Slik bygger du et effektivt kundeserviceteam
Høy kundetilfredshet er i dag essensielt for suksess, og grunnet et marked preget av stadig tøffere konkurranse mener vi ...
Les innlegget guider og materialerÅ holde oversikten over alle saker som kommer inn til kundeservice kan i noen tilfeller være skikkelig vanskelig. Uten gode verktøy og rutiner risikerer dere å drukne i et hav av innkommende spørsmål og miste fullstending kontrollen, som igjen kan føre til misfornøyde kunder. Derfor er det viktig for enhver kundeserviceavdeling å bruke en form for saksbehandlingssystem.
I denne guiden vil vi gå gjennom fordelene med å bruke et slikt verktøy, og hva kundeserviceavdelingen og resten av organisasjonen har å tjene på det.
God lesing!
Høy kundetilfredshet er i dag essensielt for suksess, og grunnet et marked preget av stadig tøffere konkurranse mener vi ...
Les innlegget guider og materialerFor sjette gang har vi i Kundo tatt temperaturen på kundeservicebransjen. Målet med undersøkelsen har vært å skaffe oss ...
Les innlegget guider og materialerKundeservice er relevant for de aller fleste bedrifter, og behovet for kundeservice kommer antakeligvis bare til å øke i ...
Les innlegget guider og materialer