Kundo Chat

Smart og enkel kundechat på hjemmesiden deres

Med en chat på hjemmesiden blir dere mer tilgjengelig og kan raskere hjelpe kundene på en personlig måte.

  • Personlig behandling

  • Rask håndtering

  • Enkelt og kjent grensesnitt

Brukervennlig verktøy

En stilig, responsiv og brukervennlig chat. Like enkel å bruke for dere som for de besøkende.

 
 

Personlig behandling

En kundechat gjør at dere kan tilby den personlige tilstedeværelsen på hjemmesiden som de besøkende forventer.

Raskere saksbehandling

Raskere enn e-post, enklere enn telefon. En chat hjelper dere å løse de besøkendes problemer med det samme.

 
Smarte funksjoner gir effektiv kundeservice

Ferdige svar, statistikk, sakstildeling og flere andre funksjoner som gjør det enklere for kundeservicen.

En chat hjelper flere samtidig

En digital chat øker sjansene for å få kontakt med flere målgrupper. I tillegg kan dere administrere flere chatter samtidig.

Økt tilgjengelighet gir økt salg på nettet

Øk salget ved at dere alltid er tilgjengelig for potensielle kunder på nettet.

lakareutangranser-1 sr-2 apoteket-1 barncancerfonden-1 arla-1 angelholm-1

Slik fungerer Kundo Chat

bild text 1

1. Plasser chatten på nettstedet

Velg hvilke sider chatten skal vises på, og plasser noen linjer med kode på nettstedet. Dere tilpasser utseendet på chatten og hvem som skal kunne svare på chatter direkte i Kundos kontrollpanel.

bild text 2

2. Kunden chatter med dere

Chatten vises på nettstedet når medarbeiderne deres har valgt å vise at de er tilgjengelige for chat. Kunden klikker på chatten, blir møtt av en velkomstmelding og kan enkelt stille spørsmålet sitt.

3. Medarbeidere svarer på chatter

Chatten tilordnes automatisk til en tilgjengelig medarbeider som mottar et tydelig varsel i Kundo. Medarbeideren kan nå svare på chatten, se hvilken side kunden befinner seg på, og sende og motta filer. Dere bestemmer selv hvor mange chatter som skal kunne håndteres samtidig.

4. Historikk og statistikk

Chathistorikken lagres og er søkbar etterpå. De kan kategoriseres med koder, tilordnes til kolleger og merkes for oppfølging. Chattene registreres på kundens kundekort, og dere kan raskt se om kunden har kontaktet dere i flere kanaler. Oversiktlig statistikk viser informasjon om antall chatter og hvordan dere har håndtert dem.

Hvorfor Kundo?

Vi vet at det krever mer enn gode verktøy for å levere kundeservice i verdensklasse. Vi ønsker derfor å hjelpe dere å lykkes i alle deler av kundeservicen. Les mer om hele tilbudet vårt her!

Personlig service

For at dere skal få mest mulig ut av Kundos produkter, får dere tildelt en egen Success Manager som hjelpe dere å lykkes! I tillegg til å hjelpe til med oppstart og opplæring av hele teamet ditt, er Success Manager alltid tilgjengelig for å svare på spørsmål.

Les mer om servicen vår
Kurs

Som et supplement til produktene våre organiserer vi sammen med partnerne våre kurs om hvordan dere best møter kunden i de digitale kanalene. Vi har for eksempel kurs for kundeservice i chat og sosiale medier.

Les mer om kursene våre
Ekspertise

Hva er de nyeste funnene og trendene i bransjen? Hvordan jobber andre? Hos Kundo jobber vi hele tiden hardt for å hjelpe dere med å ta del i alle de spennende tingene som skjer i kundeservicebransjen. Vi gir dere råd, kunnskap og inspirasjon.

Les mer om ekspertisen vår

Samle all digital kundeservice på ett og samme sted

Kundo tilbyr verktøy for alle digitale kundeservicekanaler. Her samles samtaler fra alle kanaler på samme sted for enkel oversikt og kontroll.






 

 

Kundo Forum

Tilgjengelig kundeservice hele døgnet

Mer om Kundo Forum
forum_ill_02.ac3665a58841 (1)

Kundo Mail

Samarbeid i samme innboks

Mer om Kundo Mail
mail_ill_02.a37f3436a65d

Kundo Chat

Smart og enkel kundechat på hjemmesiden deres

Mer om Kundo Chat
chat_ill_02.1a7e270caeb7

Kundo Knowledge

Samle spørsmål og svar i en kunnskapsbank

Mer om Kundo Knowledge
knowledge_ill_05.83e9c99595a7

Kundo Social

Administrer kundeservicen på Facebook

Mer om Kundo Social
social_ill_02.6f7ec302c890