Skip to content

AI Ticketing

Gjør hver kollega til deres beste kollega

Neste generasjons saksbehandling for enkle løsninger på komplekse henvendelser. Generer utkast, oppsummer sakshistorikk og oversett språk med AI. Gjør agenter lynraske og konsekvente – uansett hvem som håndterer saken.

Kom i gang med AI Ticketing
Header AI Ticketing-3

Noen av våre 500+ fornøyde kunder

ur & penn logo svart plantagen logo svart-2 tradera logo_1 sweef logo-1 toyota finanacial services logo-1 sveriges radio logo-1 SMHI logo orrefors_logo-1 ur & penn logo svart plantagen logo svart-2 tradera logo_1 sweef logo-1 toyota finanacial services logo-1 sveriges radio logo-1 SMHI logo orrefors_logo-1
Efficiency handling tickets-1

Saksbehandling slik det skal se ut i 2025

AI gjør det mulig for organisasjoner å jobbe med henvendelser på en helt ny måte. AI Ticketing fjerner all friksjon i alle digitale kanaler, noe som reduserer håndteringstiden og gir alle medarbeidere superkrefter.

  • Håndter henvendelser lynraskt

  • Alltid riktig svar, uansett medarbeider

  • Enkelt å komme i gang. Enkelt å bruke.

AI Drafts-1

Svar med ett knappetrykk

Vår AI setter seg raskt inn i en henvendelse og genererer et utkast basert på all intern kunnskap og sakens historikk.

Summarize-1

Slipp å bla gjennom sakshistorikken igjen

Få henvendelser oppsummert med AI – med alle viktige detaljer. Slutt på scrolling, og ingen trenger å vente på at dere leser gjennom alt igjen.

Seamless knowledge-1

Sømløs tilgang til all kunnskapen fra medarbeiderne

Alle svar fra medarbeiderne deres sendes til vår Knowledge Agent, som kontinuerlig foredler og oppdaterer all kunnskap og gjør den tilgjengelig for alle. Skulle en kollega likevel måtte kobles inn, gjøres det med ett knappetrykk – direkte i saken.

Man med skägg i en verkstad, omgiven av registreringsskyltar, med texten '30% reduction in manual work

Jobb raskere

Ved å automatisere rutiner og repeterende oppgaver med AI reduseres det manuelle arbeidet. Dette gir en 30 % reduksjon i manuelt arbeid. I stedet kan dere fokusere på mer komplekse henvendelser – noe som forbedrer både effektiviteten og kundeopplevelsen.

Illustration med texten '25%' och 'productivity increase in teams that collaborate' på en lila och beige bakgrund

Alt på ett sted

Ved å samle alt i ett system jobber dere mer effektivt. Dette fører til en 25 % økning i produktivitet, der dere løser henvendelser raskere og håndterer kundedialoger mer strukturert.

Kvinna med blont hår i svart skjorta, stående inomhus, med texten '20% cost savings'

Reduserte kostnader

Når dere optimaliserer arbeidsflytene, reduseres supportkostnadene med 20 %. Mer effektive prosesser og automatisering bidrar til lavere driftskostnader og bedre ressursutnyttelse.

"Uansett hvilken rolle du har i selskapet, jobber du i Kundo. Kundo er navet for oss."

Kim Hedemyr, Head of Customer Relations, Sweef

Kim Sweef

Kim Hedemyr, Head of Customer Relations, Sweef

Smart routing

Send saker automatisk videre til riktig sted.

Oversettelse

Forstå hva som blir sagt, uansett språk.

AI Draft

Generer utkast med ett klikk basert på sakens kontekst.

Grammar checker

Sikre hygiene i hver interaksjon med korrekt språk via AI.

Be om hjelp

Koble enkelt inn kollegaer ved behov uten å forlate saken.

Omnichannel

Håndter henvendelser i samme system. Vi støtter alle kanaler.

Livechat

Raske og enkle svar for fornøyde kunder – møt besøkende i sanntid og bygg sterkere relasjoner gjennom chatdialog.

CSAT

Maksimer kundeopplevelsen og ta smartere beslutninger med CSAT – kundetilfredshetsundersøkelse sømløst integrert i vår helhetsløsning.

Inspirasjon og innsikt