Hvordan velge riktig FAQ system?
En undersøkelse fra Feefo viser at hele 80% benytter seg av en FAQ i kundereisen, både før og etter kjøp. Den nye trenden er ...
Les innlegget bloggHar bedriften din et verktøy slik at alle medarbeidere enkelt skal kunne publisere og holde viktig informasjon oppdatert?
Dette er ofte et stort problem i ulike kundeserviceavdelinger der man enkelt bør kunne publisere viktig informasjon og guider. Uansett om informasjonen skal deles internt eller ekstern, fins det ofte ikke noe naturlig sted å gjøre det på. Å lage en egen plattform selv er både vanskelig og dyrt.
I Kundo tror vi at løsningen for dette er et enkle, moderne verktøy med en kraftfull søkefunksjon, samt smidige funksjoner for å holde informasjonen oppdatert. Derfor har vi utviklet Kundo Knowledge, en moderne og enkel FAQ. Den kan brukes både internt av medarbeiderne, og eksternt av kundene. Akkurat som for alle Kundos moduler, er dette et skybasert verktøy som ikke krever vanskelige installasjoner. Det går raskt å komme i gang, og designen kan enkelt tilpasses den grafiske profilen dere allerede har.
SVT (motsvarer NRK i Norge) benytter seg av Kundo Knowledge for å enkelt hjelpe sine seere med å finne svar på ulike spørsmål. Besøk SVTs FAQ.
Finner ikke kunden det den søker? Gjør det mulig å enkelt komme i kontakt med dere! Selv om en FAQ er tilgjengelig døgnet rundt, bør dere overveie å komplettere FAQ'en med en chat eller et forum. Kundo Chat er et effektivt verktøy for å drive raske konverteringer på ditt websted, eller når det er viktig med korte svartider. Dere kan velge å vise chatten hele tiden, eller bare når kunden viser at han eller hun ikke får nødvendig hjelp.
Kundo Knowledge er selvfølgelig integrert med Kundo Forum. I Forumet er det kundene som stiller spørsmålene, og sammen med kundeservice bygger opp en levende FAQ. Siden forumet gjør det enkelt for den besøkende å stille nye spørsmål, inneholder et forum ofte svar på de litt mer smale spørsmålene som dere selv ikke har tenkt på, samtidig som det minsker antallet ofte forekommende spørsmål som allerede har fått sitt svar og er publisert. Om dere har et forum koblet til en FAQ, synes søketreffene fra begge modulene for den besøkende. Dere kan nå være sikre på at den besøkende får den best tenkbare supporten.
Bruker dere allerede noen av Kundos system og moduler, eller er dere interesserte i å få vite mer? Bestill en demo på Kundo.no, så kontakter vi deg og forteller mer!
En undersøkelse fra Feefo viser at hele 80% benytter seg av en FAQ i kundereisen, både før og etter kjøp. Den nye trenden er ...
Les innlegget bloggEr det lenge siden du har gjort endringer i kundeserviceteamet? Er du sikker på at kundeserviceteamet har de nødvendige ...
Les innlegget bloggFøler kundeserviceteamet ditt på psykologisk trygghet? Er det greit å ta opp vanskelige temaer og blir forslag lyttet til ...
Les innlegget blogg