Kundetilfredshet som vekstmotor: Hvordan jobbe smart med CSAT
Er du klar til å gjøre kundetilfredshet om til langsiktige relasjoner som driver forretningsvekst? Da må du ikke gå glipp av vårt webinar med Sanna Fransson, Chief Customer Officer i Kundo og tidligere kundeservicesjef med erfaring fra Klarna og Volvo Car Mobility.
Under webinaret deler Sanna sine mest effektive strategier for å bruke Customer Satisfaction Score (CSAT) som et kraftig verktøy for å skape eksepsjonelle kundeopplevelser og drive forretningsresultater.
Her er hva du kan forvente:
- En gjennomgang av hvordan CSAT driver kundelojalitet og styrker selskapets merkevare og suksess
- Praktiske tips og strategier for å øke lagets CSAT-score
- Inspirerende eksempler på hvordan bedrifter har brukt CSAT for å øke kundetilfredsheten
Hvem er webinaret for?
Dette webinaret er for deg som jobber med kundeservice eller leder et kundeserviceteam. Det er også for deg som ønsker å utdype din kunnskap om hvordan du kan øke kundetilfredsheten og skape en enestående kundeopplevelse.
Webinariet är på svensk.
Lær hvordan du bruker CSAT for å forbedre kundetilfredsheten og drive vekst.
Sanna Fransson