Hvordan velge riktig FAQ system?
En undersøkelse fra Feefo viser at hele 80% benytter seg av en FAQ i kundereisen, både før og etter kjøp. Den nye trenden er ...
Les innlegget bloggVi er i dag stolte av å kunngjøre inngåelse av samarbeidsavtale med Kong Arthur AS.
Kong Arthur's konsept «Bredbånd fra A til Å» er et helhetlig systemoppsett der norske bredbåndstilbydere får løst det aller meste av sine systembehov i en fullintegrert løsning, med unntak av effektive og gode løsninger for kundeservice.
En viktig del av kundereisen er nettopp kundeservice, og det er her Kundos løsning komplementerer Kong Arthurs system. Vi i Kundo tilbyr et helhetssystem for digital kundeservice, og utvikler løsninger for håndtering av mail, chat, FAQ, kunnskapsbank og sosiale medier. Kundo samler henvendelser fra de ulike kanalene i ett og samme system for oversikt og kontroll.
Kundo vil være en viktig del av å skape en fremragende kundeopplevelse for bredbåndsleverandører og deres kunder. Med en egen integrasjon til Netadmin er det skapt en sømløs brukeropplevelse for bredbåndsleverandørene som benytter «Bredbånd fra A til Å».
Sognenett, som har stort fokus på kundeservice og kundeopplevelse, og som gjentatte ganger har vunnet priser for dette, er allerede igang med Netadmin-integrasjonen. De drar nytte av synergiene som skapes i krysningspunktet mellom Kundo og Kong Arthur.
Vi ser frem til samarbeidet og gleder oss til å levere kundeopplevelser i verdensklasse for bredbåndsleverandører og deres kunder!
En undersøkelse fra Feefo viser at hele 80% benytter seg av en FAQ i kundereisen, både før og etter kjøp. Den nye trenden er ...
Les innlegget bloggEr det lenge siden du har gjort endringer i kundeserviceteamet? Er du sikker på at kundeserviceteamet har de nødvendige ...
Les innlegget bloggFøler kundeserviceteamet ditt på psykologisk trygghet? Er det greit å ta opp vanskelige temaer og blir forslag lyttet til ...
Les innlegget blogg