Hvordan velge riktig FAQ system?
En undersøkelse fra Feefo viser at hele 80% benytter seg av en FAQ i kundereisen, både før og etter kjøp. Den nye trenden er ...
Les innlegget bloggKundo Chat oppfyller alle krav til datalagring, avtale og sikkerhet i samsvar med GDPR.
Kundo er en nordisk leverandør med datalagring innenfor EU. I deres avtale med oss inngår alltid en avtale om lagring av personopplysninger i samsvar med GDPR, som også kan tilpasses spesielt til deres behov.
Ved oppstarten av Kundo Chat hjelper vi dere med innstillinger for å rense bort personopplysninger i chatten, noe som sikrer at dere ikke lagrer personopplysninger lenger enn hva dere har lovet deres brukere.
Les mer om vår GDPR-sirkede chat for kundeservice og kundedialog her.
Les mer om hvordan vi jobber med GDPR i chatten vår og i øvrige verktøy.
Har du spørsmål? Tvil ikke med å ta kontaktfor en uforpliktende prat eller book en demo.
Kundo tilbyr en moderne og enkel helhetsløsning for digital kundeservice, gjennom et sofistikert saksbehandlingssystem. Systemet har løsninger for chat,saksbehandling av mailog sosiale medier,FAQog kunnskapsbank.
En undersøkelse fra Feefo viser at hele 80% benytter seg av en FAQ i kundereisen, både før og etter kjøp. Den nye trenden er ...
Les innlegget bloggEr det lenge siden du har gjort endringer i kundeserviceteamet? Er du sikker på at kundeserviceteamet har de nødvendige ...
Les innlegget bloggFøler kundeserviceteamet ditt på psykologisk trygghet? Er det greit å ta opp vanskelige temaer og blir forslag lyttet til ...
Les innlegget blogg