Skreddersy AI for din kundeservice
Bedrifter står overfor enorme muligheter til å forbedre effektiviteten med AI-teknologi. Men hvor skal man begynne? Og hvordan kan AI gi mest mulig verdi til kundeserviceteamet?
I dette webinaret deler vi spennende innsikt i den nyeste teknologien og gir praktiske eksempler på hvordan AI kan integreres i kundeservice.
Her er hva du kan forvente:
- Miljøanalyse: Hvor står vi i utviklingen av AI? Og hva har vi lært om bruken så langt?
- Hvordan kan kundeservice best få verdi fra den nyeste AI-teknologien?
- God prompting er nøkkelen til å skreddersy og optimalisere arbeidsmetoder for din virksomhet – vi deler konkrete tips!
Hvem er webinaret for?
Det er perfekt for de som er ansvarlige for eller leder et kundeserviceteam. Det er også verdifullt for de som jobber som kundeservicemedarbeidere eller ønsker å forstå mer om hvordan AI kan brukes for å forbedre kundeopplevelsen.
Webinariet er på svensk.
Se webinariet med AI-ekspert Birger Moëll, og få konkrete tips til hvordan du kan skreddersy AI for din kundeservice!
Sara Manding