Kundservice i framtiden 2024 - header desktop

Årets viktigste arrangement innen kundeservice

Kundo og SeeYou inviterer til årets viktigste begivenhet for deg som jobber med kundeservice. Vi fokuserer på hvordan kundeservice utvikles i en verden som er i konstant endring. Her kommer vi til å se på de siste trendene, teknologisk utvikling og hvilke strategier som kreves for å møte fremtiden. Dagen avsluttes med kåring av årets vinnere i Kundeserviceprisen.


Hvorfor vil du ikke gå glipp av arrangementet?
  • Oppdag fremtidens kundeservice: Få innblikk i de siste trendene innen kundeservice
    Kundeinnsikt: Dette ønsker kundene seg mer av
    Kundeserviceprisen: Vinnere av Kundeserviceprisen kåres 
    Nettverksbygging: Del erfaringer og treff andre fra samme bransje
  • Når: 14. mai med start kl. 12:00
    Hvor: Øvre Slottsgate 3 (Sentralen), Oslo
  •  
Group-382

 

Program 

 

11:30 Registrering og mingling 
12:00 Velkommen til Kundservice i framtiden
12:10 Opplev fremtidens kundeservice

Få innblikk i de siste trendene innen kundservice, der vi ser på AI och Self-Service som to av de heteste områdene om dagen.

 

Sofia_Alexus
Sofia Alexus

CEO i Kundo



13:00 Hva hvis det er mulig, da?

Anja Hammerseng-Edin er en av Norges tidligere beste håndballspillere. Hun inspirerer deg til å være modig og gir deg styrke til å se muligheter i stedet for begrensninger! Med sine verktøy for å holde og flytte fokus, inspirerer hun til både små og store endringer i hverdagen og på arbeidsplassen.

 

Anja
Anja Hammerseng-Edin

Inspirator, foredragsholder og tidligere håndballspiller



13:45 Pause
14:15 Kundeinnsikt − dette ønsker kundene seg mer av!

Vi deler rykende fersk kundeinnsikt fra undersøkelser både fra fysiske butikker og kundesentre. Her får dere noen tips fra kundene om hva de ønsker seg mer av i fremtiden.

 

Ann-kristin
Ann-Kristin Mork

CEO og Rådgivare på SeeYou

 

 

14:45 Erfaringer fra virkeligheten

Vi treffer service eksperter som dele sine erfaringer fra virkligheten.

 

15:45 Pause
16:00 Bobler og kåring av vinnere Kundeserviceprisen

Vi løfter frem de flinke medarbeiderne på kundesentrene i Norge, og kårer vinnerne av Kundeserviceprisen 2024.

Valgfritt tillegg
17:30 Middag

Kvelden fortsetter på Hitchhiker restaurang for de som har bestilt middag og ønsker å mingle og bygge nettverk utover kvelden.

 

For attende året i rad har SeeYou gjennomført en omfattande undersøkelse av kundservice og kundopplevelser hos norska bedrifter. Nu presenteres resultatene og vinnerne kåres! 

 

SeeYou ble etablert 2002 og er idag Norges ledende innen måling av kundeopplevelse i butikker og på kundesenter.

Sparebanken_More_KSP_Chat_epost

Kundeserviceprisen

Sikre deg plass