Om Kundo

Med smarte verktøy for digital kundeservice ønsker vi å gjøre kundeservice til hjertet i organisasjonen.

 

Om oss

Kundo tilbyr moderne verktøy for digital kundeservice. Skytjenestene våre hjelper dere å tilby en bedre og mer effektiv kundedialog.

Siden starten i 2010 har målet vårt vært å tilby verktøy som gir organisasjonen deres bedre mulighet til å lykkes med kundeservicen i digitale kanaler. Vi ønsker å møte de stadig høyere forventningene til åpenhet og tilgjengelighet som kundene har i dag. Vår oppgave er å gjøre kundeservicen til hjertet i organisasjonen gjennom effektiv service, mer tilfredse kunder og økt forretningsinnsikt. Vi ser ikke kundeservice som en nødvendig kostnad, men som en investering i markedsføring og forretningsutvikling.

 
Personlig service

Hos Kundo får dere tildelt en success manager som hjelper dere med å lykkes! Dere får dra nytte av Kundos omfattende servicetilbud, med blant annet oppstartsmøter, opplæring i deres lokaler, regelmessig oppfølging og personlig service.

Eksperter på kundeservice

Hos Kundo er vi eksperter på kundeservice fordi vi har lært av de beste – kundene våre! Sammen utvikler vi stadig nye funksjoner og verktøy for å gjøre fremtidens kundeservice enda bedre.

Bakgrunn

Kundene våre er hovedsakelig nordiske bedrifter, myndigheter og ideelle organisasjoner, men tjenestene er tilgjengelige på 9 språk og brukes av flere internasjonale selskaper. Kundo ble grunnlagt i 2010 og har i dag over 40 ansatte.

Ta kontakt med oss, så forteller vi mer

Kontakt oss, så hjelper vi deg med å finne det riktige produktet for akkurat deres virksomhet.

Kontakt oss
 
 

Vil du bli en av oss?

Hjelp oss å gjøre kundeservice til hjertet i enhver organisasjon!

Ledige stillinger

Oppdag mer fra Kundo