kundeerfaringer

Inrego

Inrego er selskapet som har som mål å forlenge livslengden på IT-produkter. Gjennom å kjøpe inn, renovere og selge datamaskiner og telefoner skaper de en sirkulær økonomi og maksimerer gjenbruk av produktene. Jakob Stillman er etter snart seks år i selskapet, kundeservicesjef for det nordiske ...

 
 

Les våre kundehistorier

1 Lesingen min
Inrego

Inrego er selskapet som har som mål å forlenge livslengden på IT-produkter. Gjennom å kjøpe inn, renovere og selge ...

Les innlegg kundehistorier
1 Lesingen min
Safedrive

“Vi kunne aldri gått tilbake, da måtte vi ha doblet bemanningen. Så mye mer effektive har vi blitt etter at vi begynte å ...

Les innlegg kundehistorier
1 Lesingen min
FM Mattsson Mora Group

Den velkjente kranprodusenten FM Mattson Mora Group fra Dalarna i Sverige består idag av fire varemerker, og har med tiden ...

Les innlegg kundehistorier
1 Lesingen min
Bravida

“Med Kundo Mail fikk vi helt nye forutsetninger for bedre samarbeid” Bravida har mer enn 50 000 kunder i hele Norden. Bare i ...

Les innlegg kundehistorier
1 Lesingen min
Zinzino

Å være et av de raskest voksende selskapene innen direktesalg i Europa stiller høye krav til support og kundeservice. Last ...

Les innlegg kundehistorier
1 Lesingen min
Exceline

Med rask vekst de siste årene og så mange som 2000 henvendelser i uken, innså Exceline at de måtte gjøre noe for å håndtere ...

Les innlegg kundehistorier

Abonner på vårt nyhetsbrev for tips, inspirasjon og nyheter om kundeservice!