Som en del av Kundos helhetstilbud organiserer vi jevnlig bransjemøter for kundene våre. Vi ønsker å samle kunder som har lignende utfordringer for at dere som kundeserviceorganisasjon skal kunne utvikle dere og bli enda hvassere.
Nylig gikk en av Kundos bransjedager av stabelen på kontoret på Rosenlundsgatan i Stockholm. Denne gangen var det representanter fra myndigheter, kommuner og fagforeninger som minglet og utvekslet erfaringer.
Med bransjedagene ønsker vi å samle kunder som beveger seg innenfor samme bransje, for å gi dem mulighet til å diskutere felles utfordringer sammen med bransjekolleger og oss i Kundo. Ellinor Hossain Karlsson jobber som Customer Success Manager i Kundo og er ansvarlig for denne typen arrangementer.
– På bransjedagene prøver vi å synliggjøre de områdene og problemstillingene som nettopp målgruppen for dagen mener er viktige. Vi prøver også å balansere mer generell informasjon med produktdemoer som vi tror kan være av interesse, sier Ellinor.
Blant deltakerne var det både kundeservicemedarbeidere og kommunikatorer som jobber i Kundos verktøy, samt de som kjøper inn produktene våre. Med en blanding av kommuner, fagforeninger, biblioteker og universiteter ble det skapt en god dialog som resulterte i flere verdifulle lærdommer.
– Jeg tror deltakerne fikk med seg flere lærdommer fra det siste bransjetreffet. Blant annet innså flere betydningen av å jobbe mer datadrevet basert på statistikken i Kundo. Jeg tror også at flere fikk øynene opp for å jobbe mer med tagger i produktene våre for å skape mer innsikt om kundedialogen. Vi hadde også interessante samtaler om å jobbe mer proaktivt innen kundeservice og involvere andre avdelinger i arbeidet, forteller Ellinor.
Neste gang er det bransjedager for både boligselskaper og veldedige organisasjoner som står for tur!