Utforsk AI - muligheter og utfordringer innen kundeservice
Mediene fremhever enorme muligheter for AI innen forskjellige bransjer, og store selskaper avanserer raskt på dette feltet. Men som med all ny teknologi, følger det også utfordringer. Hva har vi lært av den siste tidens utvikling? Og hvordan kan vi bruke disse innsiktene til å skape effektiv og god kundeservice?
Lytt til når Kundos nye Chief Product Officer, Sara Manding, tar for seg aktuelle spørsmål fra et kundeserviceperspektiv sammen med vår Product Manager, Jimmy Risberg.
Dette vil du få innsikt i:
- Nye lærdommer og innsikter innen kundeservice og AI
- Eksempler på hvordan andre effektiviserer sin kundeservice med AI
- Praktiske trinn for å komme i gang med AI
Hvem er webinariet for?
Webinaret passer utmerket for deg som er ansvarlig for eller leder et kundeserviceteam. Det er også verdifullt for deg som jobber som kundeservicemedarbeider.
Webinariet er på svensk.
I dette webinariet utforsker vi det dynamiske landskapet av kunstig intelligens (AI) og de mulighetene den har åpnet for kundeservice.
Sara Manding