Webinar 27/04: Bli en kundeservicevinner
Bli en kundeservicevinner - Lær fra de beste kundeserviceteamene
Les innlegg event & kursReduser antall spørsmål til kundeservice med vår andre generasjons FAQ! Med Kundos Forum tilbyr dere kundeservice hele døgnet med alle de vanligste spørsmålene samlet på ett sted.
Den dynamiske FAQen oppdateres enkelt når nye spørsmål stilles, og holder seg dermed oppdatert og relevant for de besøkende. Det er likevel dere som bestemmer hvilke spørsmål som skal publiseres og være synlige for andre som besøker spørsmålsforumet. På den måten har dere alltid full kontroll.
Den dynamiske FAQen er tilgjengelig hele døgnet, slik at de besøkende selv kan finne svar på ofte stilte spørsmål.
Kundeforumet er lett tilgjengelig på både mobil, nettbrett og datamaskin.
Skap en følelse av personlig tilstedeværelse, uten at det tar mer tid! I kundeforumet svarer dere kundene direkte, samtidig som andre kan dra nytte av informasjonen dere deler, helt uten å måtte kontakte dere.
Kundeforumet reduserer raskt tilbakevendende spørsmål ved å gjøre vanlige svar og informasjon tilgjengelig for flere.
I Kundos verktøy får dere oversiktlig statistikk som hjelper dere med å følge opp antall saker, vanlige spørsmål og forbedringsmuligheter.
Med AI-funksjonen vår, Kundebarometeret, analyseres alt som skrives i Forumet deres og dere får med det samme en tilbakemelding på hvor positive eller negative henvendelsene er.
65% færre spørsmål til kundeservice hos Arla
"Forumet ble raskt veldig populært internt, ikke minst siden det frigjorde så mye, fortsetter Christina. De resurser vi sparer, kan vi legge på andre kvalitative prosjekt innenfor kundeservice."
- Christina Bröthlin
Les hele historienKundeservice er en viktig del av Byggfabrikens e-handel
"Vi innså at Kundo kunne tilby oss en helhetsløsning som skulle gjøre det enklere for oss å samle hele vår kommunikasjon i ett verktøy."
- Tomas Melinder
Les hele historienFærre spørsmål til FOREX kundeservice med Kundo Forum
"Allerede etter ett kvartal kunne vi se en reduksjon på 15% i antall telefonsamtaler"
- Peter Claesson
Les hele historienVi hjelper dere med å sette opp et kundeforum på Kundos plattform raskt og sørger for å tilpasse spørsmålsforumet til den grafiske profilen deres. Vi holder et oppstartsmøte, lærer opp brukerne av systemet og gir tips om hvordan dere lenker spørsmålsforumet tydelig til nettstedet deres for å skape de riktige effektene. All opplæring kan gjøres i deres lokaler.
Kunden finner forumet via hjemmesiden deres eller et søk på Google. En tydelig søkefunksjon leder kunden til eksisterende spørsmål, slik at de i mange tilfeller ikke trenger å kontakte dere.
Dersom kunden ikke finner svar på spørsmålet sitt eller likevel ønsker å kontakte dere, er det enkelt å skrive et nytt innlegg i spørsmålsforumet. Dere velger om innleggene skal bli synlige umiddelbart eller om de skal gjennomgås av dere først.
Medarbeiderne ser ubesvarte innlegg og nye kommentarer i vårt oversiktlige dashboard. Symboler viser blant annet hvem som jobber med hva og om innlegg har ligget ubesvart for lenge. Samtaler kan delegeres, følges opp og kategoriseres. Dere har full kontroll over kundedialogen og styrer selv hva som vises i kundeforumet, og hvem som kan publisere nye innlegg.
Oversiktlig statistikk viser blant annet antall innlegg og kommentarer, svartider og hvilke kunder som er mest aktive i forumet. Det sendes ut månedlige rapporter med et oversiktlig sammendrag av aktiviteten den siste måneden. Rapporter kan skreddersys sammen med oss i Kundo.
Bli en kundeservicevinner - Lær fra de beste kundeserviceteamene
Les innlegg event & kursÅ holde oversikten over alle saker som kommer inn til kundeservice kan i noen tilfeller være skikkelig vanskelig. Uten gode ...
Les innlegg guider og materialerNoen ganger kan det være praktisk eller nødvendig at kunden din legitimerer seg for at kundeservice skal kunne ta ...
Les innlegg kundobloggenVi vet at det krever mer enn et godt system for å levere kundeservice i verdensklasse. Vi ønsker derfor å hjelpe dere å lykkes i alle deler av kundeservicen. Les mer om hele tilbudet vårt her!
For at dere skal få mest mulig ut av Kundos system, får dere tildelt en egen Success Manager som hjelpe dere å lykkes! I tillegg til å hjelpe til med oppstart og opplæring av hele teamet ditt, er deres Success Manager alltid tilgjengelig for å svare på spørsmål.
Som et supplement til systemet vårt, organiserer vi sammen med partnerne våre kurs om hvordan dere best møter kunden i de digitale kanalene. Vi har for eksempel kurs for kundeservice i chat og sosiale medier.
Hva er de nyeste funnene og trendene i bransjen? Hvordan jobber andre? Hos Kundo jobber vi hele tiden hardt for å hjelpe dere med å ta del i alle de spennende tingene som skjer i kundeservicebransjen. Vi gir dere råd, kunnskap og inspirasjon.
Kundo tilbyr verktøy for alle digitale kundeservicekanaler. Her samles samtaler fra alle kanaler på samme sted for enkel oversikt og kontroll.