Saksbehandling og kundeservice
Å holde oversikten over alle saker som kommer inn til kundeservice kan i noen tilfeller være skikkelig vanskelig. Uten gode ...
Les innlegg guider og materialerÅ holde oversikten over alle saker som kommer inn til kundeservice kan i noen tilfeller være skikkelig vanskelig. Uten gode verktøy og rutiner risikerer dere å drukne i et hav av innkommende spørsmål og miste fullstending kontrollen, som igjen kan føre til misfornøyde kunder. Derfor er det ...
Å holde oversikten over alle saker som kommer inn til kundeservice kan i noen tilfeller være skikkelig vanskelig. Uten gode ...
Les innlegg guider og materialerFor femte gang har vi i Kundo tatt temperaturen på kundeservicebransjen. Målet med undersøkelsen har vært å få et ...
Les innlegg guider og materialer“Effektiv kundeservice”. Det er to ord som ofte henger sammen når vi snakker om kundeservice. At disse to ordene brukes så ...
Les innlegg guider og materialerSom følge av den pågående coronapandemien har mange av oss blitt tvunget til å jobbe hjemmefra, noe som oppleves som ...
Les innlegg guider og materialerMed denne guiden ønsker vi å gi deg et helhetlig bilde og et godt utgangspunkt for å skape en moderne, kundesentrisk og ...
Les innlegg guider og materialerHvordan skiller egentlig kundeservice i B2B seg fra B2C? I denne guiden tar vi for oss forskjellene, og gir deg gode tips ...
Les innlegg guider og materialer