4 tips for å lykkes med fjernarbeidet
Som følge av den pågående coronapandemien har mange av oss blitt tvunget til å jobbe hjemmefra, noe som oppleves som ...
Les innlegg guider og materialerSom følge av den pågående coronapandemien har mange av oss blitt tvunget til å jobbe hjemmefra, noe som oppleves som utfordrende for mange.
Som følge av den pågående coronapandemien har mange av oss blitt tvunget til å jobbe hjemmefra, noe som oppleves som ...
Les innlegg guider og materialerMed denne guiden ønsker vi å gi deg et helhetlig bilde og et godt utgangspunkt for å skape en moderne, kundesentrisk og ...
Les innlegg guider og materialerHvordan skiller egentlig kundeservice i B2B seg fra B2C? I denne guiden tar vi for oss forskjellene, og gir deg gode tips ...
Les innlegg guider og materialerKoronaviruset har drastisk forandret hverdagen vår – både privat og på jobb. Ifølge Harvard Business Review kan det være ...
Les innlegg guider og materialerSteget fra medarbeider til leder kan være stort. Innen kundeservice legges ofte flere ulike roller sammen når du tar steget ...
Les innlegg guider og materialerDet er seks år siden Fredrik Engzell ble kundeservicesjef i Coop Sverige. Med fire millioner medlemmer i databasen og over ...
Les innlegg guider og materialer