FM Mattsson Mora Group
Den velkjente kranprodusenten FM Mattson Mora Group fra Dalarna i Sverige består idag av fire varemerker, og har med tiden ...
Les innlegg kundehistorierMed Kundo Knowledge får dere et sted hvor dere enkelt og smidig kan publisere veiledninger, artikler, instruksjoner, FAQs og annen informasjon i en kunnskapsdatabase.
Strukturert og søkbar
Oppdatert og kvalitetssikret innhold
Enkel tilgang via widget
Informasjonen publiseres i én eller flere kategorier og er søkbare i søkemotorer slik som Google via en kraftig søkefunksjon. Dere kan selv opprette synonymer og alternative søkeord.
Med en stilig widget på hjemmesiden deres får de besøkende enkel tilgang til kunnskapsbanken og andre alternative kontaktveier.
Angi ansvarlige for ulikt innhold som mottar varsler når det er på tide å gå gjennom og oppdatere innholdet i kunnskapsbanken.
Kunnskapsbanken er like enkel å navigere i både for medarbeidere og besøkende. Selvfølgelig kan dere tilpasse designet etter egen grafisk profil.
Dere ser lett hvilken informasjon som må forbedres i kunnskapsbanken, takket være tilbakemeldinger fra kundene. Dere kan også koble til eksterne statistikkverktøy som f.eks. Google Analytics.
Kundo Knowledge er en skytjeneste. Det betyr at Kundo håndterer alle oppdateringer og utvikling, slik at dere kan konsentrere dere om andre ting.
Dere oppretter raskt og enkelt en kunnskapsbank i Kundos system. Vi hjelper dere med alle stegene på veien og med å tilpasse kunnskapsbanken til den grafiske profilen deres. Vi lærer dere opp og viser hvordan dere tydelig lenker til kunnskapsbanken på hjemmesiden.
Kundos kunnskapsbank gir kundeservicemedarbeiderne et enkelt verktøy for raskt å publisere veiledninger, kunnskapsartikler og annen nyttig informasjon. På den måten slipper dere det ofte omstendelige arbeidet med å publisere eller oppdatere materiale direkte på hjemmesiden. Dere kan formatere veiledningene med bilder, videoer, overskrifter, lenker og alt annet dere måtte behøve.
Kundene finner kunnskapsbanken via nettstedet deres eller via søk på Google. En enkel søkefunksjon leder kunden til eksisterende spørsmål eller andre ressurser, slik at de i mange tilfeller får svar på spørsmålene sine uten å måtte kontakte dere direkte.
De besøkende kan enkelt gi tilbakemelding om veiledningen. Dersom de opplever at veiledning ikke er til hjelp, vil de besøkende bli henvist til alternative kontaktveier automatisk. Dere vil også få statistikk over hvilke veiledninger og informasjon som fungerer bra, samt hva som kan forbedres.
Dere utnevner innholdsansvarlige som mottar løpende påminnelser om å gå gjennom innholdet som de har ansvar for. Dere sikrer at kunnskapsbasen inneholder aktuell og relevant informasjon.
Den velkjente kranprodusenten FM Mattson Mora Group fra Dalarna i Sverige består idag av fire varemerker, og har med tiden ...
Les innlegg kundehistorierCustomer Experience, eller CX er et begrep som har blitt brukt stadig oftere de siste par årene. Men hva betyr det egentlig? ...
Les innlegg kundobloggenVi slipper nå til de første kundene som får teste Kundebarometeret, vårt nye verktøy som automatisk analyserer ...
Les innlegg kundobloggenVi vet at det krever mer enn et godt system for å levere kundeservice i verdensklasse. Vi ønsker derfor å hjelpe dere å lykkes i alle deler av kundeservicen. Les mer om hele tilbudet vårt her!
For at dere skal få mest mulig ut av Kundos system, får dere tildelt en egen Success Manager som hjelpe dere å lykkes! I tillegg til å hjelpe til med oppstart og opplæring av hele teamet ditt, er deres Success Manager alltid tilgjengelig for å svare på spørsmål.
Som et supplement til systemet vårt, organiserer vi sammen med partnerne våre kurs om hvordan dere best møter kunden i de digitale kanalene. Vi har for eksempel kurs for kundeservice i chat og sosiale medier.
Hva er de nyeste funnene og trendene i bransjen? Hvordan jobber andre? Hos Kundo jobber vi hele tiden hardt for å hjelpe dere med å ta del i alle de spennende tingene som skjer i kundeservicebransjen. Vi gir dere råd, kunnskap og inspirasjon.
Kundo tilbyr verktøy for alle digitale kundeservicekanaler. Her samles samtaler fra alle kanaler på samme sted for enkel oversikt og kontroll.