Alt du behøver for å lykkes med kundeservice

Kundo er den eneste plattformen du trenger for din digitale kundeservice. Med Kundo  kan du håndtere saker fra e-post, chat, Facebook, Instagram og telefon. Du kan i tillegg tilby selvbetjening via vårt forum og hjelpesenter.

All kundedata og personvernsopplysninger som dere håndterer via Kundos plattform lagres innen EU. Vi har til og med forsikret oss om at alle våre underleverandører må oppfylle dette kravet.

 

 

plattform

Våre løsninger

Kom raskt i gang
Ticketing

Hold orden på innkommende henvendelser uansett hvilken kanal de kommer fra. Chat, e-post, Facebook, Instagram eller telefon.

Les mer
Egen CSM
Self-service

Sørg for at kundene får svar på spørsmålene sine raskt, selv når du og kollegene dine ikke er tilgjengelige.

Les mer

Kom raskt i gang

Rask oppsett - begynn å jobbe i Kundo innen en virkedag

Personlig service

Egen kontaktperson, Customer Success Manager, som hjelper deg etter behov

Kurs

Invitasjoner til kurs, arrangementer og webinarer for inspirasjon og kunnskap innen kundeservice

Symbols-1

csm

badge

Populære integrasjoner

Slack logo
Microsoft logo
phonero logo
quicksearch logo
emarsys logo
Brilliant logo
Azure logo

Ticketing

Mail

Ta kontroll over mailhåndteringen din og sørg for at ingenting blir glemt. Samle alle deres mailer i en felles visning, få god oversikt over alle saker og samarbeid enkelt med dine kolleger.

  • 2 innbokser
  • 3 brukere
  • Support og oppstart

+ Add-ons

  • Chat
  • Samtalelogg
  • Intern kunnskapsbank
  • Kundeundersøkelse
  • Facebook
  • Instagram
  • WhatsApp

Self-service

Help Center

Samle alt hjelpemateriellet i et søkbart hjelpesenter der kundene selv finner frem.

  • 1 help center
  • Ubegrenset antall brukere
  • Support og oppstart

Forum

Med Kundos unike kundeforum får du en live FAQ som oppdateres hver gang nye spørsmål stilles og er dermed alltid oppdatert og relevant for dine besøkende.

  • 1 forum
  • Ubegrenset antall brukere
  • Support og oppstart

Kom igang med Kundo