1 MIN LESING

Slik gjør du misfornøyde kunder om til fans

2021-04-23 Marthe Elise Fottland
 
 

De fleste organisasjoner jobber hardt for å gjøre kundene sine fornøyde. Likevel kan man dessverre ikke gjøre alle til lags, og noen kunder vil klage.

Instinktivt liker vi ikke å få klager. Det kan være svært ubehagelig å være den som tar imot en sint eller skuffet kunde, og det er naturlig at vi mennesker responderer på klager ved å skulle forsvare oss. Men klager er faktisk gull verdt for bedriften, for det er i en slik situasjon at du virkelig har muligheten til å vise hvor gode dere er.

I denne guiden viser vi hvordan du kan håndtere klager på en slik måte at kunden ender opp som en “raving fan” i stedet for å potensielt skade omdømmet til bedriften! 

 
 
 
2021-04-23 Marthe Elise Fottland
 
 

 

Abonner på vårt nyhetsbrev for tips, inspirasjon og nyheter om kundeservice!