Moderne kundeservice – et spørsmål om holdning
I en verden der så å si uendelige valgmuligheter har blitt en selvfølge, er det i stedet tillit som...
I en verden der så å si uendelige valgmuligheter har blitt en selvfølge, er det i stedet tillit som...
Ved å dele opp kundeservice i det som ofte kalles første- og andrelinjesupport, kan dere besvare...
Som et digitalt produktselskap er vi i Kundo selvfølgelig alltid nysgjerrige på ny teknologi. Å...
I en større organisasjon er det sjelden at kundeservice selv sitter på all den kunnskapen som...
Verktøy som er skreddersydde for kundeservice har nesten blitt en nødvendighet for å kunne gi...
Trenden er tydelig. Kundeservice blir en stadig viktigere del av skandinaviske organisasjoner. Det...
Til tross for at digitale kundeserviceverktøy blir alt vanligere i kundeserviceorganisasjonene, er...
Utfordringene ved kjøp av et nytt kundeserviceverktøy kan være mange. Alt fra å finne rett verktøy,...
Som leder av et kundeserviceteam er det din oppgave å sikre at dere leverer en så bra som mulig...