Lærdommer fra å skape og skalere en kundeservicekultur
Her skriver Björn Lilja, en av Kundos grunnleggere, om en av bedriftens viktigste suksessfaktorer:...
Her skriver Björn Lilja, en av Kundos grunnleggere, om en av bedriftens viktigste suksessfaktorer:...
Kundo Chat oppfyller alle krav til datalagring, avtale og sikkerhet i samsvar med GDPR. Kundo er en...
Nå er det ikke lenge igjen til mange av oss forsvinner i vei på sommerferie, og forhåpentligvis får...
Chattassistenten fører kundene til riktig svar med det samme de vil chatte med dere. Ved å...
I perioder med usikkerhet og raskt eskalerende kriser spiller kundeservice en nøkkelrolle! Kundenes...
Som en del av Kundos helhetstilbud organiserer vi jevnlig bransjemøter for kundene våre. Vi ønsker...
I denne måleguiden fokuserer vi på hvorfor det er viktig å evaluere og følge opp kundeservice. Du...
Å hjelpe organisasjoner med å frigjøre potensialet til hver medarbeider. Det er slagordet som...
Å analysere innkommende saker til kundeservice er det første skrittet på veien mot å bli bedre. Ved...