Brukervennlig helpdesk system som forbedrer kundservicen deres

I Kundos helpdesk system håndterer dere enkelt innkommende spørsmål fra alle populære kanaler. Dere kan svare på spørsmål via mail, chat på nettsiden, Facebook eller spørsmål i deres spørsmålsforum. Kundos produkter gagner både kundeservice og sluttkunden.

Book en demo

Et ticketsystem som muliggjør en smart helpdesk

Slipp å bruke flere ulike helpdesk systemer for deres support og helpdesk. Med Kundos ticketsystem får dere total oversikt, uansett hvor mange kanaler dere benytter dere av i dag. Alle innkommende spørsmål samles i samme helpdesk system for bedre og mer effektiv kundeservice.  

 
 

Effektiv support med et enkelt og brukervennlig ticketsystem

Samarbeid bedre i kundeservice med vårt helpdesk system. Forenkle arbeidet for teamet og unngå dobbelt arbeid. Dere ser tydelig hvem som arbeider med hva og hvilke saker som er ubesvarte. Dere kan også sette opp SLAer for å kontrollere at dere hele tiden holder dere til bestemte svarstider. 

 

En god helpdesk driver kundetilfredshet og slag

Når dere jobber på en mer effektiv og strukturert måte, kommer det til å være synlig for kunden også. Med Kundos helpdesk system øker dere kvaliteten på servicen og korter ned svarstidene på grunn av det tydelige overblikket dere får i Kundos verktøy. Det kommer kundene til å merke.

 
Samle alle kundservicekanaler i samme helpdesk software
Forenkle samarbeidet med dine kolleger med et ticketsystem
Ikke gå glipp av noen saker med deres egen helpdesk

Samle all digital kundeservice på ett og samme sted

Kundo tilbyr verktøy for alle digitale kundeservicekanaler. Her samles samtaler fra alle kanaler på samme sted for enkel oversikt og kontroll.






 

 

Kundo Forum

Tilgjengelig kundeservice hele døgnet

Mer om Kundo Forum
forum_ill_02.ac3665a58841 (1)

Kundo Mail

Samarbeid i samme innboks

Mer om Kundo Mail
mail_ill_02.a37f3436a65d

Kundo Chat

Smart og enkel kundechat på hjemmesiden deres

Mer om Kundo Chat
chat_ill_02.1a7e270caeb7

Kundo Knowledge

Samle spørsmål og svar i en kunnskapsbank

Mer om Kundo Knowledge
knowledge_ill_05.83e9c99595a7

Kundo Social

Administrer kundeservicen på Facebook

Mer om Kundo Social
social_ill_02.6f7ec302c890
lakareutangranser-1 sr-2 apoteket-1 barncancerfonden-1 arla-1 angelholm-1

Hvorfor Kundo?

Vi vet at det krever mer enn gode verktøy for å levere kundeservice i verdensklasse. Vi ønsker derfor å hjelpe dere å lykkes i alle deler av kundeservicen. Les mer om hele tilbudet vårt her!

Personlig service

For at dere skal få mest mulig ut av Kundos produkter, får dere tildelt en egen Success Manager som hjelpe dere å lykkes! I tillegg til å hjelpe til med oppstart og opplæring av hele teamet ditt, er Success Manager alltid tilgjengelig for å svare på spørsmål.

Les mer om servicen vår
Kurs

Som et supplement til produktene våre organiserer vi sammen med partnerne våre kurs om hvordan dere best møter kunden i de digitale kanalene. Vi har for eksempel kurs for kundeservice i chat og sosiale medier.

Les mer om kursene våre
Ekspertise

Hva er de nyeste funnene og trendene i bransjen? Hvordan jobber andre? Hos Kundo jobber vi hele tiden hardt for å hjelpe dere med å ta del i alle de spennende tingene som skjer i kundeservicebransjen. Vi gir dere råd, kunnskap og inspirasjon.

Les mer om ekspertisen vår

Mer materiale