Kundo Forum

Tilgjengelig kundeservice hele døgnet med kundeforum

Reduser antall spørsmål til kundeservice med et eget kundeforum! Med Kundo Forum tilbyr dere kundeservice hele døgnet med alle de vanligste spørsmålene samlet på ett sted.

  • Tilgjengelig kundeservice hele døgnet

  • Kontinuerlig oppdatert innhold

  • Reduserer antallet tilbakevendende spørsmål

Tilgjengelig selvhjelp døgnet rundt

Kundeforumet er tilgjengelig for de besøkende hele døgnet, med ofte stilte spørsmål og svar. 
Det er også lett tilgjengelig på mobil, nettbrett og datamaskin. 

 
 

Brukergenerert innhold

Kundeforumet oppdateres enkelt når nye spørsmål blir stilt, og er dermed alltid oppdatert og relevant for de besøkende.

Personlig kundeservice

Skap en økt følelse av personlig tilstedeværelse, uten at det tar mer tid! Bli kjent med kundene gjennom tilbakemeldinger, ros og forslag til forbedringer.

 
Et spørsmålsforum som reduserer antallet tilbakevendende spørsmål

Kundeforumet reduserer raskt tilbakevendende spørsmål ved å gjøre vanlige svar og informasjon tilgjengelig for flere.

Verktøy for oppfølging og statistikk

I Kundos verktøy får dere oversiktlig statistikk som hjelper dere med å følge opp antall saker, vanlige spørsmål og forbedringsmuligheter.

En skytjeneste som ikke krever noen utvikling - det står vi for

Kundo Forum er en skytjeneste som oppdateres av oss. Alt for at dere skal kunne fokusere på å levere kundeservice i verdensklasse.

65% færre spørsmål til kundeservice

"Forumet ble raskt veldig populært internt, ikke minst siden det frigjorde så mye, fortsetter Christina. De resurser vi sparer, kan vi legge på andre kvalitative prosjekt innenfor kundeservice."

- Christina Bröthlin

Les hele historien

Kundeservice er en viktig del av Byggfabrikens e-handel

"Vi innså at Kundo kunne tilby oss en helhetsløsning som skulle gjøre det enklere for oss å samle hele vår kommunikasjon i ett verktøy."

- Tomas Melinder

Les hele historien

Færre spørsmål til FOREX kundeservice med Kundo Forum

"Allerede etter ett kvartal kunne vi se en reduksjon på 15% i antall telefonsamtaler"

- Peter Claesson

Les hele historien
lakareutangranser-1 sr-2 apoteket-1 barncancerfonden-1 arla-1 angelholm-1

Slik fungerer Kundo Forum

bild text 1

1. Vi hjelper dere med å sette opp kundeforumet

Vi hjelper dere med å sette opp et kundeforum på Kundos plattform raskt og sørger for å tilpasse spørsmålsforumet til den grafiske profilen deres. Vi holder et oppstartsmøte, lærer opp brukerne av systemet og gir tips om hvordan dere lenker spørsmålsforumet tydelig til nettstedet deres for å skape de riktige effektene. All opplæring kan gjøres i deres lokaler.

bild text 2

2. Kunden søker blant eksisterende spørsmål og svar

Kunden finner forumet via hjemmesiden deres eller et søk på Google. En tydelig søkefunksjon leder kunden til eksisterende spørsmål, slik at de i mange tilfeller ikke trenger å kontakte dere.

3. Kunden kan skrive et nytt innlegg

Dersom kunden ikke finner svar på spørsmålet sitt eller likevel ønsker å kontakte dere, er det enkelt å skrive et nytt innlegg i spørsmålsforumet. Dere velger om innleggene skal bli synlige umiddelbart eller om de skal gjennomgås av dere først.

4. Nye innlegg og kommentarer vises på dashboardet

Medarbeiderne ser ubesvarte innlegg og nye kommentarer i Kundos oversiktlige dashboard. Symboler viser blant annet hvem som jobber med hva og om innlegg har ligget ubesvart for lenge. Samtaler kan delegeres, følges opp og kategoriseres. Dere har full kontroll over kundedialogen og styrer selv hva som vises i kundeforumet, og hvem som kan publisere nye innlegg.

5. Historikk og statistikk

Oversiktlig statistikk viser blant annet antall innlegg og kommentarer, svartider og hvilke kunder som er mest aktive i forumet. Det sendes ut månedlige rapporter med et oversiktlig sammendrag av aktiviteten den siste måneden. Rapporter kan skreddersys sammen med oss i Kundo.

1 Lesingen min
Exceline

Med rask vekst de siste årene og så mange som 2000 henvendelser i uken, innså Exceline at de måtte gjøre noe for å håndtere ...

Les innlegg kundehistorier

Hvorfor Kundo?

Vi vet at det krever mer enn gode verktøy for å levere kundeservice i verdensklasse. Vi ønsker derfor å hjelpe dere å lykkes i alle deler av kundeservicen. Les mer om hele tilbudet vårt her!

Personlig service

For at dere skal få mest mulig ut av Kundos produkter, får dere tildelt en egen Success Manager som hjelpe dere å lykkes! I tillegg til å hjelpe til med oppstart og opplæring av hele teamet ditt, er Success Manager alltid tilgjengelig for å svare på spørsmål.

Les mer om servicen vår
Kurs

Som et supplement til produktene våre organiserer vi sammen med partnerne våre kurs om hvordan dere best møter kunden i de digitale kanalene. Vi har for eksempel kurs for kundeservice i chat og sosiale medier.

Les mer om kursene våre
Ekspertise

Hva er de nyeste funnene og trendene i bransjen? Hvordan jobber andre? Hos Kundo jobber vi hele tiden hardt for å hjelpe dere med å ta del i alle de spennende tingene som skjer i kundeservicebransjen. Vi gir dere råd, kunnskap og inspirasjon.

Les mer om ekspertisen vår

Samle all digital kundeservice på ett og samme sted

Kundo tilbyr verktøy for alle digitale kundeservicekanaler. Her samles samtaler fra alle kanaler på samme sted for enkel oversikt og kontroll.






 

 

Kundo Forum

Tilgjengelig kundeservice hele døgnet

Mer om Kundo Forum
forum_ill_02.ac3665a58841 (1)

Kundo Mail

Samarbeid i samme innboks

Mer om Kundo Mail
mail_ill_02.a37f3436a65d

Kundo Chat

Smart og enkel kundechat på hjemmesiden deres

Mer om Kundo Chat
chat_ill_02.1a7e270caeb7

Kundo Knowledge

Samle spørsmål og svar i en kunnskapsbank

Mer om Kundo Knowledge
knowledge_ill_05.83e9c99595a7

Kundo Social

Administrer kundeservicen på Facebook

Mer om Kundo Social
social_ill_02.6f7ec302c890