Kundo Forum

Tilgjengelig kundeservice 24/7 med Kundos andre generasjons FAQ

Reduser antall spørsmål til kundeservice med vår andre generasjons FAQ! Med Kundos Forum tilbyr dere kundeservice hele døgnet med alle de vanligste spørsmålene samlet på ett sted.

  • Brukergenerert innhold
  • Tilgjengelig kundeservice hele døgnet
  • Reduserer antallet gjentakende spørsmål
  • Google-indeksert og søkbar FAQ

Brukergenerert innhold

Den dynamiske FAQen oppdateres enkelt når nye spørsmål stilles, og holder seg dermed oppdatert og relevant for de besøkende. Det er likevel dere som bestemmer hvilke spørsmål som skal publiseres og være synlige for andre som besøker spørsmålsforumet. På den måten har dere alltid full kontroll.

 
 

Tilgjengelig selvhjelp døgnet rundt

Den dynamiske FAQen er tilgjengelig hele døgnet, slik at de besøkende selv kan finne svar på ofte stilte spørsmål. 

Kundeforumet er lett tilgjengelig på både mobil, nettbrett og datamaskin.

Personlig kundeservice

Skap en følelse av personlig tilstedeværelse, uten at det tar mer tid! I kundeforumet svarer dere kundene direkte, samtidig som andre kan dra nytte av informasjonen dere deler, helt uten å måtte kontakte dere.

 
Et spørsmålsforum som reduserer antallet gjentagende spørsmål

Kundeforumet reduserer raskt tilbakevendende spørsmål ved å gjøre vanlige svar og informasjon tilgjengelig for flere.

Verktøy for oppfølging og statistikk

I Kundos verktøy får dere oversiktlig statistikk som hjelper dere med å følge opp antall saker, vanlige spørsmål og forbedringsmuligheter.

En skytjeneste som ikke krever noen utvikling

Kundo Forum er en skytjeneste som oppdateres og utvikles av oss. Alt for at dere skal kunne fokusere på å levere kundeservice i verdensklasse.

65% færre spørsmål til kundeservice hos Arla

"Forumet ble raskt veldig populært internt, ikke minst siden det frigjorde så mye, fortsetter Christina. De resurser vi sparer, kan vi legge på andre kvalitative prosjekt innenfor kundeservice."

- Christina Bröthlin

Les hele historien

Kundeservice er en viktig del av Byggfabrikens e-handel

"Vi innså at Kundo kunne tilby oss en helhetsløsning som skulle gjøre det enklere for oss å samle hele vår kommunikasjon i ett verktøy."

- Tomas Melinder

Les hele historien

Færre spørsmål til FOREX kundeservice med Kundo Forum

"Allerede etter ett kvartal kunne vi se en reduksjon på 15% i antall telefonsamtaler"

- Peter Claesson

Les hele historien
barncancerfonden-1 arla-1 tikkurila-1 urochpenn fmmattsson-1 angelholm-2

Slik fungerer Kundo Forum

bild text 1

1. Vi hjelper dere med å sette opp kundeforumet

Vi hjelper dere med å sette opp et kundeforum på Kundos plattform raskt og sørger for å tilpasse spørsmålsforumet til den grafiske profilen deres. Vi holder et oppstartsmøte, lærer opp brukerne av systemet og gir tips om hvordan dere lenker spørsmålsforumet tydelig til nettstedet deres for å skape de riktige effektene. All opplæring kan gjøres i deres lokaler.

bild text 2

2. Kunden søker blant eksisterende spørsmål og svar

Kunden finner forumet via hjemmesiden deres eller et søk på Google. En tydelig søkefunksjon leder kunden til eksisterende spørsmål, slik at de i mange tilfeller ikke trenger å kontakte dere.

3. Kunden kan skrive et nytt innlegg

Dersom kunden ikke finner svar på spørsmålet sitt eller likevel ønsker å kontakte dere, er det enkelt å skrive et nytt innlegg i spørsmålsforumet. Dere velger om innleggene skal bli synlige umiddelbart eller om de skal gjennomgås av dere først.

4. Nye innlegg og kommentarer vises på dashboardet

Medarbeiderne ser ubesvarte innlegg og nye kommentarer i vårt oversiktlige dashboard. Symboler viser blant annet hvem som jobber med hva og om innlegg har ligget ubesvart for lenge. Samtaler kan delegeres, følges opp og kategoriseres. Dere har full kontroll over kundedialogen og styrer selv hva som vises i kundeforumet, og hvem som kan publisere nye innlegg.

5. Historikk og statistikk

Oversiktlig statistikk viser blant annet antall innlegg og kommentarer, svartider og hvilke kunder som er mest aktive i forumet. Det sendes ut månedlige rapporter med et oversiktlig sammendrag av aktiviteten den siste måneden. Rapporter kan skreddersys sammen med oss i Kundo.

1 Lesingen min
Inrego

Inrego er selskapet som har som mål å forlenge livslengden på IT-produkter. Gjennom å kjøpe inn, renovere og selge ...

Les innlegg kundehistorier

Hvorfor Kundo?

Vi vet at det krever mer enn et godt system for å levere kundeservice i verdensklasse. Vi ønsker derfor å hjelpe dere å lykkes i alle deler av kundeservicen. Les mer om hele tilbudet vårt her!

Personlig service

For at dere skal få mest mulig ut av Kundos system, får dere tildelt en egen Success Manager som hjelpe dere å lykkes! I tillegg til å hjelpe til med oppstart og opplæring av hele teamet ditt, er deres Success Manager alltid tilgjengelig for å svare på spørsmål.

Les mer om servicen vår
Kurs

Som et supplement til systemet vårt, organiserer vi sammen med partnerne våre kurs om hvordan dere best møter kunden i de digitale kanalene. Vi har for eksempel kurs for kundeservice i chat og sosiale medier.

Les mer om kursene våre
Ekspertise

Hva er de nyeste funnene og trendene i bransjen? Hvordan jobber andre? Hos Kundo jobber vi hele tiden hardt for å hjelpe dere med å ta del i alle de spennende tingene som skjer i kundeservicebransjen. Vi gir dere råd, kunnskap og inspirasjon.

Les mer om ekspertisen vår

Samle all digital kundeservice på ett og samme sted

Kundo tilbyr verktøy for alle digitale kundeservicekanaler. Her samles samtaler fra alle kanaler på samme sted for enkel oversikt og kontroll.







 

 

Kundo Chat

Smart og enkel kundechat på hjemmesiden deres

Mer om Kundo Chat
chat_ill_02.1a7e270caeb7

Kundo Mail

Samarbeid i samme innboks

Mer om Kundo Mail
mail_ill_02.a37f3436a65d

Kundo Social

Administrer kundeservicen på Facebook

Mer om Kundo Social
social_ill_02.6f7ec302c890

Kundo Forum

Tilgjengelig kundeservice hele døgnet

Mer om Kundo Forum
forum_ill_02.ac3665a58841 (1)

Kundo Knowledge

Samle spørsmål og svar i en kunnskapsbank

Mer om Kundo Knowledge
knowledge_ill_05.83e9c99595a7

Kundo Hjelp Center

  • Èn vei inn til kundeservice
  • Enkel å oppdatere og endre
  • En naturlig del av hjemmesiden deres
Mer om Help Center
Rityta 8