Bli god på AI. Eller begynn å jobbe AI-smart med en gang.

Rebecca Haglöf

Rebecca Haglöf

Vi er stolte av å kunne presentere vår vellykkede AI-satsning! Etter en intensiv betatestperiode har vi finjustert og optimalisert våre AI-funksjoner for å løse reelle kundeservicehenvendelser. Vi er glade for å kunngjøre at Smart Suggestions og Smart Replies er nå tilgjengelige i Kundo.

Slik fungerer vår støtte for AI

Smart Replies hjelper deg med å generere raske og personlige svar til kundene dine ved hjelp av materialet i ditt Help Center eller interne kunnskapsbase. Du har selvfølgelig muligheten til å godkjenne eller redigere svaret ditt før det sendes. 

Smart Suggestions lar AI analysere dine innkommende e-poster og foreslå passende guider og materiale fra ditt Help Center eller interne kunnskapsbase. 


AI-blogg-nb

Våre AI-funksjoner er designet for å støtte kundeservicemedarbeidere, ikke å erstatte dem. De hjelper deg med å jobbe smart og forbedre kvaliteten på dine kundedialoger, samtidig som du har full kontroll over kundeopplevelsen.

Ingen personopplysninger forlater EU

Vi har bygget våre AI-funksjoner med et sterkt fokus på personvern og databeskyttelse for å oppfylle GDPR-kravene. Vi kan garantere at ingen personopplysninger forlater EU og at de kun brukes til å generere svar på kundeservicehenvendelser. Les mer.



Opptil 25 % mer effektiv e-posthåndtering med AI

Vi har samlet inn resultater fra to av våre kunder som var blant de første til å teste våre AI-funksjoner. Deres tilbakemeldinger viser at bruken av AI har resultert i en imponerende effektivisering av e-posthåndteringen med opptil 25 %. 

Fastighetsbyrån - Sveriges ledende eiendomsmeglerfirma med over 1600 ansatte, har brukt AI-funksjonene i sin interne supportfunksjon for å assistere meglere med juridiske spørsmål. I løpet av testperioden har de sett at 25 % av de innkommende sakene nå kan matches med riktige guider i deres kunnskapsbase.

Equestrian Stockholm - En ledende e-handelsplattform innen ryttersport for rideklær og utstyr, har valgt å teste AI-funksjonene på sine fire språk (svensk, engelsk, tysk og nederlandsk) og knytte dem til eksisterende Help Centere som allerede blir brukt av deres kunder. De anslår at AI-funksjonene kan brukes til å besvare omtrent 10 % av deres innkommende spørsmål, og dette fungerer utmerket på alle språk.

Vil du vite mer?

Vil du vite mer eller komme i gang med å jobbe AI-smart med din kundeservice? Ta kontakt eller bestill en uforpliktende gratis demo.