Blogg 02 mar 2019 La kundeservice slippe til på Facebook Tilstedeværelse i sosiale medier er i dag en selvfølge for nesten alle organisasjoner. Et... Read more →
Blogg 01 mar 2019 KI for kundeservice: Forskjell på hype og faktisk nytte Det har nok ikke gått noen forbi at Kunstig Intelligens (KI) (Artificial Intelligence AI) for tiden... Read more →
Blogg 01 mar 2019 5 tips for en bedre kundeservice Hva er det da som avgjør om en kundeserviceopplevelse er bra eller dårlig? Vi har gjort en liste på... Read more →
Blogg 01 mar 2019 Øk konverteringen fra e-handel med bedre kundeservice E-handelen befinner seg i en sterk tilvekstfase, og omsettingen på nett bare øker. Det vi også ser,... Read more →
Blogg 08 feb 2019 Sosial kundeservice - tre ting å tenke på Hva som skrives om bedriften er viktig, og det kan påvirke både varemerket og hvordan forretningene... Read more →
03 feb 2019 Bedre kundeservice med en skikkelig god FAQ Har bedriften din et verktøy slik at alle medarbeidere enkelt skal kunne publisere og holde viktig... Read more →
Blogg 03 feb 2019 6 grunner til å bruke Kundo Mail Iblant er vi så vante med de verktøy vi benytter oss av, at vi ikke tenker på hva som kan bli... Read more →
Blogg 03 feb 2019 5 gode grunner til å ha en live chat på hjemmesiden Har dere fundert på å ha en chatt på hjemmesiden? Her kommer fem gode grunner til hvorfor en... Read more →
Blogg 22 mai 2018 GDPR - 3 viktige tips for deg som jobber med kundeservice Det har vært stor oppstandelse rundt den nye personvernforordningen GDPR. Som leverandør av verktøy... Read more →