Om Kundo

Med smarte verktøy for digital kundeservice ønsker vi å gjøre kundeservice til hjertet i organisasjonen.

 

Om oss

Kundo tilbyr moderne verktøy for digital kundeservice. Vårt skybaserte system hjelper dere å tilby en bedre og mer effektiv kundedialog.

Siden starten i 2010 har målet vårt vært å tilby verktøy som gir organisasjonen deres bedre mulighet til å lykkes med kundeservice i digitale kanaler. Vi ønsker å møte de stadig høyere forventningene til åpenhet og tilgjengelighet som kundene har i dag. Vår oppgave er å gjøre kundeservice til hjertet i organisasjonen gjennom effektiv service, mer tilfredse kunder og økt forretningsinnsikt. Vi ser ikke kundeservice som en nødvendig kostnad, men som en investering i markedsføring og forretningsutvikling.

 
Personlig service

Hos Kundo får dere tildelt en success manager som hjelper dere med å lykkes! Dere får dra nytte av Kundos omfattende servicetilbud, med blant annet oppstartsmøter, opplæring, regelmessig oppfølging og personlig service.

Eksperter på kundeservice

I Kundo er vi eksperter på kundeservice fordi vi har lært av de beste – kundene våre! Sammen utvikler vi stadig nye funksjoner og verktøy for å gjøre fremtidens kundeservice enda bedre.

Bakgrunn

Kundene våre er hovedsakelig nordiske bedrifter, myndigheter og ideelle organisasjoner, men tjenestene er tilgjengelige på 9 språk og brukes av flere internasjonale selskaper. Kundo ble grunnlagt i 2010 og har i dag over 40 ansatte.

Ta kontakt med oss, så forteller vi mer

Kontakt oss, så hjelper vi deg med å finne det riktige produktet for akkurat deres virksomhet.

Kontakt oss
 
 

Vil du bli en av oss?

Hjelp oss å gjøre kundeservice til hjertet i enhver organisasjon!

Ledige stillinger

Oppdag mer fra Kundo

1 Lesingen min
FM Mattsson Mora Group

Den velkjente kranprodusenten FM Mattson Mora Group fra Dalarna i Sverige består idag av fire varemerker, og har med tiden ...

Les innlegg kundehistorier
1 Lesingen min
Kundeservice og CX

Customer Experience, eller CX er et begrep som har blitt brukt stadig oftere de siste par årene. Men hva betyr det egentlig? ...

Les innlegg kundobloggen