Kundeservice i Norden 2023
Hos Kundo er veldig stolte over å kunne presentere denne fyldige rapporten om kundeservicebransjen for 7. året på rad. ...
Les innlegget guider og materialerDe fleste organisasjoner jobber hardt for å gjøre kundene sine fornøyde. Likevel kan man dessverre ikke gjøre alle til lags, og noen kunder vil klage.
Instinktivt liker vi ikke å få klager. Det kan være svært ubehagelig å være den som tar imot en sint eller skuffet kunde, og det er naturlig at vi mennesker responderer på klager ved å skulle forsvare oss. Men klager er faktisk gull verdt for bedriften, for det er i en slik situasjon at du virkelig har muligheten til å vise hvor gode dere er.
I denne guiden viser vi hvordan du kan håndtere klager på en slik måte at kunden ender opp som en “raving fan” i stedet for å potensielt skade omdømmet til bedriften!
Hos Kundo er veldig stolte over å kunne presentere denne fyldige rapporten om kundeservicebransjen for 7. året på rad. ...
Les innlegget guider og materialerNytt år betyr nye trender, observasjoner og anbefalinger, også når det gjelder kundeservice. For å gi deg vårt syn på saken, ...
Les innlegget guider og materialerKunder får stadig høyere forventninger til bedrifter de skal velge å handle av, og god kundeservice har aldri vært ...
Les innlegget guider og materialer