Webinar 31.05: Effektiv kundeservice med AI-teknologi
Onsdag 31. mai kl 08.30-09.30
Les innlegg event & kursKundo tilbyr moderne verktøy for digital kundeservice. Vårt skybaserte system hjelper dere å tilby en bedre og mer effektiv kundedialog.
Siden starten i 2010 har målet vårt vært å tilby verktøy som gir organisasjonen deres bedre mulighet til å lykkes med kundeservice i digitale kanaler. Vi ønsker å møte de stadig høyere forventningene til åpenhet og tilgjengelighet som kundene har i dag. Vår oppgave er å gjøre kundeservice til hjertet i organisasjonen gjennom effektiv service, mer tilfredse kunder og økt forretningsinnsikt. Vi ser ikke kundeservice som en nødvendig kostnad, men som en investering i markedsføring og forretningsutvikling.
Hos Kundo får dere tildelt en success manager som hjelper dere med å lykkes! Dere får dra nytte av Kundos omfattende servicetilbud, med blant annet oppstartsmøter, opplæring, regelmessig oppfølging og personlig service.
I Kundo er vi eksperter på kundeservice fordi vi har lært av de beste – kundene våre! Sammen utvikler vi stadig nye funksjoner og verktøy for å gjøre fremtidens kundeservice enda bedre.
Kundene våre er hovedsakelig nordiske bedrifter, myndigheter og ideelle organisasjoner, men tjenestene er tilgjengelige på 9 språk og brukes av flere internasjonale selskaper. Kundo ble grunnlagt i 2010 og har i dag 60 ansatte.
Idag har vi kontor i både Stockholm, Malmö, Oslo og Helsingfors. Vi har kunder i hele Nord-Europa og salg rettet mot Sverige, Norge og Finland.
Vi i Kundo er eksperter på kundeservice fordi vi har lært av de beste - kundene våre! Sammen utvikler vi stadig nye funksjoner og verktøy for å gjøre fremtidens kundeservice enda bedre.
Idag består Kundo av 60 ansatte fordelt på to kontorer, og antallet kunder har vokst til ca 450 stk.!
Kontakt oss, så hjelper vi deg med å finne det riktige produktet for akkurat deres virksomhet.
Hjelp oss å gjøre kundeservice til hjertet i enhver organisasjon!
Onsdag 31. mai kl 08.30-09.30
Les innlegg event & kursHos Kundo er veldig stolte over å kunne presentere denne fyldige rapporten om kundeservicebransjen for 7. året på rad. ...
Les innlegg guider og materialerNytt år betyr nye trender, observasjoner og anbefalinger, også når det gjelder kundeservice. For å gi deg vårt syn på saken, ...
Les innlegg guider og materialer"Med dagens volum ville ikke Outlook ha fungert" Kila Möbler har siden oppstarten i 1978 spesialisert seg på hagemøbler og ...
Les innlegg kundehistorier40–60 % færre e-poster takket være Kundo Hemglass er selskapet som siden 1968 har spredt glass og glede rundt om i Sverige. ...
Les innlegg kundehistorierEn undersøkelse fra Feefo viser at hele 80% benytter seg av en FAQ i kundereisen, både før og etter kjøp. Den nye trenden er ...
Les innlegg kundobloggenKunder får stadig høyere forventninger til bedrifter de skal velge å handle av, og god kundeservice har aldri vært ...
Les innlegg guider og materialerEr det lenge siden du har gjort endringer i kundeserviceteamet? Er du sikker på at kundeserviceteamet har de nødvendige ...
Les innlegg kundobloggenFøler kundeserviceteamet ditt på psykologisk trygghet? Er det greit å ta opp vanskelige temaer og blir forslag lyttet til ...
Les innlegg kundobloggenCarlsberg er i dag et av Sveriges største bryggerier med flere kjente varemerker. Det store produksjonsanlegget ligger i ...
Les innlegg kundehistorier