Blogg 31 okt 2024 Neste steg for kundeservice – trendene å følge med på mot 2025 Utforsk fem viktige trender innen kundeservice i 2025: Hyper-personalisering, AI-drevet support,... Read more →
Webinar AI-chattens kraft: Kundeservice som navet i din AI-strategi Utforsk hvordan en AI-drevet chat kan bli en sentral del av et selskaps overordnede AI-strategi. Read more →
Webinar Kundetilfredshet som vekstmotor: Hvordan jobbe smart med CSAT Lær hvordan du bruker CSAT for å forbedre kundetilfredsheten og drive vekst. Read more →
Webinar Skreddersy AI for din kundeservice Se webinariet med AI-ekspert Birger Moëll, og få konkrete tips til hvordan du kan skreddersy AI for... Read more →
Guider 31 mai 2024 Så skaper du en kostnadseffektiv kundeservice som gir mer fornøyde kunder Det trenger ikke være et komplisert eller tidkrevende prosjekt å forbedre kundeservicen. Med... Read more →
Webinar Fremtidens kundeservice: AI-generert self service Er du klar til å ta steget inn i den fjerde industrielle revolusjonen? I en æra der teknologien... Read more →
Webinar Utforsk AI - muligheter og utfordringer innen kundeservice I dette webinariet utforsker vi det dynamiske landskapet av kunstig intelligens (AI) og de... Read more →
Rapporter 21 mar 2024 Kundeservice i Norden 2024 Vi hos Kundo er veldig stolte og glade for å kunne dele resultatene fra vår store årlige... Read more →
Blogg 15 mar 2024 Fremtidens kundeservice: Selv-service åpner nye dører I denne artikkelen utforsker vi hvorfor selvbetjening ikke bare er en trend, men en nødvendighet... Read more →