Kundeservice og CX
Customer Experience, eller CX er et begrep som har blitt brukt stadig oftere de siste par årene. Men hva betyr det egentlig? ...
Les innlegg kundobloggenEn undersøkelse fra Feefo viser at hele 80% benytter seg av en FAQ i kundereisen, både før og etter kjøp. Den nye trenden er at kunder skal kunne finne svar eneklt på sine spørsmål på egenhånd og helst slippe å ta kontakt med kundeservice. For å tilby denne løsningen er det vanlig å bruke et FAQ ...
Customer Experience, eller CX er et begrep som har blitt brukt stadig oftere de siste par årene. Men hva betyr det egentlig? ...
Les innlegg kundobloggenVi slipper nå til de første kundene som får teste Kundebarometeret, vårt nye verktøy som automatisk analyserer ...
Les innlegg kundobloggenGod kundesupport skaper lojalitet, mersalg og markedsføring når kundene deres snakker positivt om sin opplevelse med dere. ...
Les innlegg kundobloggenFor rundt et år siden, nærmere bestemt høsten 2019, tiltrådte Rasmus Kjellman som ny administrerende direktør i Kundo. At ...
Les innlegg kundobloggenFor førstegangskjøperen av verktøy for kundeservice, helpdesk og saksbehandling ser vi ofte en usikkerhet i hvilket type ...
Les innlegg kundobloggenKundo er nå igang med sin storsatsning innenfor AI med mål om å forenkle arbeidet med kundeservice. Vi fikk tatt en prat med ...
Les innlegg kundobloggenKundo lagrer utelukkende data og personopplysninger i EU, og vi følger utviklingen i EUs personvernlovgivning nøye. Her kan ...
Les innlegg kundobloggenI tøffe tider som nå er det godt med litt positiv bekreftelse i form av strålende resultater. I og med at årsrapporten nå er ...
Les innlegg kundobloggenHva er kundeservice? Mange av oss vil nok svare at det handler om å håndtere og svare på spørsmål fra kunder hos f.eks. ...
Les innlegg kundobloggen