Kundecase 18 mar 2024 Kavli har oppskriften på smart kundeservice Les om hvordan Kavli har redusert innkommende henvendelser med over 50% og samtidig fått mer... Read more →
Kundecase 17 jan 2023 Kila Möbler økte både vekst og kundetilfredshet med de riktige verktøyene Adm.dir. Hampus Ekblom forteller om hvordan selskapet vokste seg ut av den enklere... Read more →
Kundecase 17 jan 2023 Mindre e-post, mer iskrem! Hemglass effektiviserte kundekontakten med 40-60% Camilla Fransson jobber i dag som kundesupportansvarlig i Hemglass, og hun forteller oss om... Read more →
Kundecase 25 feb 2022 Carlsberg Sverige «Takket være Kundo er vi langt mer effektive i arbeidet vårt.» Read more →
Kundecase 20 sep 2021 Bilkollektivet Vi har tatt en prat med Haakon om medlemsservice, digitaliseringsreisen Bilkollektivet har vært på... Read more →
Kundecase 14 jun 2021 Inrego "Vi har både effektivisert vårt arbeid og fått på plass et system som gjør at ingenting faller... Read more →