Slik gjør Sweef kundereisen like komfortabel som deres designmøbler
Kim Hedemyr, Head of Customer Relations hos Sweef, deler hvordan Kundo har blitt en viktig del av...
AI Ticketing
Neste generasjons saksbehandling for enkle løsninger på komplekse henvendelser. Generer utkast, oppsummer sakshistorikk og oversett språk med AI. Gjør agenter lynraske og konsekvente – uansett hvem som håndterer saken.
AI gjør det mulig for organisasjoner å jobbe med henvendelser på en helt ny måte. AI Ticketing fjerner all friksjon i alle digitale kanaler, noe som reduserer håndteringstiden og gir alle medarbeidere superkrefter.
Håndter henvendelser lynraskt
Alltid riktig svar, uansett medarbeider
Enkelt å komme i gang. Enkelt å bruke.
Vår AI setter seg raskt inn i en henvendelse og genererer et utkast basert på all intern kunnskap og sakens historikk.
Få henvendelser oppsummert med AI – med alle viktige detaljer. Slutt på scrolling, og ingen trenger å vente på at dere leser gjennom alt igjen.
Alle svar fra medarbeiderne deres sendes til vår Knowledge Agent, som kontinuerlig foredler og oppdaterer all kunnskap og gjør den tilgjengelig for alle. Skulle en kollega likevel måtte kobles inn, gjøres det med ett knappetrykk – direkte i saken.
Ved å automatisere rutiner og repeterende oppgaver med AI reduseres det manuelle arbeidet. Dette gir en 30 % reduksjon i manuelt arbeid. I stedet kan dere fokusere på mer komplekse henvendelser – noe som forbedrer både effektiviteten og kundeopplevelsen.
Ved å samle alt i ett system jobber dere mer effektivt. Dette fører til en 25 % økning i produktivitet, der dere løser henvendelser raskere og håndterer kundedialoger mer strukturert.
Når dere optimaliserer arbeidsflytene, reduseres supportkostnadene med 20 %. Mer effektive prosesser og automatisering bidrar til lavere driftskostnader og bedre ressursutnyttelse.
"Uansett hvilken rolle du har i selskapet, jobber du i Kundo. Kundo er navet for oss."
Kim Hedemyr, Head of Customer Relations, Sweef
Kim Hedemyr, Head of Customer Relations, Sweef
Forstå hva som blir sagt, uansett språk.
Generer utkast med ett klikk basert på sakens kontekst.
Kim Hedemyr, Head of Customer Relations hos Sweef, deler hvordan Kundo har blitt en viktig del av...
Lær hvordan du bruker CSAT for å forbedre kundetilfredsheten og drive vekst.
Les om hvordan Kavli har redusert innkommende henvendelser med over 50% og samtidig fått mer...