Slik bygger du et effektivt kundeserviceteam
Høy kundetilfredshet er i dag essensielt for suksess, og grunnet et marked preget av stadig tøffere konkurranse mener vi ...
Les innlegget guider og materialerEtter å ha vært involvert i å bygge opp mange vellykkede kundeserviceavdelinger, blir Maria Christofi Johansson i dag ansett som en av de fremste ekspertene innen kundeservice og kundekommunikasjon i Sverige. Vi har fått gleden av å snakke med Maria om hennes erfaringer, hva som skal til for å skape god kundeservice og hva hun mener er viktig for å være en god leder innen kundeservice
I Kundos reportasjeserie om kundeserviceledere - for kundeserviceledere, snakker vi med fremgangsrike ledere i bransjen om deres erfaring og synspunkter om fagfeltet. Vi håper du lar deg inspirere.
Høy kundetilfredshet er i dag essensielt for suksess, og grunnet et marked preget av stadig tøffere konkurranse mener vi ...
Les innlegget guider og materialerFor sjette gang har vi i Kundo tatt temperaturen på kundeservicebransjen. Målet med undersøkelsen har vært å skaffe oss ...
Les innlegget guider og materialerKundeservice er relevant for de aller fleste bedrifter, og behovet for kundeservice kommer antakeligvis bare til å øke i ...
Les innlegget guider og materialer