kundeerfaringer

Bilkollektivet

“Kundo har vært en del av digitaliseringsprosessen vår og et steg på veien til å forbedre kundeopplevelsen ved å effektivisere prosesser og være tilgjengelig der kunden er.“ Bilkollektivet er et non-profit samvirkeforetak som tilbyr sine medlemmer å dele bil. De har levert bildelingstjenester ...

 
 

Les våre kundehistorier

1 Lesingen min
Exceline

Med rask vekst de siste årene og så mange som 2000 henvendelser i uken, innså Exceline at de måtte gjøre noe for å håndtere ...

Les innlegg kundehistorier
1 Lesingen min
Forex Forum

Hvordan effektiviserer man møtet med en målgruppe som er vant til å ringe, samtidig som man møter kravene til den yngre ...

Les innlegg kundehistorier
1 Lesingen min
Arla

Med over 800 innkommende mail i måneden, bestemte Arla seg for å finne en løsning der kundene selv enkelt kunne finne svar ...

Les innlegg kundehistorier
1 Lesingen min
Auctionet

Tidligere jobbet man i et vanlig e-postprogram for å svare på kundenes spørsmål. I takt med at antallet henvendelser økte, ...

Les innlegg kundehistorier
1 Lesingen min
Byggfabriken

Byggfabriken ser kundekontakt og tilstedeværelse som en av de viktigste delene i e-handel. Som den delen av ...

Les innlegg kundehistorier

Abonner på vårt nyhetsbrev for tips, inspirasjon og nyheter om kundeservice!