Slik reduserte Arla antall henvendelser med 65%
Med over 800 innkommende mail i måneden, bestemte Arla seg for å finne en løsning der kundene selv...
Knowledge Agent
Samle, foredle og oppdater all kunnskap uten manuelt vedlikehold. Gi alltid pålitelige svar, uansett kanal. Sikre kontinuitet og kvalitet i all kommunikasjon og i alle deres AI-initiativer.
Knowledge Agent samler kunnskap fra flere kilder på ett sted. Dokumenter, e-post, intranett, nettside, chatter.
Kunnskapen omformes til AI-klare artikler som gjør det enkelt for både AI og agenter å finne og dra nytte av den.
Knowledge Agent handler proaktivt for å holde kunnskapen oppdatert og treffsikker.
“Målet vårt var å redusere antall henvendelser med 25 %. At vi nesten umiddelbart reduserte med 65 %, er fantastisk!”
Christina Bröthlin, Forbrukerkontakt, Arla Foods
Christina Bröthlin, Forbrukerkontakt, Arla Foods
Knowledge Agent jobber proaktivt for å holde kunnskapen korrekt over tid. Når ny informasjon identifiseres, sammenlignes den med eksisterende kunnskap for å avdekke og oppdatere det som er blitt utdatert.
Når Knowledge Agent oppdager en konflikt, kalles en medarbeider inn for å avklare hvilken informasjon som er korrekt. Den feilaktige kunnskapen blir deretter fjernet.
Vinnerne i AI-æraen blir de som er best på å strukturere dataene sine. Knowledge Agent forsyner Kundos andre AI-produkter, samtidig som den gir dere forutsetningene for å trene bedre AI-modeller fremover.
Ulike kollegaer gir ulike svar, noe som reduserer kvalitet og tillit over tid.
Informasjon finnes i dokumenter, intranett, e-poster og hos enkeltpersoner.
Å holde en kunnskapsbase oppdatert krever mye ressurser og blir ofte glemt, noe som fører til utdatert informasjon.
Tilgjengelighet har lenge vært mantraet for en god serviceopplevelse. Men i en verden der AI gjør det enklere enn noensinne å tilby 24/7-service, er tilgjengelighet nå en hygienefaktor.
I stedet blir pålitelighet viktigere enn noensinne. Hvem kontrollerer om svarene er pålitelige når alt skjer automatisk? Det har blitt vår hjertesak hos Kundo.
Spar ukesvis med manuelt vedlikehold
Validert og strukturert kunnskap fører til økt tillit
Reduser håndteringstiden betydelig
Konsekvent kommunikasjon i alle kanaler
Bedre innsikt driver produktutvikling og prosessforbedring
"Jeg tør ikke tenke på hvordan det hadde vært hvis vi ikke hadde hatt vår self service-løsning på plass."
Veronica Karlsson Tapio, Virksomhetsutvikler, Teknikk- og fritidsforvaltningen Säffle – Åmål
Veronica Karlsson Tapio, Virksomhetsutvikler, Teknikk- og fritidsforvaltningen Säffle – Åmål
Med over 800 innkommende mail i måneden, bestemte Arla seg for å finne en løsning der kundene selv...
Oppdag neste generasjons AI Chat in action. Kundos daglige leder Sofia Alexus, viser hvordan...
Camilla Fransson jobber i dag som kundesupportansvarlig i Hemglass, og hun forteller oss om...