Samle informasjon og kunnskapsressurser i en kunnskapsdatabase

Med Kundo Knowledge får dere et sted hvor dere enkelt og smidig kan publisere veiledninger, artikler, instruksjoner, FAQs og annen informasjon. Hjelp kundene deres med å finne svar på spørsmålene sine i en egen kunnskapsdatabase.

  • Strukturert og søkbar

  • Oppdatert og kvalitetssikret innhold

  • Enkel tilgang via widget

Strukturert og søkbar kunnskapsdatabase

Informasjonen publiseres i én eller flere kategorier og er søkbare i søkemotorer slik som Google via en kraftig søkefunksjon. Dere kan selv opprette synonymer og alternative søkeord.

 
 

Smart widget på hjemmesiden

Med en stilig widget på hjemmesiden deres får de besøkende enkel tilgang til kunnskapsdatabasen og andre alternative kontaktveier.

Oppdatert og kvalitetssikret innhold

Angi ansvarlige for ulikt innhold som mottar varsler når det er på tide å gå gjennom og oppdatere innholdet i er kunnskapsdatabase.

 
Smart layout, struktur og tilpasset design

Kunnskapsdatabasen er like enkel å navigere i både for medarbeidere og besøkende. Selvfølgelig kan dere tilpasse designet etter egen grafisk profil.

Innsikt og løpende forbedringer

Dere ser lett hvilken informasjon som må forbedres i kunnskapsdatabasen, takket være tilbakemeldinger fra kundene. Dere kan også koble til eksterne statistikkverktøy som f.eks. Google Analytics.

En skytjeneste som ikke krever utvikling

Kundo Knowledge er en skytjeneste. Det betyr at Kundo håndterer alle oppdateringer og utvikling, slik at dere kan konsentrere dere om andre ting.

hennig_olsen-3 safedrive (1) exceline (1) bilkollektivet (1) anker_studentbolig (1) heimstaden-1

Mer enn en plattform

Vi vet at det krever mer enn et godt system for å levere kundeservice i verdensklasse. Vi ønsker derfor å hjelpe dere å lykkes i alle deler av kundeservicen. Les mer om hele tilbudet vårt her!

 

Personlig service

For at dere skal få mest mulig ut av Kundos system, får dere tildelt en egen Success Manager som hjelpe dere å lykkes! I tillegg til å hjelpe til med oppstart og opplæring av hele teamet ditt, er deres Success Manager alltid tilgjengelig for å svare på spørsmål.

Les mer om servicen vår
Kurs

Som et supplement til systemet vårt, organiserer vi sammen med partnerne våre kurs om hvordan dere best møter kunden i de digitale kanalene. Vi har for eksempel kurs for kundeservice i chat og sosiale medier.

Les mer om kursene våre
Ekspertise

Hva er de nyeste funnene og trendene i bransjen? Hvordan jobber andre? Hos Kundo jobber vi hele tiden hardt for å hjelpe dere med å ta del i alle de spennende tingene som skjer i kundeservicebransjen. Vi gir dere råd, kunnskap og inspirasjon.

Les mer om ekspertisen vår