guider og materialer

Ekspertens beste råd for en vellykket kundeservicestrategi

Kunder får stadig høyere forventninger til bedrifter de skal velge å handle av, og god kundeservice har aldri vært viktigere. Likevel er det organisasjoner som ikke har en tydelig kundeservicestrategi eller kundeservicekultur. Har dere en tydelig kundeservicestrategi for hele organisasjonen? Hvis ...

 
 
Filtrer på guider og materiale

Utforsk våre ressurser

1 Min lesning
Kundeservice B2B

Hvordan skiller egentlig kundeservice i B2B seg fra B2C? I denne guiden tar vi for oss forskjellene, og gir deg gode tips ...

Les innlegg guider og materialer
1 Min lesning
Kundeservice i krisetider

Koronaviruset har drastisk forandret hverdagen vår – både privat og på jobb. Ifølge Harvard Business Review kan det være ...

Les innlegg guider og materialer

Abonner på vårt nyhetsbrev for tips, inspirasjon og nyheter om kundeservice!