Kundeservice i Norden 2023
Hos Kundo er veldig stolte over å kunne presentere denne fyldige rapporten om kundeservicebransjen for 7. året på rad. ...
Les innlegg guider og materialerHos Kundo er veldig stolte over å kunne presentere denne fyldige rapporten om kundeservicebransjen for 7. året på rad. Som vanlig ønsket vi å finne ut hvilke trender og utfordringer som gjelder, hvordan bransjen utvikler seg samt hvordan kundeservice som funksjon prioriteres og verdsettes. Det ...
Hos Kundo er veldig stolte over å kunne presentere denne fyldige rapporten om kundeservicebransjen for 7. året på rad. ...
Les innlegg guider og materialerNytt år betyr nye trender, observasjoner og anbefalinger, også når det gjelder kundeservice. For å gi deg vårt syn på saken, ...
Les innlegg guider og materialerKunder får stadig høyere forventninger til bedrifter de skal velge å handle av, og god kundeservice har aldri vært ...
Les innlegg guider og materialerCX expert Tanja Adell veileder deg gjennom det vanskelige temaet kundeopplevelse og hvordan du kan jobbe for å skape gode ...
Les innlegg guider og materialerI slutten av 2021 og starten av 2022 samlet vi data for den årlige kundeservicerapporten. Vi samlet inn ca 150 besvarelser ...
Les innlegg guider og materialerDet endelige målet for de fleste kundeserviceorganisasjoner er å gjøre kundene fornøyde. Noe som ikke alltid er det ...
Les innlegg guider og materialer