Slik bygger du et effektivt kundeserviceteam
Høy kundetilfredshet er i dag essensielt for suksess, og grunnet et marked preget av stadig tøffere konkurranse mener vi ...
Les innlegg guider og materialerMed en live chat på hjemmesiden blir dere mer tilgjengelig og kan raskere hjelpe kundene på en personlig måte.
Personlig behandling
Rask håndtering
Enkelt og kjent grensesnitt
Oppfyller krav til behandling av personvern (GDPR)
En stilig, responsiv og brukervennlig kundeservice chat. Like enkel å bruke for dere som for de som besøker hjemmesiden.
En kundeservice chat gjør at dere kan tilby den personlige tilstedeværelsen på hjemmesiden som de besøkende forventer.
Raskere enn e-post, enklere enn telefon. En kundeservice chat hjelper dere å løse de besøkendes problemer med det samme.
Effektiviser kundservice i chatten uten å miste det personlige møte, og uten omfattende implementering av komplekse AI-system som ellers kreves for en chatbot.
Ferdige svar, statistikk, saksfordeling og flere andre funksjoner som gjør hverdagen enklere for kundeserviceavdelingen.
En live chat øker sjansene deres for å få kontakt med flere målgrupper. I tillegg kan dere administrere flere live chatter samtidig.
Øk salget ved at dere alltid er tilgjengelig for potensielle kunder på hjemmesiden via kundeservice chatten.
Med funksjonen "ferdige svar" sparer dere tid og forbedrer opplevelsen for de som besøker nettsiden deres. Dere lagrer svarene på ofte stilte spørsmål i systemet for å senere kunne bruke de i chatten med kundene.
En kundeservice chat gjør at dere kan tilby den personlige tilstedeværelsen på hjemmesiden som de besøkende forventer.
Få oversikt over antall innkommende spørsmål, svarstider og arbeidsbelastning. Ved hjelp av tagger får dere også oversikt over hvilke typer spørsmål dere får.
Velg hvilke sider live chatten skal vises på, og plasser noen linjer med kode på hjemmesiden. Dere tilpasser utseendet på live chatten og hvem som skal kunne svare på henvendelser via chatten direkte i kontrollpanelet i vårt system.
Chatten vises på hjemmesiden kun når medarbeiderne deres aktivt har valgt å vise at de er tilgjengelige for å chatte. Når kunden klikker på chatten, blir den møtt av en velkomstmelding og kan deretter enkelt stille spørsmålet sitt.
Live chatten tildeles automatisk til en tilgjengelig medarbeider som mottar et tydelig varsel i systemet. Medarbeideren kan nå svare på chatten, se hvilken side kunden befinner seg på, og sende og motta filer. Dere bestemmer selv hvor mange kundeservice chatter som skal kunne håndteres samtidig.
Chathistorikken lagres og er søkbar etterpå. Henvendelsene kan kategoriseres med koder, tilordnes til kolleger og merkes for oppfølging. Chattene registreres på kundens kundekort, og dere kan dermed raskt se om kunden har kontaktet dere i flere kanaler. Oversiktlig statistikk viser informasjon om antall live chatter og hvordan de har blitt håndtert i deres digitale saksbehandlingssystem.
Høy kundetilfredshet er i dag essensielt for suksess, og grunnet et marked preget av stadig tøffere konkurranse mener vi ...
Les innlegg guider og materialerTid: 24. Mai kl. 08:30 - 09:15
Les innlegg event & kursCarlsberg er i dag et av Sveriges største bryggerier med flere kjente varemerker. Det store produksjonsanlegget ligger i ...
Les innlegg kundehistorierKundos Employee Net Promoter Score (eNPS) havner på 74 i år. Et enestående resultat, sier Head of People i Kundo, Jonatan ...
Les innlegg kundobloggenMed kontor i både Stockholm og Oslo, og på god vei inn i det finske markedet fortsetter Kundos ekspansjon i en rasende fart. ...
Les innlegg kundobloggenFor sjette gang har vi i Kundo tatt temperaturen på kundeservicebransjen. Målet med undersøkelsen har vært å skaffe oss ...
Les innlegg guider og materialerKjære Kundo-venn,
Les innlegg kundobloggenVi er stolt sponsor av Kundeservicedagene 2022 - Sees vi der?
Les innlegg event & kursKundeservice er relevant for de aller fleste bedrifter, og behovet for kundeservice kommer antakeligvis bare til å øke i ...
Les innlegg guider og materialerSømløs medlemsopplevelse med Kundo Bilkollektivet er et non-profit samvirkeforetak som tilbyr sine medlemmer å dele bil. De ...
Les innlegg kundehistorierEt morsomt verktøy å jobbe i Inrego er selskapet som har som mål å forlenge livslengden på IT-produkter. Gjennom å kjøpe ...
Les innlegg kundehistorierUtover opplæring i våre produkter tilbyr vi kurs og webinarer innenfor områder som vi vet er sentrale for å skape en moderne ...
Les innlegg event & kursVi vet at det krever mer enn et godt system for å levere kundeservice i verdensklasse. Vi ønsker derfor å hjelpe dere å lykkes i alle deler av kundeservicen. Les mer om hele tilbudet vårt her!
For at dere skal få mest mulig ut av Kundos system, får dere tildelt en egen Success Manager som hjelpe dere å lykkes! I tillegg til å hjelpe til med oppstart og opplæring av hele teamet ditt, er deres Success Manager alltid tilgjengelig for å svare på spørsmål.
Som et supplement til systemet vårt, organiserer vi sammen med partnerne våre kurs om hvordan dere best møter kunden i de digitale kanalene. Vi har for eksempel kurs for kundeservice i chat og sosiale medier.
Hva er de nyeste funnene og trendene i bransjen? Hvordan jobber andre? Hos Kundo jobber vi hele tiden hardt for å hjelpe dere med å ta del i alle de spennende tingene som skjer i kundeservicebransjen. Vi gir dere råd, kunnskap og inspirasjon.
Kundo tilbyr verktøy for alle digitale kundeservicekanaler. Her samles samtaler fra alle kanaler på samme sted for enkel oversikt og kontroll.
Smart og enkel kundechat på hjemmesiden deres.
Samarbeid i samme innboks.
Mer om Kundo Mail
Administrer kundeservicen på Facebook.
Tilgjengelig kundeservice hele døgnet.