Derfor bør dere ha en intern kunnskapsbank i kundservice
De fleste organisasjoner tilbyr idag en form for FAQ eller kunnskapsbank som er tilgjengelig for...
De fleste organisasjoner tilbyr idag en form for FAQ eller kunnskapsbank som er tilgjengelig for...
Customer Experience, eller CX er et begrep som har blitt brukt stadig oftere de siste par årene....
God kundesupport skaper lojalitet, mersalg og markedsføring når kundene deres snakker positivt om...
For rundt et år siden, nærmere bestemt høsten 2019, tiltrådte Rasmus Kjellman som ny...
For førstegangskjøperen av verktøy for kundeservice, helpdesk og saksbehandling ser vi ofte en...
Kundo er nå igang med sin storsatsning innenfor AI med mål om å forenkle arbeidet med kundeservice....
Kundo lagrer utelukkende data og personopplysninger i EU, og vi følger utviklingen i EUs...
I tøffe tider som nå er det godt med litt positiv bekreftelse i form av strålende resultater. I og...
Hva er kundeservice? Mange av oss vil nok svare at det handler om å håndtere og svare på spørsmål...