
Effektiv kundeservice med AI-teknologi
Den nyeste AI-teknologien, ledet av ChatGPT, åpner for helt nye muligheter når det gjelder håndtering av kundeserviceproblemer. I dette webinaret går vi gjennom hvordan den nyeste teknologien kan brukes til både å spare tid og øke kvaliteten på din kundeservice.
Under webinaret vil vi vise praktiske eksempler på hvordan AI-teknologi kan brukes for å håndtere saker mer effektivt, samt vise tidlige eksperimenter som viser hvordan vi integrerer disse verktøyene i Kundo-plattformen.
Dette webinaret er perfekt for deg som leder et kundeserviceteam og ønsker å ha en dypere forståelse av mulighetene AI-teknologien gir når det kommer til saksbehandling. Vi vil fokusere på den praktiske bruken av verktøyene fremfor tekniske detaljer.
Oppdag hvordan du kan bruke Kundo til å strømlinjeforme virksomheten din og gi kundene dine en flott opplevelse ved å bruke den nyeste AI-teknologien.
Webinariet er på svensk.
Kundos produktsjef Emil Stenström forteller om AI og hvordan teknologien kan brukes til effektiv saksbehandling i kundeservice.

Emil Stenström