Blogg 21 jun 2022 3 viktige fokusområder fra Kundeservicedagene 3 viktige fokusområder fra kundeservicedagene. Digitalisering, personalisering og holdningsendring... Read more →
Blogg 23 mai 2022 Psykologisk trygghet i kundeserviceteamet: En nøkkel til fornøyde kunder Psykologisk trygghet er viktig for å skape trygghet og effektivitet innad i teamet. Psykologisk... Read more →
Guider 05 mai 2022 Slik bygger du et effektivt kundeserviceteam Hva er et effektivt team? Hvordan påvirker gruppedynamikken effektivteten i teamet? Og er det stor... Read more →
Nyheter 15 feb 2022 Kundo scorer høyt på ansattilfredshet Kundos Employee Net Promoter Score (eNPS) havner på 62 i år. Et enestående resultat, sier Head of... Read more →
Nyheter 10 des 2021 Kundo inngår partnerskap med Kong Arthur AS Kundo blir ny partner i ”Bredbånd fra A til Å” fra Kong Arthur – en komplett systemløsning for... Read more →
Blogg 15 nov 2021 Slik skaper du en god kundeopplevelse i nettbutikken under Black Friday og julehandelen Black Friday og julehandelen nærmer seg med stormskritt. Det er forventet at trykket på... Read more →
Webinar 10 nov 2021 Slik bygger dere effektive kundeserviceteam Se Kundos webinar "Slik bygger dere effektve kundeserviceteam" når det passer deg. Read more →
Nyheter 19 okt 2021 Nå kan du håndtere telefonsamtaler direkte i Kundo Kundo blir mer komplett med Kundo Calls. Snart kan dere håndtere telefonsamtaler i Kundo. Read more →
Blogg 06 okt 2021 5 steg til bedre kundeservice Med disse 5 stegene ønsker vi å gi deg et godt utgangspunkt for å skape en moderne, kundesentrisk... Read more →