Effektiv mailhåndtering og samarbeid i samme innboks

Med Kundos Mail jobber dere enkelt sammen i samme mailboks. Dere får full kontroll og oversikt over alle innkommende e-poster, kan enkelt håndtere flere saker samtidig, samt sørge for at ingenting blir oversett.

  • Samle alle e-postene i én mailløsning

  • Sørg for at ingen e-poster forblir ubesvart

  • Bruk ferdige svar for raskere tilbakemelding

Book en demo

Samle e-postene på ett sted

Ta kontroll over e-posten ved å samle alle innboksene og e-postene i ett mailsystem.

 
 

Smart saksbehandling og mailhåndtering

Tildel de innkommende e-postene et saksnummer for å oppnå enklere samarbeid og raskere svar.

Få eierskap til samtalene

Se hvem som jobber med hva og hvem som er ansvarlig for å svare i mailsystemet.

 
Automatiske regler for effektiv mailhåndtering

Med automatiske regler kan dere på forhånd bestemme hvordan innkommende e-post skal fordeles innad i teamet.

Ferdige svar gir rask saksbehandling

Spar tid med ferdige svar på spørsmål som dere får ofte, takket være et effektivt saksbehandlingssystem.

Brukervennlig kontrollpanel

Kundo Mail håndteres i det samme enkle kontrollpanelet som de andre produktene fra Kundo.

Analyser mailen deres med AI

Med AI-funksjonen vår, Kundebarometeret, analyseres alle samtalene deres i Kundo Mail og dere får en tilbakemelding på hvor positive eller negative de er.

Sørg for at ingen mail blir oversett

Ingen glemte mailer eller doble svar! I Kundo Mail har hver enkelt sak en tydelig status og man har god oversikt i dashboardet, slik at ingen henvendelser blir glemt.

Statistikk og rapporter

Dere får statistikk direkte i Kundo og gjennom månedsrapporter. Få oversikt over innkommende- og besvarte mail, svartider og arbeidsbelastning for medarbeiderne.

Book en demo
Les mer om ticketing

Mer enn en plattform

Vi vet at det krever mer enn et godt system for å levere kundeservice i verdensklasse. Vi ønsker derfor å hjelpe dere å lykkes i alle deler av kundeservicen. Les mer om hele tilbudet vårt her!

 

Personlig service

For at dere skal få mest mulig ut av Kundos system, får dere tildelt en egen Success Manager som hjelpe dere å lykkes! I tillegg til å hjelpe til med oppstart og opplæring av hele teamet ditt, er deres Success Manager alltid tilgjengelig for å svare på spørsmål.

Les mer om servicen vår
Kurs

Som et supplement til systemet vårt, organiserer vi sammen med partnerne våre kurs om hvordan dere best møter kunden i de digitale kanalene. Vi har for eksempel kurs for kundeservice i chat og sosiale medier.

Les mer om kursene våre
Ekspertise

Hva er de nyeste funnene og trendene i bransjen? Hvordan jobber andre? Hos Kundo jobber vi hele tiden hardt for å hjelpe dere med å ta del i alle de spennende tingene som skjer i kundeservicebransjen. Vi gir dere råd, kunnskap og inspirasjon.

Les mer om ekspertisen vår