Ekspertenes 5 spådommer om fremtidens kundeopplevelser
Kundeservice og kundeservicebransjen har vært i en stor endring og digitalisering som utvikler seg i rekordfart. Vi ser at ...
Les innlegget guider og materialerDe fleste organisasjoner jobber hardt for å gjøre kundene sine fornøyde. Likevel kan man dessverre ikke gjøre alle til lags, og noen kunder vil klage.
Instinktivt liker vi ikke å få klager. Det kan være svært ubehagelig å være den som tar imot en sint eller skuffet kunde, og det er naturlig at vi mennesker responderer på klager ved å skulle forsvare oss. Men klager er faktisk gull verdt for bedriften, for det er i en slik situasjon at du virkelig har muligheten til å vise hvor gode dere er.
I denne guiden viser vi hvordan du kan håndtere klager på en slik måte at kunden ender opp som en “raving fan” i stedet for å potensielt skade omdømmet til bedriften!
Kundeservice og kundeservicebransjen har vært i en stor endring og digitalisering som utvikler seg i rekordfart. Vi ser at ...
Les innlegget guider og materialerDet å skape gode kundeopplevelser er blitt en veldig viktig del av organisasjoner da kundeforventninger og enkelheten i å ...
Les innlegget guider og materialerHøy kundetilfredshet er i dag essensielt for suksess, og grunnet et marked preget av stadig tøffere konkurranse mener vi ...
Les innlegget guider og materialer