kundeerfaringer

Forex Forum

Hvordan effektiviserer man møtet med en målgruppe som er vant til å ringe, samtidig som man møter kravene til den yngre generasjonen? Hver dag ringer flere hundre kunder til FOREX kundeservice. Mange vil ha hjelp med det egne kundeforholdet, men det har historisk sett vært en stor andel spørsmål ...

 
 

Les kundehistoriene våre

1 Lesingen min
Forex Forum

Hvordan effektiviserer man møtet med en målgruppe som er vant til å ringe, samtidig som man møter kravene til den yngre ...

Les innlegg kundehistorier
1 Lesingen min
Arla

Med over 800 innkommende mail i måneden, bestemte Arla seg for å finne en løsning der kundene selv enkelt kunne finne svar ...

Les innlegg kundehistorier
1 Lesingen min
Auctionet

Tidligere jobbet man i et vanlig e-postprogram for å svare på kundenes spørsmål. I takt med at antallet henvendelser økte, ...

Les innlegg kundehistorier
1 Lesingen min
Byggfabriken

Byggfabriken ser kundekontakt og tilstedeværelse som en av de viktigste delene i e-handel. Som den delen av ...

Les innlegg kundehistorier

Abonner på vårt nyhetsbrev for tips, inspirasjon og nyheter om kundeservice!