Lærdommer fra å skape og skalere en kundeservicekultur
Her skriver Björn Lilja, en av Kundos grunnleggere, om en av bedriftens viktigste suksessfaktorer: hvordan man skaper en ...
Les innlegg kundobloggenEn undersøkelse fra Feefo viser at hele 80% benytter seg av en FAQ i kundereisen, både før og etter kjøp. Den nye trenden er at kunder skal kunne finne svar eneklt på sine spørsmål på egenhånd og helst slippe å ta kontakt med kundeservice. For å tilby denne løsningen er det vanlig å bruke et FAQ ...
Her skriver Björn Lilja, en av Kundos grunnleggere, om en av bedriftens viktigste suksessfaktorer: hvordan man skaper en ...
Les innlegg kundobloggenKundo Chat oppfyller alle krav til datalagring, avtale og sikkerhet i samsvar med GDPR. Kundo er en nordisk leverandør med ...
Les innlegg kundobloggenNå er det ikke lenge igjen til mange av oss forsvinner i vei på sommerferie, og forhåpentligvis får nyte litt sol og sommer! ...
Les innlegg kundobloggenChattassistenten fører kundene til riktig svar med det samme de vil chatte med dere. Ved å kombinere chattens ...
Les innlegg kundobloggenI perioder med usikkerhet og raskt eskalerende kriser spiller kundeservice en nøkkelrolle! Kundenes behov for informasjon ...
Les innlegg kundobloggenSom en del av Kundos helhetstilbud organiserer vi jevnlig bransjemøter for kundene våre. Vi ønsker å samle kunder som har ...
Les innlegg kundobloggenI denne måleguiden fokuserer vi på hvorfor det er viktig å evaluere og følge opp kundeservice. Du som leser får også ...
Les innlegg kundobloggenÅ hjelpe organisasjoner med å frigjøre potensialet til hver medarbeider. Det er slagordet som selskapet Brilliant lever ...
Les innlegg kundobloggenÅ analysere innkommende saker til kundeservice er det første skrittet på veien mot å bli bedre. Ved å forstå hvorfor kundene ...
Les innlegg kundobloggen