Kundeservicetrender for 2023
Nytt år betyr nye trender, observasjoner og anbefalinger, også når det gjelder kundeservice. For å gi deg vårt syn på saken, ...
Les innlegget guider og materialer“Effektiv kundeservice”. Det er to ord som ofte henger sammen når vi snakker om kundeservice. At disse to ordene brukes så ofte sammen, avslører at vi har et ganske snevert syn på kundeservice. Ønsket om å skape en mer effektiv kundeservice indikerer at vi ønsker å spare på kostnader som er koblet til funksjonen.
Det er selvfølgelig både en rimelig og god ambisjon, ikke minst når antallet henvendelser til kundeservice øker. Likevel er kundeservice i dag en så viktig funksjon for organisasjonen i form av blant annet kundetilfredshet, lojalitet og mersalg, at effektiv kundeservice alltid bør sees i lys av dette perspektivet.
Med denne guiden vil vi hjelpe deg med å få et bredere perspektiv på effektivisering i kundeservice. Vi vil også gi våre beste tips til hvordan kundeservice kan bli mer effektive.
Nytt år betyr nye trender, observasjoner og anbefalinger, også når det gjelder kundeservice. For å gi deg vårt syn på saken, ...
Les innlegget guider og materialerKunder får stadig høyere forventninger til bedrifter de skal velge å handle av, og god kundeservice har aldri vært ...
Les innlegget guider og materialerCX expert Tanja Adell veileder deg gjennom det vanskelige temaet kundeopplevelse og hvordan du kan jobbe for å skape gode ...
Les innlegget guider og materialer