5 steg til bedre kundeservice
De største selskapene har ofte både budsjett, strukturell kapital og lang erfaring med å tilby...
De største selskapene har ofte både budsjett, strukturell kapital og lang erfaring med å tilby...
Instagram fortsetter å vokse som kanal for kundeservice, og nå er tiden inne for å ønske Instagram...
Å ta beslutninger basert på innsikt og data er for mange en selvfølge. Men det er langt ifra alle...
I bloggserien “Vi i Kundo” møter vi noen av våre engasjerte medarbeidere fra ulike team. Her...
Du har sannsynligvis fått med deg den pågående diskusjonen om hvorvidt AI-funksjonen chatbot er en...
I serien “Vi i Kundo” møter vi noen av våre engasjerte medarbeidere fra forskjellige team. Her...
Noen ganger kan det være praktisk eller nødvendig at kunden din legitimerer seg for at kundeservice...
De fleste organisasjoner tilbyr idag en form for FAQ eller kunnskapsbank som er tilgjengelig for...
Customer Experience, eller CX er et begrep som har blitt brukt stadig oftere de siste par årene....