27 jan 2020 Moderne kundeservice – et spørsmål om holdning For å bygge tillit og få kundenes tiltro trengs det ofte en endring i bedriftens kollektive... Read more →
Blogg 27 jan 2020 Del opp chatstrømmene i første- og andrelinje Ved å dele opp kundeservice i det som ofte kalles første- og andrelinjesupport, kan dere besvare... Read more →
Blogg 27 jan 2020 Derfor bør dere ikke satse på en chatbot riktig ennå Vi har listet opp tre grunner til at dere antakelig bør vente med en chatbot til kundeservice. Read more →
Blogg 27 jan 2020 God internkommunikasjon – en nøkkel til skikkelig god kundeservice I en større organisasjon er det sjelden at kundeservice selv sitter på all den kunnskapen som... Read more →
Blogg 18 nov 2019 Med det rette verktøyet, og ut ifra egne behov, skaper dere en bedre kundeservice Med det rette verktøyet kommer både din og dine medarbeideres jobb bli mer gøy, mer verdiskapende,... Read more →
Blogg 18 nov 2019 Separate system - fortsatt et stort problem Til tross for at digitale kundeserviceverktøy blir alt vanligere, er det fortsatt veldig mange som... Read more →
Blogg 18 nov 2019 Kundeserviceeksperten hjelper deg med innkjøpene For at du skal få de beste forutsetningene, har vi snakket med kundeserviceeksperten Christian... Read more →
Blogg 20 aug 2019 Som sjef for kundeservice setter du tonen for hele avdelingen Utover at du skal gi medarbeiderne rette forutsetninger, smitter også holdningen som du som... Read more →
Nyheter 13 aug 2019 Med kollektivavtale tar Kundo et ytterligere steg mot en ordentlig sterk bedriftskultur For å kunne levere bra produkter og tjenester, er det viktig å skape en arbeidsplass der... Read more →