AI-chattens kraft: Kundeservice som navet i din AI-strategi
Utforsk hvordan en AI-drevet chat kan bli en sentral del av et selskaps overordnede AI-strategi.
Øk produktiviteten og presisjonen med en AI-assistent. Våre AI-funksjoner gjør at du kan jobbe smartere og øke kvaliteten.
Med vår AI-funksjon, Smart Replies, kan du på noen øyeblikk generere personlige svar og gi kundene akkurat den hjelpen de trenger uten å måtte vente.
Finn problemet raskt og gi svaret enda raskere. Vår AI-funksjon, Smart Suggestions, går gjennom innholdet i innkommende e-postmeldinger, identifiserer problemet og anbefaler passende guider og materiale fra en kunnskapsbank. Ved at systemene våre raskt finner det beste selvhjelpsmaterialet, kan du øke kundelojaliteten og effektiviteten i kundeservicen.
Med AI styrker du kundeservicen, øker produktiviteten og forbedrer presisjonen. AI er en effektiv medhjelper og riktig håndtert er den medarbeiderens beste venn. Takket være AI er det mulig å skape fantastiske kundeopplevelser, og ettersom AI stadig utvikler seg, utvikles også det vi kan gjøre sammen.
Integritet er vår prioritet – ingen personopplysninger forlater EU og behandles i henhold til GDPR.
Våre AI-funksjoner er laget i Norden, for Norden og fungerer fantastisk godt på norsk, svensk og finsk. Kiitos!
Det AI-genererte innholdet blir alltid gjennomgått av et menneske før det sendes til kunden.
Utforsk hvordan en AI-drevet chat kan bli en sentral del av et selskaps overordnede AI-strategi.
Se webinariet med AI-ekspert Birger Moëll, og få konkrete tips til hvordan du kan skreddersy AI for...
Vi guidar dig ge som hjälper dig att komma igång med AI för din kundservice. Ladda ner den gratis...