Samlet sakshåndtering for din kundeservice

Få kontroll på dine innkommende henvendelser uavhengig av hvilken kanal de kommer fra. Med Kundo håndterer du enkelt saker via e-post, chat, telefon og sosiale medier.

  • Samle dine henvendelser og få en god oversikt
  • Bruk AI for å skape bedre kundeopplevelser
  • Få verdifulle innsikter om din kundeservice
Ticketing-dashboard

Med Kundo kan du jobbe effektivt med kundeservice ved å samle alle innkommende henvendelser på ett sted. Du får en tydelig oversikt over alle saker og kan enkelt samarbeide med dine kollegaer uten risiko for dobbeltarbeid eller at noe faller mellom stolene.

Ticketing-system

Samle all kundedialog i ett system bygget for sakshåndtering

Effektiviser din sakshåndtering og skap fantastiske kundeopplevelser med smarte AI-funksjoner. Med Kundos AI kan du generere raske, personlige svar og automatisk finne relevante guider og annet materiale til dine kunder.

Les mer om AI i Kundo

Samarbeid i Kundo

Bruk AI for å forbedre din kundeservice

Få tilgang til omfattende statistikk som hjelper deg med å utvikle og forbedre kundeservice. I Kundo kan du blant annet se antall innkommende henvendelser, hvor mange saker hver ansatt har besvart og svarstidene. Ved å kategorisere saker kan du få verdifull innsikt i kundenes spørsmål og utfordringer.

Kundeservicestatistikk

Få statistikk om innkommende henvendelser

Kanaler for ticketing

mail
Mail

Sørg for at ingen mail blir glemt og effektiviser samarbeidet i felles mail-innbokser.

Les mer
chattbubblor
Chat

Gi kundene dine et personlig preg og gi dem rask hjelp. Like enkelt å bruke for deg som for de besøkende.

Les mer
Kind=message-heart
Sosiale medier

Administrer innkommende saker fra innlegg, annonser og direktemeldinger fra Facebook og Instagram, direkte i Kundo.

intern-kunnskapsbank
Kunnskapsbank

Samle veiledninger og annet materiale internt i en strukturert og søkbar kunnskapsdatabase for å sikre at alle ansatte enkelt kan få tilgang til oppdatert informasjon.

Kundeundersøkelser
CSAT

Finn ut hvordan kundene dine opplever kundeservicen din gjennom enkle kundeundersøkelser via mail og chat etter hver avsluttet sak.

phone-plus
Samtalelogg

Logg og kategoriser telefonsamtaler i Kundo og få statistikk over innkommende henvendelser på telefon.

Kom igang med Kundo