Kundo Forum

Tilgjengelig kundeservice hele døgnet

Reduser antall spørsmål til kundeservice med et eget spørsmålsforum! Med Kundo Forum tilbyr dere kundeservice hele døgnet med alle de vanligste spørsmålene samlet på ett sted.

  • Tilgjengelig kundeservice hele døgnet

  • Kontinuerlig oppdatert innhold

  • Reduserer antallet tilbakevendende spørsmål

Tilgjengelig selvhjelp døgnet rundt

Forumet er tilgjengelig for de besøkende hele døgnet og er lett tilgjengelig på mobil, nettbrett og datamaskin.

 
 

Brukergenerert innhold

Forumet oppdateres enkelt når nye spørsmål blir stilt, og er dermed alltid oppdatert og relevant for de besøkende.

Personlig kundeservice

Skap en økt følelse av personlig tilstedeværelse, uten at det tar mer tid! Bli kjent med kundene gjennom tilbakemeldinger, ros og forslag til forbedringer.

 
Et spørsmålsforum som reduserer antallet tilbakevendende spørsmål

Spørsmålsforumet reduserer raskt tilbakevendende spørsmål ved å gjøre vanlige svar og informasjon tilgjengelig for flere.

Verktøy for oppfølging og statistikk

I Kundos verktøy får dere oversiktlig statistikk som hjelper dere med å følge opp antall saker, vanlige spørsmål og forbedringsmuligheter.

En skytjeneste som ikke krever noen utvikling

Kundo Forum er en skytjeneste som oppdateres av oss. Alt for at dere skal kunne fokusere på å levere service i verdensklasse.

65% færre spørsmål til kundeservice

"Forumet ble raskt veldig populært internt, ikke minst siden det frigjorde så mye, fortsetter Christina. De resurser vi sparer, kan vi legge på andre kvalitative prosjekt innenfor kundeservice."

- Christina Bröthlin

Les hele historien

Kundeservice er en viktig del av Byggfabrikens e-handel

"Vi innså at Kundo kunne tilby oss en helhetsløsning som skulle gjøre det enklere for oss å samle hele vår kommunikasjon i ett verktøy."

- Tomas Melinder

Les hele historien

Færre spørsmål til FOREX kundeservice med Kundo Forum

"Allerede etter ett kvartal kunne vi se en minskning på 15% i antall telefonsamtaler"

- Peter Claesson

Les hele historien
lakareutangranser-1 sr-2 apoteket-1 barncancerfonden-1 arla-1 angelholm-1

Slik fungerer Kundo Forum

bild text 1

1. Vi skaper kundeforumet deres

Vi hjelper dere med å sette opp et forum på Kundo raskt og sørger for å tilpasse forumet til den grafiske profilen deres. Vi holder et oppstartsmøte og lærer opp kundeservicemedarbeiderne og gir tips om hvordan dere lenker forumet tydelig til nettstedet deres for å skape de riktige effektene. All opplæring kan gjøres i deres lokaler og tilbys på svensk og engelsk!

bild text 2

2. Kunden søker blant eksisterende spørsmål og svar

Kunden finner forumet via nettstedet deres eller søk på Google. En tydelig søkefunksjon leder kunden til eksisterende spørsmål, slik at de i mange tilfeller ikke trenger å kontakte dere.

3. Kunden kan skrive et nytt innlegg

Hvis kunden ikke finner svar på spørsmålet sitt eller likevel ønsker å kontakte dere, er det enkelt å skrive et nytt innlegg i forumet. Dere velger om innleggene skal bli synlige umiddelbart eller om de skal gjennomgås av dere først.

4. Nye innlegg og kommentarer vises på dashboardet

Medarbeiderne ser ubesvarte innlegg og nye kommentarer i Kundos oversiktlige dashboard. Symboler viser hvem som jobber med hva, om innlegg har ligget ubesvart for lenge osv. Samtaler kan tilordnes, følges opp og kategoriseres. Dere har full kontroll over kundedialogen og styrer selv hva som vises i forumet, og hvem som kan publisere nye innlegg.

5. Historikk og statistikk

Oversiktlig statistikk viser antall innlegg og kommentarer, svartider, hvilke kunder som er mest aktive i forumet osv. Det sendes ut månedlige rapporter med et tydelig sammendrag av aktiviteten den siste måneden. Rapporter kan skreddersys sammen med oss hos Kundo.

Hvorfor Kundo?

Vi vet at det krever mer enn gode verktøy for å levere kundeservice i verdensklasse. Vi ønsker derfor å hjelpe dere å lykkes i alle deler av kundeservicen. Les mer om hele tilbudet vårt her!

Personlig service

For at dere skal få mest mulig ut av Kundos produkter, får dere tildelt en egen Success Manager som hjelpe dere å lykkes! I tillegg til å hjelpe til med oppstart og opplæring av hele teamet ditt, er Success Manager alltid tilgjengelig for å svare på spørsmål.

Les mer om servicen vår
Kurs

Som et supplement til produktene våre organiserer vi sammen med partnerne våre kurs om hvordan dere best møter kunden i de digitale kanalene. Vi har for eksempel kurs for kundeservice i chat og sosiale medier.

Les mer om kursene våre
Ekspertise

Hva er de nyeste funnene og trendene i bransjen? Hvordan jobber andre? Hos Kundo jobber vi hele tiden hardt for å hjelpe dere med å ta del i alle de spennende tingene som skjer i kundeservicebransjen. Vi gir dere råd, kunnskap og inspirasjon.

Les mer om ekspertisen vår

Samle all digital kundeservice på ett og samme sted

Kundo tilbyr verktøy for alle digitale kundeservicekanaler. Her samles samtaler fra alle kanaler på samme sted for enkel oversikt og kontroll.






 

 

Kundo Forum

Tilgjengelig kundeservice hele døgnet

Mer om Kundo Forum
forum_ill_02.ac3665a58841 (1)

Kundo Mail

Samarbeid i samme innboks

Mer om Kundo Mail
mail_ill_02.a37f3436a65d

Kundo Chat

Smart og enkel kundechat på hjemmesiden deres

Mer om Kundo Chat
chat_ill_02.1a7e270caeb7

Kundo Knowledge

Samle spørsmål og svar i en kunnskapsbank

Mer om Kundo Knowledge
knowledge_ill_05.83e9c99595a7

Kundo Social

Administrer kundeservicen på Facebook

Mer om Kundo Social
social_ill_02.6f7ec302c890