Nå kan du håndtere telefonsamtaler direkte i Kundo
Kundo blir mer komplett med Kundo Calls. Nå kan du håndtere telefonsamtaler i Kundo.
Les innlegg kundobloggenEn undersøkelse fra Feefo viser at hele 80% benytter seg av en FAQ i kundereisen, både før og etter kjøp. Den nye trenden er at kunder skal kunne finne svar eneklt på sine spørsmål på egenhånd og helst slippe å ta kontakt med kundeservice. For å tilby denne løsningen er det vanlig å bruke et FAQ ...
Kundo blir mer komplett med Kundo Calls. Nå kan du håndtere telefonsamtaler i Kundo.
Les innlegg kundobloggenDe største selskapene har ofte både budsjett, strukturell kapital og lang erfaring med å tilby profesjonell kundeservice. ...
Les innlegg kundobloggenInstagram fortsetter å vokse som kanal for kundeservice, og nå er tiden inne for å ønske Instagram velkommen til Kundo Social
Les innlegg kundobloggenÅ ta beslutninger basert på innsikt og data er for mange en selvfølge. Men det er langt ifra alle som jobber på denne måten. ...
Les innlegg kundobloggenI bloggserien “Vi i Kundo” møter vi noen av våre engasjerte medarbeidere fra ulike team. Her forteller Anders Holstad om ...
Les innlegg kundobloggenDu har sannsynligvis fått med deg den pågående diskusjonen om hvorvidt AI-funksjonen chatbot er en god idé når det gjelder ...
Les innlegg kundobloggenI serien “Vi i Kundo” møter vi noen av våre engasjerte medarbeidere fra forskjellige team. Her forteller Christine ...
Les innlegg kundobloggenNoen ganger kan det være praktisk eller nødvendig at kunden din legitimerer seg for at kundeservice skal kunne ta ...
Les innlegg kundobloggenDe fleste organisasjoner tilbyr idag en form for FAQ eller kunnskapsbank som er tilgjengelig for kundene sine, slik at de ...
Les innlegg kundobloggen