Fremtidens kundeservice: AI-generert self service
Kundos CEO, Sofia Alexus, vil lede oss gjennom hvordan AI og selvbetjening vil forme kundeservicebransjen sammen med vår Chief Product Officer, Sara Manding.
Vi utforsker:
- Hvordan AI vil transformere kundeservicemarkedet
- Viktigheten av å forstå og imøtekomme generasjonspreferanser
- Konkrete eksempler på hvordan bedrifter lykkes med å skape en god blanding mellom assistert service og Self-service
Finn ut hvordan du kan bruke den nyeste teknologien for ikke bare å forbedre kundeopplevelsen, men også for å gi bedriften din et forsprang i et raskt skiftende miljø.
Hvem er webinariet for?
For deg som jobber innen kundeservice, eller leder/er ansvarlig for et kundeserviceteam. Det er også interessant for deg som jobber med markedsføring, som for eksempel webansvarlig.
Webinariet er på svensk.
Er du klar til å ta steget inn i den fjerde industrielle revolusjonen? I en æra der teknologien endrer seg raskt og forretningslandskapet stadig utvikler seg, utforsker vi fremtidens kundeservice i et spennende webinar.
Sofia Alexus