4 tips for å lykkes med fjernarbeidet
Som følge av den pågående coronapandemien har mange av oss blitt tvunget til å jobbe hjemmefra, noe som oppleves som ...
Les innlegg guider og materialerHos Kundo er veldig stolte over å kunne presentere denne fyldige rapporten om kundeservicebransjen for 7. året på rad. Som vanlig ønsket vi å finne ut hvilke trender og utfordringer som gjelder, hvordan bransjen utvikler seg samt hvordan kundeservice som funksjon prioriteres og verdsettes. Det ...
Som følge av den pågående coronapandemien har mange av oss blitt tvunget til å jobbe hjemmefra, noe som oppleves som ...
Les innlegg guider og materialerMed denne guiden ønsker vi å gi deg et helhetlig bilde og et godt utgangspunkt for å skape en moderne, kundesentrisk og ...
Les innlegg guider og materialerHvordan skiller egentlig kundeservice i B2B seg fra B2C? I denne guiden tar vi for oss forskjellene, og gir deg gode tips ...
Les innlegg guider og materialerKoronaviruset har drastisk forandret hverdagen vår – både privat og på jobb. Ifølge Harvard Business Review kan det være ...
Les innlegg guider og materialerSteget fra medarbeider til leder kan være stort. Innen kundeservice legges ofte flere ulike roller sammen når du tar steget ...
Les innlegg guider og materialerDet er seks år siden Fredrik Engzell ble kundeservicesjef i Coop Sverige. Med fire millioner medlemmer i databasen og over ...
Les innlegg guider og materialer