Webinar 25 nov 2022 Saksbehandling i Kundo I dette webinaret får vi høre fra Love Nordgren om Kundo sine funksjoner i saksbehandlingssystemet.... Read more →
Blogg 10 nov 2022 Hvordan velge riktig FAQ system? Det er viktig å gi kundene mulighet til å hjelpe seg selv gjennom et dynamisk FAQ system. Et FAQ... Read more →
Webinar 07 nov 2022 Slik jobber Arla for å effektivisere sin kundeservice Vi snakker også om hvorfor Arla bestemte seg for å begynne å bruke en selvbetjeningsløsning som... Read more →
Guider 28 okt 2022 Ekspertens beste råd for en vellykket kundeservicestrategi Kundeservicestrategi har aldri vært viktigere for å samle hele bedriften mot et felles mål for... Read more →
Guider 05 okt 2022 Lytt til dine kunder CX expert Tanja Adell veileder deg gjennom det vanskelige temaet kundeopplevelse og hvordan du kan... Read more →
Webinar 22 sep 2022 Suksessfaktorer og annen lærdom fra kundeservice Se webinaret med Jan Sverre Reboli Paulsen hvor han snakker om suksessfaktorer og annen lærdom fra... Read more →
Guider 22 aug 2022 7 Steg til fornøyde kunder Last ned guiden om 7 steg til fornøyde kunder. En guide med velprøvde tips om hvordan du håndterer... Read more →
Guider 11 aug 2022 Ekspertenes 5 spådommer om fremtidens kundeopplevelser Hvordan kommer fremtidens kundeservice og kundeopplevelser til å se ut? I denne guiden får du... Read more →
Guider 09 aug 2022 Slik sikrer du gode kundeopplevelser for kundene dine Hvordan legger du til rette for å skape gode kundeopplevelser da alle kundene dine er forskjellig?... Read more →