Samarbeid enkelt om alle henvendelser

Samarbeid enkelt om alle henvendelser uten å risikere dobbeltarbeid eller at noen saker faller mellom stolene. Med Kundo kan du enkelt tildele henvendelser og skrive kommentarer, samt spørsmål til kollegaer eller andre utenfor organisasjonen. 

  • Sørg for at ingenting faller mellom to stoler
  • Få god oversikt over alle henvendelser
  • Samarbeid enkelt med kollegene dine

Book en demo

Samle alle innkommende henvendelser på ett sted

Med Kundo kan du jobbe effektivt med kundeservice ved å samle alle innkomne henvendelser på ett sted. Du får en god oversikt over alle henvendelser og kan enkelt prioritere hvordan du håndterer dem.

 
 

Samarbeid enkelt med kollegene dine

Samarbeid med kollegene dine om innkommende henvendelser uten å risikere dobbeltarbeid eller at noe faller mellom to stoler. Med Kundo kan dere enkelt tildele saker til hverandre eller skrive kommentarer og spørsmål til kolleger.

Få statistikk om innkommende henvendelser

Få tilgang til omfattende statistikk som hjelper deg med å utvikle og forbedre kundeservice. I Kundo kan du blant annet se antall innkommende henvendelser, hvor mange saker hver ansatt har besvart og svarstidene. Ved å kategorisere saker kan du få verdifull innsikt i kundenes spørsmål og utfordringer.

 

Hvilke kontaktveier inngår?







 

 

Mail

  • Samle all mail på ett sted
  • Sørg for at ingen mail forblir ubesvart
  • Ta i bruk ferdige svar for raskere responstid
Les mer
Mail

Chat

  • Personlig møte
  • Rask håndtering av henvendelser
  • Enkelt og bekjent grensesnitt
Les mer
Chat-

Facebook

  • Håndter innkommende henvendelser fra Messenger og Facebook
  • Ingen personlige Facebook-kontoer er nødvendig
  • Se alt som skrives til dere på ett og samme sted
Les mer
Facebook

Instagram

  • Håndter innkommende henvendelser fra Instagram (både Direct Messages og kommentarer)
  • Ingen personlige kontoer er nødvendig
  • Se alt som skrives til dere på ett og samme sted
Les mer
Instagram

Logg telefonsamtaler

  • Logg og tagg samtaler i Kundo
  • Smarte funksjoner for samarbeid, oppfølging og saksbehandling
  • Få tydlig statistikk over deres innkommende telefonsamtaler
Les mer
Calls

Intern kunnskapsbank

  • Strukturert og søkbar
  • Oppdatert og kvalitetssikret innhold
  • Enkel tillgang via widget
Les mer
Knowledge

Kom igang idag!

Avhengig av hvor mange kontaktkanaler du bruker tilbyr vi pakker som matcher både små og store kundeserviceteam. Uansett hva som passer deg, er sakene dine samlet i ett og samme grensesnitt med fleksible funksjoner for samarbeid og automatisering.

Ticketing
Light

Ta kontroll over innkommende e-post ved å samle alle innbokser på ett sted, og samarbeid enkelt med kolleger.

  • 2 innbokser
    Innbokser

    Hver e-postadresse får en egen innboks i plattformen. Hvis dere f.eks. vil håndtere info@bedrift.no og support@bedrift.no, regnes det som to ulike innbokser.

  • 1 intern kunnskapsbank
    Intern kunnskapsbank

    Med en intern kunnskapsbank kan dere enkelt publisere guider på ett og samme sted, slik at du og kollegaene raskt kan finne informasjonen dere trenger.

  • 3 brukere
    Kanaler

    En kanal innebär att du kan välja mellan inkorg, koppling konto för social medier (Facebook, Instagram eller...) Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip.

  • Support & oppstart
    Support og oppstart

    Vi veileder dere med konfigurasjon og tilbyr digitale opplæringsvideoer i verktøyet for at dere skal komme i gang så raskt som mulig med Kundo.

Book en demo
Full

Suppler e-posthåndteringen med chat, sosiale medier og telefonsamtaler i én og samme plattform for å oppnå mer effektiv saksbehandling.

  • 6 valgfri kontaktveier
    Kontaktveier

    Velg kontaktveiene som passer deres behov. En kontaktvei kan være en e-postinnboks, en samtalelogg, en chatstrøm, en Facebook-side eller en Instagram-konto. Hvis dere f.eks. vil bruke to e-postinnbokser og en chatstrøm, regnes det som tre kontaktveier.

  • 1 intern kunnskapsbank
    Intern kunnskapsbank

    Med en intern kunnskapsbank kan dere enkelt publisere guider på ett og samme sted, slik at du og kollegaene raskt kan finne informasjonen dere trenger.

  • 10 brukere
    Kanaler

    En kanal innebär att du kan välja mellan inkorg, koppling konto för social medier (Facebook, Instagram eller...) Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip.

  • Personlig Success Manager
    Personlig Success Manager

    En dedikert kontaktperson som hjelper dere å lykkes med å bruke Kundo. Success Manager hjelper dere å innføre plattformen fra start til mål, og senere når dere trenger støtte og veiledning for å nå målene.

Book en demo
Se våre pakker

Mer enn en plattform

Vi vet at det krever mer enn et godt system for å levere kundeservice i verdensklasse. Vi ønsker derfor å hjelpe dere å lykkes i alle deler av kundeservicen. Les mer om hele tilbudet vårt her!

 

Personlig service

For at dere skal få mest mulig ut av Kundos system, får dere tildelt en egen Success Manager som hjelpe dere å lykkes! I tillegg til å hjelpe til med oppstart og opplæring av hele teamet ditt, er deres Success Manager alltid tilgjengelig for å svare på spørsmål.

Les mer om servicen vår
Kurs

Som et supplement til systemet vårt, organiserer vi sammen med partnerne våre kurs om hvordan dere best møter kunden i de digitale kanalene. Vi har for eksempel kurs for kundeservice i chat og sosiale medier.

Les mer om kursene våre
Ekspertise

Hva er de nyeste funnene og trendene i bransjen? Hvordan jobber andre? Hos Kundo jobber vi hele tiden hardt for å hjelpe dere med å ta del i alle de spennende tingene som skjer i kundeservicebransjen. Vi gir dere råd, kunnskap og inspirasjon.

Les mer om ekspertisen vår
 

Kundo håndterer over 1.000.000+ henvendelser per måned og over 20.000 kundeservicemedarbeidere jobber i systemene våre hver dag.

Her er noen av organisasjonene som har forbedret sin kundeservice med Kundo:

 
hennig_olsen-3 safedrive (1) exceline (1) bilkollektivet (1) anker_studentbolig (1) heimstaden-1