Smart og enkel live chat på hjemmesiden

Med en live chat på hjemmesiden blir dere mer tilgjengelig og kan raskere hjelpe kundene på en personlig måte.

  • Personlig behandling

  • Rask håndtering

  • Enkelt og kjent grensesnitt

  • Oppfyller krav til behandling av personvern (GDPR)

Book en demo

Brukervennlig live chat

En stilig, responsiv og brukervennlig kundeservice chat. Like enkel å bruke for dere som for de som besøker hjemmesiden.

 
 

Skap et personlig møte med en kundeservice chat

En kundeservice chat gjør at dere kan tilby den personlige tilstedeværelsen på hjemmesiden som de besøkende forventer.

Hjelp kundene raskere med en live chat

Raskere enn e-post, enklere enn telefon. En kundeservice chat hjelper dere å løse de besøkendes problemer med det samme.

 
 

Effektiviser kundedialogen med chatassistenten

Effektiviser kundservice i chatten uten å miste det personlige møte, og uten omfattende implementering av komplekse AI-system som ellers kreves for en chatbot. 

Les mer 
Smarte chat-funksjoner gir effektiv kundeservice

Ferdige svar, statistikk, saksfordeling og flere andre funksjoner som gjør hverdagen enklere for kundeserviceavdelingen.

En kundeservice-chat hjelper flere samtidig

En live chat øker sjansene deres for å få kontakt med flere målgrupper. I tillegg kan dere administrere flere live chatter samtidig.

Økt tilgjengelighet gir økt salg på nett

Øk salget ved at dere alltid er tilgjengelig for potensielle kunder på hjemmesiden via kundeservice chatten.

Svar raskt med ferdige svar

Med funksjonen "ferdige svar" sparer dere tid og forbedrer opplevelsen for de som besøker nettsiden deres. Dere lagrer svarene på ofte stilte spørsmål i systemet for å senere kunne bruke de i chatten med kundene.

 

En live chat skaper et personlig møte

En kundeservice chat gjør at dere kan tilby den personlige tilstedeværelsen på hjemmesiden som de besøkende forventer.

Statistikk og analyse av kundedialogen

Få oversikt over antall innkommende spørsmål, svarstider og arbeidsbelastning. Ved hjelp av tagger får dere også oversikt over hvilke typer spørsmål dere får. 

Book en demo
Les mer om ticketing
hennig_olsen-3 safedrive (1) exceline (1) bilkollektivet (1) anker_studentbolig (1) heimstaden-1

Mer enn en plattform

Vi vet at det krever mer enn et godt system for å levere kundeservice i verdensklasse. Vi ønsker derfor å hjelpe dere å lykkes i alle deler av kundeservicen. Les mer om hele tilbudet vårt her!

 

Personlig service

For at dere skal få mest mulig ut av Kundos system, får dere tildelt en egen Success Manager som hjelpe dere å lykkes! I tillegg til å hjelpe til med oppstart og opplæring av hele teamet ditt, er deres Success Manager alltid tilgjengelig for å svare på spørsmål.

Les mer om servicen vår
Kurs

Som et supplement til systemet vårt, organiserer vi sammen med partnerne våre kurs om hvordan dere best møter kunden i de digitale kanalene. Vi har for eksempel kurs for kundeservice i chat og sosiale medier.

Les mer om kursene våre
Ekspertise

Hva er de nyeste funnene og trendene i bransjen? Hvordan jobber andre? Hos Kundo jobber vi hele tiden hardt for å hjelpe dere med å ta del i alle de spennende tingene som skjer i kundeservicebransjen. Vi gir dere råd, kunnskap og inspirasjon.

Les mer om ekspertisen vår