Kundo Knowledge

Samle informasjon og kunnskapsressurser i en kunnskapsbank

Med Kundo Knowledge får dere et sted hvor dere enkelt og smidig kan publisere veiledninger, artikler, instruksjoner, FAQs og annen informasjon i en kunnskapsdatabase.

  • Strukturert og søkbar

  • Oppdatert og kvalitetssikret innhold

  • Enkel tilgang via widget

Strukturert og søkbar kunnskapsbank

Informasjonen publiseres i én eller flere kategorier og er søkbare i søkemotorer slik som Google via en kraftig søkefunksjon. Dere kan selv opprette synonymer og alternative søkeord.

 
 

Smart widget på hjemmesiden

Med en stilig widget på hjemmesiden deres får de besøkende enkel tilgang til kunnskapsbanken og andre alternative kontaktveier.

Oppdatert og kvalitetssikret innhold

Angi ansvarlige for ulikt innhold som mottar varsler når det er på tide å gå gjennom og oppdatere innholdet i kunnskapsbanken.

 
Smart layout, struktur og tilpasset design

Kunnskapsbanken er like enkel å navigere i både for medarbeidere og besøkende. Selvfølgelig kan dere tilpasse designet etter egen grafisk profil.

Innsikt og løpende forbedringer

Dere ser lett hvilken informasjon som må forbedres i kunnskapsbanken, takket være tilbakemeldinger fra kundene. Dere kan også koble til eksterne statistikkverktøy som f.eks. Google Analytics.

En skytjeneste som ikke krever utvikling

Kundo Knowledge er en skytjeneste. Det betyr at Kundo håndterer alle oppdateringer og utvikling, slik at dere kan konsentrere dere om andre ting.

lakareutangranser-1 sr-2 apoteket-1 barncancerfonden-1 arla-1 angelholm-1

Slik fungerer Kundo Knowledge

bild text 1

1. Opprett kunnskapsbanken i Kundo

Dere oppretter raskt og enkelt en kunnskapsbank i Kundo. Vi hjelper dere med alle stegene på veien og med å tilpasse kunnskapsbanken til den grafiske profilen deres. Vi lærer dere opp og viser hvordan dere tydelig lenker til kunnskapsbanken på hjemmesiden.

bild text 1

2. Medarbeiderne deres kan enkelt publisere informasjon

Kundos kunnskapsbank gir kundeservicemedarbeiderne et enkelt verktøy for raskt å publisere veiledninger, kunnskapsartikler og annen nyttig informasjon. På den måten slipper dere det ofte omstendelige arbeidet med å publisere eller oppdatere materiale direkte på hjemmesiden. Dere kan formatere veiledningene med bilder, videoer, overskrifter, lenker og alt annet dere måtte behøve.

3. Besøkende søker og finner raskt det riktige svaret i kunnskapsbanken

Kundene finner kunnskapsbanken via nettstedet deres eller via søk på Google. En enkel søkefunksjon leder kunden til eksisterende spørsmål eller andre ressurser, slik at de i mange tilfeller får svar på spørsmålene sine uten å måtte kontakte dere direkte.

4. Dere får tilbakemelding på innholdet

De besøkende kan enkelt gi tilbakemelding om veiledningen. Dersom de opplever at veiledning ikke er til hjelp, vil de besøkende bli henvist til alternative kontaktveier automatisk.  Dere vil også få statistikk over hvilke veiledninger og informasjon som fungerer bra, samt hva som kan forbedres.

5. Dere har alltid full kontroll på at innholdet i kunnskapsbanken er oppdatert og aktuelt

Dere utnevner innholdsansvarlige som mottar løpende påminnelser om å gå gjennom innholdet som de har ansvar for. Dere sikrer at kunnskapsbasen inneholder aktuell og relevant informasjon.

Hvorfor Kundo?

Vi vet at det krever mer enn gode verktøy for å levere kundeservice i verdensklasse. Vi ønsker derfor å hjelpe dere å lykkes i alle deler av kundeservicen. Les mer om hele tilbudet vårt her!

Personlig service

For at dere skal få mest mulig ut av Kundos produkter, får dere tildelt en egen Success Manager som hjelpe dere å lykkes! I tillegg til å hjelpe til med oppstart og opplæring av hele teamet ditt, er Success Manager alltid tilgjengelig for å svare på spørsmål.

Les mer om servicen vår
Kurs

Som et supplement til produktene våre organiserer vi sammen med partnerne våre kurs om hvordan dere best møter kunden i de digitale kanalene. Vi har for eksempel kurs for kundeservice i chat og sosiale medier.

Les mer om kursene våre
Ekspertise

Hva er de nyeste funnene og trendene i bransjen? Hvordan jobber andre? Hos Kundo jobber vi hele tiden hardt for å hjelpe dere med å ta del i alle de spennende tingene som skjer i kundeservicebransjen. Vi gir dere råd, kunnskap og inspirasjon.

Les mer om ekspertisen vår

Samle all digital kundeservice på ett og samme sted

Kundo tilbyr verktøy for alle digitale kundeservicekanaler. Her samles samtaler fra alle kanaler på samme sted for enkel oversikt og kontroll.






 

 

Kundo Forum

Tilgjengelig kundeservice hele døgnet

Mer om Kundo Forum
forum_ill_02.ac3665a58841 (1)

Kundo Mail

Samarbeid i samme innboks

Mer om Kundo Mail
mail_ill_02.a37f3436a65d

Kundo Chat

Smart og enkel kundechat på hjemmesiden deres

Mer om Kundo Chat
chat_ill_02.1a7e270caeb7

Kundo Knowledge

Samle spørsmål og svar i en kunnskapsbank

Mer om Kundo Knowledge
knowledge_ill_05.83e9c99595a7

Kundo Social

Administrer kundeservicen på Facebook

Mer om Kundo Social
social_ill_02.6f7ec302c890