Blogg 30 nov 2020 Guide: Finnes det virkelig et behov for et avansert saksbehandlingssystem? Hva bør et kundeservice/helpdesk-system egentlig inneholde, og når skal man velge hvilket type... Read more →
Nyheter 19 nov 2020 Kundo satser på AI - Intervju med produktsjef Emil Stenström Kundo er nå igang med sin storsatsning innenfor AI med mål om å forenkle arbeidet med kundeservice!... Read more →
Guider 09 nov 2020 En strategi for kundeservice i verdensklasse Få et overordnet bilde og et godt startpunkt for å skape en moderne, kundesentrert og vinnende... Read more →
Nyheter 06 nov 2020 GDPR - Kundo lagrer data utlukkende i EU Kundo lagrer data og personopplysninger innenfor EU og følger nøye med på utviklingen av... Read more →
Guider 18 sep 2020 Kundeservice B2B Last ned vår guide for å utforske hvordan B2B kundeservice skiller seg fra B2C, og les våre best... Read more →
Nyheter 27 aug 2020 Årsrapporten bekrefter: den sterke veksten fortsetter for Kundo under det forlengede regnskapsåret 2018/2019 oppnådde en nettoomsetning på 50 millioner svenske... Read more →
Blogg 10 aug 2020 Slik kan du bruke Kundo utover klassisk kundeservice Mange bedrifter og organisasjoner står overfor liknende problemer. Her tar vi frem eksempler på... Read more →
Blogg 10 aug 2020 Lærdommer fra å skape og skalere en kundeservicekultur Her skriver Björn Lilja, en av Kundos grunnleggere, om en av bedriftens viktigste suksessfaktorer:... Read more →
Blogg 07 jul 2020 GDPR-sikker chat for kundeservice Kundo Chat oppfyller alle krav til datalagring, avtale og sikkerhet i samsvar med GDPR. Vi er en... Read more →