
Lytt til dine kunder
CX expert Tanja Adell veileder deg gjennom det vanskelige temaet kundeopplevelse og hvordan du kan jobbe for å skape gode kundeopplevelser.
Hva innebærer egentlig i CX? Og hva betyr det i praksis å samarbeide med kundeopplevelsen i fokus? Informasjon om dette og mye mer får vi vite fra CX-eksperten Tanja Adell. Området Customer experience(CX) eller kundeopplevelser, har gått fra å være et mer eller mindre ukjent begrep til å nærmest være en selvfølge for de fleste bedrifter. Men hva betyr det egentlig og hvorfor er det verdt å satse på?
For å få svar på disse spørsmålene har vi satt oss ned med Tanja Adell. Med over 10 års erfaring innen kun kundeopplevelser, veileder hun oss gjennom områdets utvikling, vad du har å vinne på en CX-satsning, samt hvordan du i praksis kan arbeidet for å skape bedre kundeopplevelser.
I denne guiden går vi blant annet gjennom:
- Hvordan å skape bedre kundeopplevelser
- Hvorfor det er viktig å jobbe med kundeopplevelser i fokus
- Hva du har å tjene på med å arbeidet aktivt med kundeopplevelser
- Fremtidens kundeopplevelser.
CX expert Tanja Adell veileder deg gjennom det vanskelige temaet kundeopplevelse og hvordan du kan jobbe for å skape gode kundeopplevelser. Men hva betyr det egentlig og hvorfor er det verdt å satse på?

Gustav Tranback