Kundeservice og CX
Customer Experience, eller CX er et begrep som har blitt brukt stadig oftere de siste par årene. Men hva betyr det egentlig? ...
Les innlegg kundobloggenCustomer Experience, eller CX er et begrep som har blitt brukt stadig oftere de siste par årene. Men hva betyr det egentlig? Og hvordan skiller det seg fra det mer velkjente fenomenet kundeservice?
Customer Experience, eller CX er et begrep som har blitt brukt stadig oftere de siste par årene. Men hva betyr det egentlig? ...
Les innlegg kundobloggenVi slipper nå til de første kundene som får teste Kundebarometeret, vårt nye verktøy som automatisk analyserer ...
Les innlegg kundobloggenGod kundesupport skapar lojalitet, mersalg og markedsføring når kundene deres snakker positivt om sin opplevelse med dere. ...
Les innlegg kundobloggenFor rundt et år siden, nærmere bestemt høsten 2019, tiltrådte Rasmus Kjellman som ny administrerende direktør i Kundo. At ...
Les innlegg kundobloggenFor førstegangskjøperen av verktøy for kundeservice, helpdesk og saksbehandling ser vi ofte en usikkerhet i hvilket type ...
Les innlegg kundobloggenBlack Friday og julehandelen nærmer seg med stormskritt. Det er forventet at trykket på nettbutikkene kommer til å være ...
Les innlegg kundobloggenKundo er nå igang med sin storsatsning innenfor AI med mål om å forenkle arbeidet med kundeservice. Vi fikk tatt en prat med ...
Les innlegg kundobloggenKundo lagrer utelukkende data og personopplysninger i EU, og vi følger utviklingen i EUs personvernlovgivning nøye. Her kan ...
Les innlegg kundobloggenI tøffe tider som nå er det godt med litt positiv bekreftelse i form av strålende resultater. I og med at årsrapporten nå er ...
Les innlegg kundobloggen