
Slik skaper du en moderne kundeopplevelse: Innsikter fra årets rapport
Hvordan ser fremtidens kundeservice ut – og hvordan kan du forberede virksomheten din?
I dette webinaret presenterer vi de viktigste trendene for kundeservice 2025. Med utgangspunkt i vår rapport Kundeservice i Norden 2025 deler Kundos daglige leder, Sofia Alexus, sine innsikter om hvordan bedrifter kan møte kundenes økte krav til rask og personlig service.
Self service er kundenes nye førstevalg, og bedrifter satser stort for å møte dette behovet –
49 % planlegger å innføre AI, og 80 % investerer i self service-løsninger.
Under webinaret får du:
- De viktigste trendene som former fremtidens kundeservice.
- Eksklusive innsikter fra vår rapport.
- Praktiske råd for å omsette innsiktene til handling.
For hvem?
For deg som jobber med kundeservice, ledelse eller strategi – enten du er leder, ansvarlig for forretningsutvikling eller fokuserer på kundeopplevelser.
Se webinar
Få oversikt over de viktigste trendene for kundeservice 2025, og hvordan bedrifter kan møte kundenes økte krav til rask og personlig service.

Sofia Alexus