Ekspertenes 5 spådommer om fremtidens kundeopplevelser
Kundeservice og kundeservicebransjen har vært i en stor endring og digitalisering som utvikler seg i rekordfart. Vi ser at ...
Les innlegget guider og materialer“Effektiv kundeservice”. Det er to ord som ofte henger sammen når vi snakker om kundeservice. At disse to ordene brukes så ofte sammen, avslører at vi har et ganske snevert syn på kundeservice. Ønsket om å skape en mer effektiv kundeservice indikerer at vi ønsker å spare på kostnader som er koblet til funksjonen.
Det er selvfølgelig både en rimelig og god ambisjon, ikke minst når antallet henvendelser til kundeservice øker. Likevel er kundeservice i dag en så viktig funksjon for organisasjonen i form av blant annet kundetilfredshet, lojalitet og mersalg, at effektiv kundeservice alltid bør sees i lys av dette perspektivet.
Med denne guiden vil vi hjelpe deg med å få et bredere perspektiv på effektivisering i kundeservice. Vi vil også gi våre beste tips til hvordan kundeservice kan bli mer effektive.
Kundeservice og kundeservicebransjen har vært i en stor endring og digitalisering som utvikler seg i rekordfart. Vi ser at ...
Les innlegget guider og materialerDet å skape gode kundeopplevelser er blitt en veldig viktig del av organisasjoner da kundeforventninger og enkelheten i å ...
Les innlegget guider og materialerHøy kundetilfredshet er i dag essensielt for suksess, og grunnet et marked preget av stadig tøffere konkurranse mener vi ...
Les innlegget guider og materialer