
10 ting å tenke på når du velger en AI-chat
AI-chatten kan bli en av deres mest verdifulle investeringer – men for at den virkelig skal utgjøre en forskjell, kreves et gjennomtenkt valg som tar hensyn til hele virksomheten.
I dette webinaret deler vi 10 konkrete tips om hvordan du velger riktig AI-chat for akkurat din kundeservice.
Du får bl.a. tips om hvordan du kan tenke rundt:
- Hvordan chatten blir en del av deres helhetsløsning og samspiller med andre kanaler.
- Hvilken teknisk kompetanse som kreves – og hvorfor onboardingsprosessen er avgjørende.
- Sikkerhet og databeskyttelse – hva må dere ha kontroll på?
Etter webinaret sender vi med en sjekkliste med alle tipsene samlet, slik at du enkelt kan krysse dem av.
Når?
17. juni / kl. 11:30-12:00
For hvem?
Webinaret er for deg som planlegger å innføre AI-chat i kundereisen – og vil sikre at valget blir riktig fra starten, enten du jobber med kundeservice, markedsføring eller forretningsutvikling.
Våre eksperter
Madeleine Wahlqvist Amanda Vestberg
Prompt Engineer Sales Manager
Webinariet er på svensk.
Meld deg på
Velg riktig AI-chat for kundeservicen din med utgangspunkt i 10 konkrete tips.
Amanda Vestberg