.
Ingen glemte mailer eller doble svar! I Kundo Mail har hver enkelt sak en tydelig status og man har god oversikt i dashboardet, slik at ingen henvendelser blir glemt.
Dere får statistikk direkte i Kundo og gjennom månedsrapporter. Få oversikt over innkommende- og besvarte mail, svartider og arbeidsbelastning for medarbeiderne.
Sømløs medlemsopplevelse med Kundo
“Kundo har vært en del av digitaliseringsprosessen vår og et steg på veien til å forbedre kundeopplevelsen ved å effektivisere prosesser og være tilgjengelig der kunden er.“
- Haakon Hals
Les hele historienExceline tar kundeservice til nye høyder med Kundo Mail
"Med nærmere 2 000 mail til kundeservice i uken, ble det helt avgjørende for oss å ha et pålitelig og oversiktlig system. Med Kundo Mail fikk vi igjen oversikt og kontroll, i tillegg til at samarbeidet innad i teamet ble bedre."
- Rolf Aas
Les hele historienKundeservice er en viktig del av Byggfabrikens e-handel
"Vi innså at Kundo kunne tilby oss en helhetsløsning som skulle gjøre det enklere for oss å samle hele vår kommunikasjon i ett verktøy."
- Tomas Melinder
Les hele historienKontroll og skalerbarhet i Auctionets kundeservice
"Å raskt kunne tildele et ærend til seg selv eller en kollega, gjør tydelig fordeling av arbeid og ansvar enkelt."
- Anna Nilsson
Les hele historienDet er enkelt å komme i gang med Kundo Mail. Dere velger hvilke e-postadresser dere vil videresende til Kundos system, og angir deretter ønskede innstillinger direkte i verktøyet.
Kundo Mail fungerer som vanlig e-post for kundene deres. Kunden kan som vanlig fortsette å sende e-post til dere på de samme adressene som før. For dere er det enda enklere!
Dere ser raskt ubesvarte e-poster i vårt oversiktlige dashboard. Symboler viser hvem som jobber med hva og om e-post har ligget ubesvart for lenge. Samtaler kan tilordnes, følges opp og kategoriseres.
Alle samtaler lagres og er søkbare etterpå. Alle saker som angår en bestemt kunde, kan søkes frem. Oversiktlig statistikk viser antall samtaler, svartider, kategorier og mye annet. Dere får tilsendt månedlige rapporter med statistikk, slik at dere får et tydelig bilde av all aktiviteten i innboksene deres.
Høy kundetilfredshet er i dag essensielt for suksess, og grunnet et marked preget av stadig tøffere konkurranse mener vi ...
Les innlegg guider og materialerTid: 24. Mai kl. 08:30 - 09:15
Les innlegg event & kursCarlsberg er i dag et av Sveriges største bryggerier med flere kjente varemerker. Det store produksjonsanlegget ligger i ...
Les innlegg kundehistorierKundos Employee Net Promoter Score (eNPS) havner på 74 i år. Et enestående resultat, sier Head of People i Kundo, Jonatan ...
Les innlegg kundobloggenMed kontor i både Stockholm og Oslo, og på god vei inn i det finske markedet fortsetter Kundos ekspansjon i en rasende fart. ...
Les innlegg kundobloggenFor sjette gang har vi i Kundo tatt temperaturen på kundeservicebransjen. Målet med undersøkelsen har vært å skaffe oss ...
Les innlegg guider og materialerKjære Kundo-venn,
Les innlegg kundobloggenVi er stolt sponsor av Kundeservicedagene 2022 - Sees vi der?
Les innlegg event & kursKundeservice er relevant for de aller fleste bedrifter, og behovet for kundeservice kommer antakeligvis bare til å øke i ...
Les innlegg guider og materialerSømløs medlemsopplevelse med Kundo Bilkollektivet er et non-profit samvirkeforetak som tilbyr sine medlemmer å dele bil. De ...
Les innlegg kundehistorierEt morsomt verktøy å jobbe i Inrego er selskapet som har som mål å forlenge livslengden på IT-produkter. Gjennom å kjøpe ...
Les innlegg kundehistorierUtover opplæring i våre produkter tilbyr vi kurs og webinarer innenfor områder som vi vet er sentrale for å skape en moderne ...
Les innlegg event & kursVi vet at det krever mer enn et godt system for å levere kundeservice i verdensklasse. Vi ønsker derfor å hjelpe dere å lykkes i alle deler av kundeservicen. Les mer om hele tilbudet vårt her!
For at dere skal få mest mulig ut av Kundos system, får dere tildelt en egen Success Manager som hjelpe dere å lykkes! I tillegg til å hjelpe til med oppstart og opplæring av hele teamet ditt, er deres Success Manager alltid tilgjengelig for å svare på spørsmål.
Som et supplement til systemet vårt, organiserer vi sammen med partnerne våre kurs om hvordan dere best møter kunden i de digitale kanalene. Vi har for eksempel kurs for kundeservice i chat og sosiale medier.
Hva er de nyeste funnene og trendene i bransjen? Hvordan jobber andre? Hos Kundo jobber vi hele tiden hardt for å hjelpe dere med å ta del i alle de spennende tingene som skjer i kundeservicebransjen. Vi gir dere råd, kunnskap og inspirasjon.
Kundo tilbyr verktøy for alle digitale kundeservicekanaler. Her samles samtaler fra alle kanaler på samme sted for enkel oversikt og kontroll.
Smart og enkel kundechat på hjemmesiden deres.
Samarbeid i samme innboks.
Mer om Kundo Mail
Administrer kundeservicen på Facebook.
Tilgjengelig kundeservice hele døgnet.