Kundo Help Center

Samle alle kundeservicekanaler på ett og samme sted

Med Kundos Help Center får dere et naturlig samlingspunkt for all kundeservice. Gi kundene en sømløs opplevelse med både kontaktveier og selvhjelp direkte på deres egen nettside.

  • Èn vei inn til kundeservice
  • Enkel å oppdatere og endre
  • En naturlig del av nettsiden deres

Selvhjelp og kontaktveier på samme sted

Lag guider for vanlige spørsmål og gjør det tydelig hvordan man kan kontakte dere. På den måten kan de besøkende selv velge hvordan de vil kontakte dere. Du kan også enkelt koble Kundo Help Center sammen med andre moduler fra Kundo, slik som Chat, Forum og Mail.

 
 

Gjør kundeservice til en naturlig del av nettsiden deres

De som besøker nettsiden kan få hjelp uten å forlate nettsiden deres. Integrer Help Center på valgfri side og tilpass designet. En bedre og mer helhetlig kundeopplevelse som skaper mer fornøyde kunder!

Ta kontroll over kontaktsiden 

Nå kan dere endre og oppdatere kontaktsiden når og hvordan dere vil uten å måtte involvere andre avdelinger. La kundeservice bestemme over sin største ressurs!

 
hennig_olsen-3 safedrive (1) exceline (1) bilkollektivet (1) anker_studentbolig (1) heimstaden-1

Utforsk mer fra Kundo

4 Lesingen min
Bilkollektivet

Sømløs medlemsopplevelse med Kundo Bilkollektivet er et non-profit samvirkeforetak som tilbyr sine medlemmer å dele bil. De ...

Les innlegg kundehistorier
1 Lesingen min
Inrego

Inrego er selskapet som har som mål å forlenge livslengden på IT-produkter. Gjennom å kjøpe inn, renovere og selge ...

Les innlegg kundehistorier
4 Lesingen min
Safedrive

“Vi kunne aldri gått tilbake, da måtte vi ha doblet bemanningen. Så mye mer effektive har vi blitt etter at vi begynte å ...

Les innlegg kundehistorier

Hvorfor Kundo?

Vi vet at det krever mer enn et godt system for å levere kundeservice i verdensklasse. Vi ønsker derfor å hjelpe dere å lykkes i alle deler av kundeservicen. Les mer om hele tilbudet vårt her!

Personlig service

For at dere skal få mest mulig ut av Kundos system, får dere tildelt en egen Success Manager som hjelpe dere å lykkes! I tillegg til å hjelpe til med oppstart og opplæring av hele teamet ditt, er deres Success Manager alltid tilgjengelig for å svare på spørsmål.

Les mer om servicen vår
Kurs

Som et supplement til systemet vårt, organiserer vi sammen med partnerne våre kurs om hvordan dere best møter kunden i de digitale kanalene. Vi har for eksempel kurs for kundeservice i chat og sosiale medier.

Les mer om kursene våre
Ekspertise

Hva er de nyeste funnene og trendene i bransjen? Hvordan jobber andre? Hos Kundo jobber vi hele tiden hardt for å hjelpe dere med å ta del i alle de spennende tingene som skjer i kundeservicebransjen. Vi gir dere råd, kunnskap og inspirasjon.

Les mer om ekspertisen vår

Samle all digital kundeservice på ett og samme sted

Kundo tilbyr verktøy for alle digitale kundeservicekanaler. Her samles samtaler fra alle kanaler på samme sted for enkel oversikt og kontroll.








 

 

Kundo Chat

Smart og enkel kundechat på hjemmesiden deres

Mer om Kundo Chat
chat_ill_02.1a7e270caeb7

Kundo Mail

Samarbeid i samme innboks

Mer om Kundo Mail
mail_ill_02.a37f3436a65d

Kundo Social

Administrer kundeservicen på Facebook

Mer om Kundo Social
social_ill_02.6f7ec302c890

Kundo Forum

Tilgjengelig kundeservice hele døgnet

Mer om Kundo Forum
forum_ill_02.ac3665a58841 (1)

Kundo Knowledge

Samle spørsmål og svar i en kunnskapsbank

Mer om Kundo Knowledge
knowledge_ill_05.83e9c99595a7

Kundo Help Center

  • Èn vei inn til kundeservice
  • Enkel å oppdatere og endre
  • En naturlig del av hjemmesiden deres
Mer om Help Center
Rityta 8

Kundo Calls

  • Enkelt og raskt å komme igang med å logge og tagge samtaler i Kundo
  • Smarte funksjoner for samarbeid, oppfølging og saksbehandling
  • Få tydelig statistikk over alle deres innkommende telefonsamtaler
Calls-0-1