Ekspertenes 5 spådommer om fremtidens kundeopplevelser
Kundeservice og kundeservicebransjen har vært i en stor endring etter digitaliseringen som utvikler seg i rekordfart. Vi ser ...
Les innlegg guider og materialerHos Kundo er veldig stolte over å kunne presentere denne fyldige rapporten om kundeservicebransjen for 7. året på rad. Som vanlig ønsket vi å finne ut hvilke trender og utfordringer som gjelder, hvordan bransjen utvikler seg samt hvordan kundeservice som funksjon prioriteres og verdsettes. Det ...
Kundeservice og kundeservicebransjen har vært i en stor endring etter digitaliseringen som utvikler seg i rekordfart. Vi ser ...
Les innlegg guider og materialerDet å skape gode kundeopplevelser er blitt en veldig viktig del av organisasjoner da kundeforventninger og enkelheten i å ...
Les innlegg guider og materialerHøy kundetilfredshet er i dag essensielt for suksess, og grunnet et marked preget av stadig tøffere konkurranse mener vi ...
Les innlegg guider og materialerFor sjette gang har vi i Kundo tatt temperaturen på kundeservicebransjen. Målet med undersøkelsen har vært å skaffe oss ...
Les innlegg guider og materialerKundeservice er relevant for de aller fleste bedrifter, og behovet for kundeservice kommer antakeligvis bare til å øke i ...
Les innlegg guider og materialerKundeopplevelsen har utviklet seg til å bli en av de viktigste konkurransefortrinnene i dag. Så hvordan skaper man den ...
Les innlegg guider og materialer