Skip to content
Mønsterpraksiser for små kundeserviceteam

Mønsterpraksiser for små kundeserviceteam

Sitter du og teamet og strever med en rotete e-postløsning? Bruker dere Outlook til å administrere felles-innboksen? Med dårlige samarbeidsfunksjoner og rotete grensesnitt er det lett å gå glipp av viktige tickets og e-poster. Heldigvis finnes det en bedre løsning! I dette webinaret forteller vår produktsjef Emil Stenström om hvordan små kundeserviceteam kan jobbe sammen på en smartere måte.

Det er mange fordeler ved å bruke en plattform som er spesielt utviklet for kundeservice. Til forskjell fra tradisjonelle e-postsystemer som Outlook tilbyr systemer for kundeservice smarte samarbeidsfunksjoner, effektiv håndtering av tickets og mye mer.

På dette webinaret gjennomgår vi våre anbefalinger til hvordan små kundeserviceteam kan jobbe mer effektivt og få enda mer fornøyde kunder og medarbeidere.

Vi forteller blant annet om:

  • Mønsterpraksiser for små kundeserviceteam
  • Ticketing for kundeservice
  • Bruk av statuser for enkel oppfølging av tickets
    … og mye mer!