Smidig saksbehandling for kundeservice med Kundos digitale verktøy

Med vårt saksbehandlingssystem kan dere enkelt håndtere innkommende spørsmål via e-post, chat, sosiale medier og spørsmålsforum. Verktøyet vårt gjør det også enkelt å publisere i kunnskapsbanken og FAQen deres.

 

Samle alle kontaktpunkter til kundeservice i ett kraftfullt saksbehandlingssystem

Dere trenger ikke lenger ta i bruk flere forskjellige verktøy for saksbehandling i ulike kanaler. Kundo fungerer like bra for saksbehandling uansett om dere arbeider med én eller flere kanaler samtidig. Alle spørsmål kan automatisk tildeles et saksnummer og dermed bli fulgt opp systematisk.

 
 

Få bedre oversikt med enkel saksbehandling

I dashboardet har dere hele tiden oversikt over alle henvendelser. Dere kan tydelig se hvem som arbeider med hva, hvilke henvendelser som er besvart og ikke, samt hva som trenger oppfølging.
Dere kan også sette opp SLAer og få påminnelser dersom en sak for eksempel har ligget ubesvart for lenge.

Forenkle samarbeidet med smart saksbehandling

I Kundo kan flere personer jobbe samtidig i verktøyet. Dere kan også samarbeide om innkommende henvendelser uten å risikere at dere besvarer de samme henvendelsene.

 
 

Saksbehandlingssystem med statistikk og oppfølging

Dere kan se omfattende statistikk av antall innkommende henvendelser til kundeservice, hvor mange spørsmål hver enkelt medarbeider har besvart, samt svartider. Dere kan også kategorisere henvendelser i ulike strukturer for å få mer innsikt om kundenes spørsmål og utfordringer. 

 

Funksjoner i Kundos saksbehandlingssystem for kundeservice

  • Saksbehandling for mail, chat, sosiale medier og FAQ
  • Smidig samarbeid. Du kan se hva kollegene dine jobber med i sanntid
  • Tildel, kategoriser, kommenter og spør kolleger
  • Saksnummer for enklere oppfølging
  • Innstillinger for svartider og oppetider 
  • Statistikk og oppfølging
  • Og mye mer!
 

Samle all digital kundeservice på ett og samme sted

Kundo tilbyr verktøy for alle digitale kundeservicekanaler. Her samles samtaler fra alle kanaler på samme sted for enkel oversikt og kontroll.






 

 

Kundo Forum

Tilgjengelig kundeservice hele døgnet

Mer om Kundo Forum
forum_ill_02.ac3665a58841 (1)

Kundo Mail

Samarbeid i samme innboks

Mer om Kundo Mail
mail_ill_02.a37f3436a65d

Kundo Chat

Smart og enkel kundechat på hjemmesiden deres

Mer om Kundo Chat
chat_ill_02.1a7e270caeb7

Kundo Knowledge

Samle spørsmål og svar i en kunnskapsbank

Mer om Kundo Knowledge
knowledge_ill_05.83e9c99595a7

Kundo Social

Administrer kundeservicen på Facebook

Mer om Kundo Social
social_ill_02.6f7ec302c890
lakareutangranser-1 sr-2 apoteket-1 barncancerfonden-1 arla-1 angelholm-1

Hvorfor Kundo?

Vi vet at det krever mer enn gode verktøy for å levere kundeservice i verdensklasse. Vi ønsker derfor å hjelpe dere å lykkes i alle deler av kundeservicen. Les mer om hele tilbudet vårt her!

Personlig service

For at dere skal få mest mulig ut av Kundos produkter, får dere tildelt en egen Success Manager som hjelpe dere å lykkes! I tillegg til å hjelpe til med oppstart og opplæring av hele teamet ditt, er Success Manager alltid tilgjengelig for å svare på spørsmål.

Les mer om servicen vår
Kurs

Som et supplement til produktene våre organiserer vi sammen med partnerne våre kurs om hvordan dere best møter kunden i de digitale kanalene. Vi har for eksempel kurs for kundeservice i chat og sosiale medier.

Les mer om kursene våre
Ekspertise

Hva er de nyeste funnene og trendene i bransjen? Hvordan jobber andre? Hos Kundo jobber vi hele tiden hardt for å hjelpe dere med å ta del i alle de spennende tingene som skjer i kundeservicebransjen. Vi gir dere råd, kunnskap og inspirasjon.

Les mer om ekspertisen vår

Mer materiale