Skip to content

Knowledge Agent

AI-agenten som vekker kunnskapen deres til live

Samle, foredle og oppdater all kunnskap uten manuelt vedlikehold. Gi alltid pålitelige svar, uansett kanal. Sikre kontinuitet og kvalitet i all kommunikasjon og i alle deres AI-initiativer.

Kom i gang med Knowledge Agent
Heder Knowledge Agent-2

Noen av våre 500+ fornøyde kunder

ur & penn logo svart plantagen logo svart-2 tradera logo_1 sweef logo-1 toyota finanacial services logo-1 sveriges radio logo-1 SMHI logo orrefors_logo-1 ur & penn logo svart plantagen logo svart-2 tradera logo_1 sweef logo-1 toyota finanacial services logo-1 sveriges radio logo-1 SMHI logo orrefors_logo-1

Trinn 1: Samle

Knowledge Agent samler kunnskap fra flere kilder på ett sted. Dokumenter, e-post, intranett, nettside, chatter.

Trinn 2: Rens

Kunnskapen omformes til AI-klare artikler som gjør det enkelt for både AI og agenter å finne og dra nytte av den.

Trinn 3: Oppdater

Knowledge Agent handler proaktivt for å holde kunnskapen oppdatert og treffsikker.

“Målet vårt var å redusere antall henvendelser med 25 %. At vi nesten umiddelbart reduserte med 65 %, er fantastisk!”

Christina Bröthlin, Forbrukerkontakt, Arla Foods

Citat Arla-1

Christina Bröthlin, Forbrukerkontakt, Arla Foods

Knowledge articles-1

Hold kunnskapen samlet, ren, pålitelig og oppdatert

Knowledge Agent jobber proaktivt for å holde kunnskapen korrekt over tid. Når ny informasjon identifiseres, sammenlignes den med eksisterende kunnskap for å avdekke og oppdatere det som er blitt utdatert.

Knowledge conflict-2

Stopp feilaktig eller uklar informasjon før den publiseres

Når Knowledge Agent oppdager en konflikt, kalles en medarbeider inn for å avklare hvilken informasjon som er korrekt. Den feilaktige kunnskapen blir deretter fjernet.

pexels-olly-840996

Tren bedre AI-modeller

Vinnerne i AI-æraen blir de som er best på å strukturere dataene sine. Knowledge Agent forsyner Kundos andre AI-produkter, samtidig som den gir dere forutsetningene for å trene bedre AI-modeller fremover.

Problemer som forsvinner med Knowledge Agent:

Group 109

1. Mangel på konsekvent kommunikasjon

Ulike kollegaer gir ulike svar, noe som reduserer kvalitet og tillit over tid.

Group 110-2

2. Kunnskap spredt i siloer

Informasjon finnes i dokumenter, intranett, e-poster og hos enkeltpersoner.

Knowledge stratey

3. Det tar tid å holde kunnskapen oppdatert manuelt

Å holde en kunnskapsbase oppdatert krever mye ressurser og blir ofte glemt, noe som fører til utdatert informasjon.

good-faces-gy5SlRW9OGA-unsplash

Fra tilgjengelighet til pålitelighet

Tilgjengelighet har lenge vært mantraet for en god serviceopplevelse. Men i en verden der AI gjør det enklere enn noensinne å tilby 24/7-service, er tilgjengelighet nå en hygienefaktor.

I stedet blir pålitelighet viktigere enn noensinne. Hvem kontrollerer om svarene er pålitelige når alt skjer automatisk? Det har blitt vår hjertesak hos Kundo.

Knowledge Agent endrer måten dere jobber med service – for alltid

  • Spar ukesvis med manuelt vedlikehold

  • Validert og strukturert kunnskap fører til økt tillit

  • Reduser håndteringstiden betydelig

  • Konsekvent kommunikasjon i alle kanaler

  • Bedre innsikt driver produktutvikling og prosessforbedring

"Jeg tør ikke tenke på hvordan det hadde vært hvis vi ikke hadde hatt vår self service-løsning på plass."

Veronica Karlsson Tapio, Virksomhetsutvikler, Teknikk- og fritidsforvaltningen Säffle – Åmål

Säffle (1)

Veronica Karlsson Tapio, Virksomhetsutvikler, Teknikk- og fritidsforvaltningen Säffle – Åmål

Inspirasjon og innsikt

Ta det første steget mot automatisert kunnskapshåndtering