Sosial kundeservice - tre ting å tenke på
Visste du at fire av fem personer i Skandinavia bruker sosiale medier? Facebook er den mest populære kanalen og over ...
Les innlegg kundobloggenEn undersøkelse fra Feefo viser at hele 80% benytter seg av en FAQ i kundereisen, både før og etter kjøp. Den nye trenden er at kunder skal kunne finne svar eneklt på sine spørsmål på egenhånd og helst slippe å ta kontakt med kundeservice. For å tilby denne løsningen er det vanlig å bruke et FAQ ...
Visste du at fire av fem personer i Skandinavia bruker sosiale medier? Facebook er den mest populære kanalen og over ...
Les innlegg kundobloggenDårlig kundeservice er en dårlig kundeopplevelse, og en dårlig kundeopplevelse koster penger. Heldigvis har mange bedrifter ...
Les innlegg kundobloggenHar bedriften din et verktøy slik at alle medarbeidere enkelt skal kunne publisere og holde viktig informasjon oppdatert?
Les innlegg kundobloggenNår tilliten henger i en tynn tråd og jorden under deg skjelver, skal det finnes visse sentrale funksjoner som allikevel er ...
Les innlegg kundobloggenNoen ganger er vi så godt vant med de verktøyene vi benytter oss av, at vi ikke tenker stort på hva som kan bli bedre. ...
Les innlegg kundobloggenHar dere vurdert å ha en chat på hjemmesiden? Her kommer fem gode grunner til hvorfor en kundeserviceavdeling bør ...
Les innlegg kundobloggenDet har vært stor oppstandelse rundt den nye personvernforordningen GDPR. Som leverandør av verktøy for kundeservice får vi ...
Les innlegg kundobloggen