guider og materialer

Ekspertenes 5 spådommer om fremtidens kundeopplevelser

Kundeservice og kundeservicebransjen har vært i en stor endring og digitalisering som utvikler seg i rekordfart. Vi ser at dette også endrer kunden og forventningene kunden har i møte med organisasjonen din.  Så hvordan skal deres kundeservice se ut om 5 år og hva er det som preger dette?  I denne ...

 
 
Filtrer på guider og materiale

Utforsk våre ressurser

1 Min lesning
Kundeservice B2B

Hvordan skiller egentlig kundeservice i B2B seg fra B2C? I denne guiden tar vi for oss forskjellene, og gir deg gode tips ...

Les innlegg guider og materialer
1 Min lesning
Kundeservice i krisetider

Koronaviruset har drastisk forandret hverdagen vår – både privat og på jobb. Ifølge Harvard Business Review kan det være ...

Les innlegg guider og materialer

Abonner på vårt nyhetsbrev for tips, inspirasjon og nyheter om kundeservice!