Med kollektivavtale tar Kundo et ytterligere steg mot en ordentlig sterk bedriftskultur
For å kunne levere gode produkter og tjenester, er det viktig å skape en arbeidsplass der medarbeiderne trives. Det er noe ...
Les innlegg kundobloggenEn undersøkelse fra Feefo viser at hele 80% benytter seg av en FAQ i kundereisen, både før og etter kjøp. Den nye trenden er at kunder skal kunne finne svar eneklt på sine spørsmål på egenhånd og helst slippe å ta kontakt med kundeservice. For å tilby denne løsningen er det vanlig å bruke et FAQ ...
For å kunne levere gode produkter og tjenester, er det viktig å skape en arbeidsplass der medarbeiderne trives. Det er noe ...
Les innlegg kundobloggenDen tekniske utviklingen og det som kalles den fjerde industrielle revolusjonen betyr at det kommer helt nye krav på ...
Les innlegg kundobloggenDersom bedriften din er tilgjengelig i sosiale medier, vil det også være en forventning om å kunne få kundeservice der. Dere ...
Les innlegg kundobloggenSom ansvarlig for kundeservice på bedriften der du jobber, har du troligvis flere oppsatte mål å forholde deg til. Det kan ...
Les innlegg kundobloggenFor å unngå at kundene dine forlater deg, er det som kalles kundelojalitet veldig viktig. En av de beste måtene å bygge ...
Les innlegg kundobloggenInnenfor kundeservice er det ofte fokus på å løse alle problemstillinger raskt og ved første kontakt. Mange bedrifter måler ...
Les innlegg kundobloggenKjøpsopplevelsen blir viktigere og viktigere for konsumentene. I en Salesforce rapportkommer det frem at 80% av de spurte ...
Les innlegg kundobloggenEn av de største utfordringene som mange kundeserviceavdelingen har, er den enorme mengden ofte forekommende spørsmål som ...
Les innlegg kundobloggenJason Fried og David Heinemeier Hansson som startet bedriften Basecamp, og som nå har nesten 3 millioner kunder, skriver i ...
Les innlegg kundobloggen