Fremtidens kundeservice: Selv-service åpner nye dører
I en tid der raskhet og effektivitet er i fokus, blir selvbetjening, eller "Self-service" som det...
I en tid der raskhet og effektivitet er i fokus, blir selvbetjening, eller "Self-service" som det...
Vårt fokus på personlig service står i kontrast til Zendesks tilnærming. Ved å velge oss får du en...
AI-teknik implementeras nu i nästan alla kundserviceteam. Och det är egentligen inte konstigt:...
Det er ikke noe nyhet at e-handel har hatt en vekstreise siden pandemien, men ifølge svensk handel...
Vi er stolte av å kunne presentere vår vellykkede AI-satsning! Etter en intensiv betatestperiode...
En undersøkelse fra Feefo viser at hele 80% benytter seg av en FAQ i kundereisen, både før og etter...
Er det lenge siden du har gjort endringer i kundeserviceteamet? Er du sikker på at...
Føler kundeserviceteamet ditt på psykologisk trygghet? Er det greit å ta opp vanskelige temaer og...
Kundos Employee Net Promoter Score (eNPS) havner på 74 i år. Et enestående resultat, sier Head of...